پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

جاهای دیدنی رامیان به همراه عکس در 1402 : رامیان شهری در استان گلستان و مرکز شهرستان رامیان است. شهرستان رامیان به نگین سرسبز گلستان معروف است. رامیان گلستان، سرزمین اسب های وحشی، جنگل های سرسبز و ارتفاعات مه گرفته است، جایی که هیچ جا مثلش نیست. راميان با تاريخی کهن سرزمينی محصور در ميان کوههای البرز شرقی با چشمه ساران ، آبشارها و جويبارهای متعدد و دارای جنگل ها و چشم اندازهای زيبای طبيعی است. تصور کنید جایی در دنیای واقعی وجود دارد که شما را می توانید به رویایی کودکی خود ببرید که در یک کلبه چوبی در میان جنگل نشسته اید و ساعت ها به کوه های بلند و سرسبز و چشم انداز مه گرفته خیره شده اید و همواره نسیم خنک و مطبوعی به صورتتان می خورد. درست است این بهشت رویایی پاقلعه رامیان جایی در دل جنگل های گلستان است. حالا چشمانتان را باز کنید و از خیال بیایید بیرون که می خواهم شما را با جاهای دیدنی پاقلعه آشنا کنم تا همراه سایت گلستانی ها یک سفر رویایی و بی نظیر در این روستا تجربه کنید.

شماره تماس اجاره ویلا در پاقلعه 09114481870

رامیان کجاست؟

رامیان یا همان نگین سرسبز گلستان، در ۷۶ کیلومتری گرگان و ۴۷۸ کیلومتری تهران واقع شده. شهری که به خاطر اسب‌های وحشی‌اش و هوای همیشه مه‌گرفته‌اش معروف است.

در این شهر می‌توانید به تماشای هر نوع شگفتی طبیعی که فکرش را می‌کنید، بروید. از ارتفاعات بلند و اسرارآمیز گرفته تا آبشارهای بلند و کوتاه که همیشه باطراوات هستند در لیست جاهای دیدنی رامیان قرار می‌گیرند.

مسیر دسترسی به رامیان

رامیان، شهرستانی در استان گلستان است و در فاصله ۷۶ کیلومتری گرگان قرار دارد. برای رفتن به این شهر با خودروی شخصی، باید از تهران به ساری و پس از آن به گرگان بروید.

رسیدن به رامیان با قطار و اتوبوس نیز امکان‌پذیر است. در ابتدا باید بدانید که خود شهر رامیان، ایستگاه قطار ندارد و باید در ایستگاه قطار گرگان پیاده شوید.

اگر در شمال ایران به دنبال جاهای دیدنی شمال هستید، می‌توانید درسایت گلستانی ها آن را پیدا کنید!

جاهای دیدنی و تفریحی در شهر رامیان

از جاذبه‌های گردشگری شهرستان رامیان می‌توان به قله ۲۴۰۰ متری قلعه موران به همراه چشم‌انداز زیبا و بقایای تاریخی، یخچالهای طبیعی، گله‌های اسب وحشی و گونه‌های نادر دارویی گیاهی موجود در بالای کوه، استخر طبیعی گل رامیان با عمق نزدیک به ۸۰ متر، مجموعه ابشارهای سرخه کمر به تعدا ۵ آبشار، مجموعه ابشارهای جوزک، مجموعه ابشارهای سید کلاته به تعداد ۸ آبشار، مجموعه ابشارهای چفت که تعداد آن‌ها به ۱۲ آبشار می‌رسد که کوتاهترین ان ۸ و بلندترین ان ۳۲ متر ارتفاع دارد،.

مجموعه ابشارهای پشمکی، چشمه زارهای نیلبرگ، چشمه زارهای سید کلاته، انجیر چشمه، منطقه کوهستانی و برف گیر النگ، چشمه پیر کرم، دهکده‌های ییلاقی و توریستی در ارتفاعات رامیان، مانند پاقلعه، رضی، ملچ آرام و…، جنگل دره ملا و باغ تاشته، پارک جنگلی زیبای دلند، ذخیره گاه بین‌المللی سرو زربین، ذخیره گاه بین‌المللی سرخدار، جنگل پنهان خانه، گرم چشمه، دیو چشمه، روستای تاریخی کشکک، تپه تاریخی نقاره خانه، بقعه متبرکه امامزاده بی بی حلیمه خاتون الهادی و همچنین موزه مردم‌شناسی شهر رامیان اشاره کرد.

روستای پاقلعه از دیدنی های رامیان

روستای پاقلعه از توابع بخش مرکزی شهرستان رامیان در استان گلستان ایران.روستای پاقلعه از توابع بخش مرکزی شهرستان رامیان است که با مختصات جغرافیایی 55 درجه و 7 دقیقه طول شرقی و 36 درجه و 55 دقیقه عرض شمالی، در 10 کیلومتری جنوب غربی شهر رامیان و 70 کیلومتری گرگان قرار دارد.

در نزدیکی پاقلعه کوه بسیار بلند و زیبایی قرار دارد که به نام‌های قلعه ماران، موران،میران شناخته می‌شود. پاقلعه در منطقه جنگل‌های هیرکانی توران قرار دارد که دو جنگل زیبا و بکر پشمکی و سرگل به پاقلعه منظره‌ای زیبا و رویایی بخشیده است،لازم به ذکر است به دلیل نزدیک بودن به جنگل ابر در بیشتر از فصل سال پوشیده از مه است و ابرها به‌طوری پایین‌تر از روستا قرار میگیرند که فکر میکنی بر روی ابرها راه میروی.

آدرس: در فاصله ۱۰ کیلومتری جنوب غربی شهرستان رامیان و ۷۰ کیلومتری گرگان.

بهترین فصل و ساعت بازدید در طول سال و در طول روز: تابستان و بهار. صبح و شب.

اگر اهل روستاگردی هستید در این مقاله از سایت گلستانی ها با زیباترین روستاهای شمال آشنا شوید.

روستای پاقلعه کجاست؟

غار شیرآباد

غار شیرآباد که با نام‌های غار دیو سفید و غار دیو سپید نیز شناخته می‌شود، حد فاصل شهرهای علی آباد کتول و آزادشهر و در نزدیکی رامیان قرار دارد. این غار طبیعی که از جاهای دیدنی رامیان محسوب می‌شود، از نوع آبی و رودخانه‌ای است و با قطر دهانه ۹ الی ۱۵ متر، طول آن به حدود ۲۳۵ متر می‌رسد. میانگین عرض دالان غار نیز حدود دو تا سه متر است. آب سرد جاری در کف غار به رودخانه شیرآباد می‌ریزد و در نهایت به هفت آبشار جنگلی می‌پیوندد. با برخوداری از دما و رطوبت مناسب، غار شیرآباد زیستگاه مناسبی برای بعضی از گونه‌ها مانند سمندر کور غارزی گرگانی است که یکی از بزرگ‌ترین سمندرهای آبی جهان محسوب می‌شود. 

آدرس: در ۲۰ کیلومتری روستای شیرآباد و در شهرستان خان ببین قرار دارد.

بهترین فصل و ساعت بازدید در طول سال و در طول روز: بهار و تابستان. از صبح تا بعدازظهر.

غار شیرآباد کجاست؟

قلعه میران یا قلعه موران از دیدنی های رامیان

قلعه موران یا قلعه میران قله‌ای به ارتفاع ۲۴۳۰ است متر که در جنوب غرب شهر رامیان واقع شده‌است در بالای این قله زمینی مسطح به مساحت ۳ کیلومتر مربع قرار دارد. بر فراز این قله و دامنه آن گیاهانی چون سرخدار، ممرز، راش، گردو، انجیلی، اورس، زرشک، رزماری، زعفران کوهی و سورنجان (حسرت) می‌روید. همچنین کنام گله اسبان وحشی، ببر، آهو و شوکا، خرس، گرگ، شغال، شاهین، عقاب و جغد می‌باشد.

آدرس: این قلعه در ۱۲ کیلومتری غرب رامیان قرار گرفته است.

مسیر قلعه ماران رامیان

چشمۀ گل رامیان

چشمه گل رامیان یک استخر طبیعی است که آب سردی از زمین آن می جوشد. گفته می شود عمق چشمه گل رامیان حدود ۸۰ متر است و عمیق ترین چشمه آب سرد جهان تلقی می شود.

این چشمه از چشمه های آهکی است که سرریز آن به رودخانه قره چای رامیان می ریزد که از شاخه های گرگانرود است.

چشمه گل رامیان یکی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی رامیان است.

علت رنگ شگفت‌انگیز آن نیز، عمق زیاد آن است. آب چشمه از اعماق آن می‌جوشد و از هیچ جای دیگری نیز به آن آب وارد نمی‌شود.

هنگام رفتن به این چشمه، باید توجه داشته باشید که شنا کردن در آن، کاری خطرناک است. به دلیل فشار بسیار زیاد آب در عمق ۴۰ و ۵۰ متری چشمه، امکان غرق شدن وجود دارد.

اما اگر عاشق کلبه های چوبی هستند با اجاره کلبه چوبی لاوهوم پاقلعه می توانید یک رویای واقعی را تجربه کنید.

اجاره کلبه چوبی لاوهوم پاقلعه

آبشارهای شیرآباد

آبشارها یکی از بهترین مکان‌ها برای سپری کردن روزهای گرم سال و داشتن یک روز مفرح در کنار خانواده و دوستان است آبشار شیرآباد یکی از آبشارهای زیبا و تماشایی استان گلستان و ایران محسوب می‌شود که در ۵۵ کیلومتری شرق گرگان و حدود هفت کیلومتری جنوب شهر خان ببین واقع است.

آبشار شیرآباد مجموعه‌ای از هفت آبشار کوچک و بزرگ است که به نام هفت آبشار شیرآباد نیز شناخته می‌شود. این آبشار جزو میراث طبیعی و ملی ایران و از جاهای دیدنی گلستان محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۳ به ثبت رسیده است.

آبشارهای شیراباد کجاست؟

ذخیره گاه جنگلی زربین از دیدنی های رامیان

در طرفین رودخانه قره چای در حوالی جنوب گل رامیان جنگل انبوه پهن برگ وجود دارد که هر چه به سمت جنوب حرکت کنیم به تدریج از گونه سوزنی برگ زربین در بین درختان پهن برگ افزایش می‌یابد به نحوی که در بخش‌هایی به صورت جامع سوزنی برگ نمایان می‌شوند. مساحت جنگلهای این منطقه به ۴۰۰ هکتار می‌رسد.

ذخیره گاه سرخدار بازمانده جنگل های هیرکانی

سرخداران از بازماندگان هزاره‌های گذشته در عصر یخبندان در جنگل‌های هیرکانی می‌باشند که در نقاط معدودی در جهان از آن‌ها همچنان به‌طور طبیعی و خودرو می‌روید. ذخیره گاه این درختان در محدوده شهرستان‌های رامیان و علی‌آباد کتول از برجسته‌ترین ذخیره گاه‌های این درخت نادر در سطح جهان و میراث کهن زیست کره محسوب می‌شود. متأسفانه در سال‌های اخیر به علت قطع فراوان درختان جنگلی و جاده کشی در نقاط بکر عرصه را برای تخریب منابع طبیعی، از طریق استحصال گونه‌های گیاهی و جانوری در معرض خطر برای افراد سودجو بیشتر باز کرده‌است.

جنگل های هیرکانی

ارتفاعات اولنگ از دیدنی های شهر رامیان

جنگل اولنگ در ۲۸ کیلومتری جنوب رامیان و در جاده رامیان-شاهرود قرار دارد. در جنوب شهرستان رامیان استپ، جنگل و ارتفاعات برفگیر و سرد ارتفاعات اولنگ واقع شده‌است. این منطقه مرتعی حاصلخیز با بادهای همیشگی و خنک است که پذیرای گردشگران فراوانی می‌باشد

در زمستان‌ها جنگل اولنگ شاهد برگزاری ورزش‌های زمستانی به خود است. در جوار اولنگ دشتی وجود دارد به نام «تخته بادو»، و همچنین قبل از این دشت فراخ و برفگیر نیز جاده‌های پیچ در پیچ زیبا و جنگلی «بادو» واقع شده‌است. در حوالی بادو روستاهای خوش آب و هوای «ملچ آرام» و «جوزچال» قرار دارند. مردمان این دو روستای خوش آب و هوای ییلاقی هنوز به سبک زندگی سنتی خویش وفادار مانده‌اند.

گفتنی است که ارتفاعات اولنگ، قلعه میران و ابر نخستین مناطقی اند که از پس روی دریای تتیس (جد بزرگ دریای خزر و آرال) سر از آب درآوردند؛ لذا جنگل اولنگ، قلعه میران و ابر از قدیمی‌ترین گونه‌های گیاهی در سطح جهان بهره مندند. قدمت جنگل‌های اولنگ، قلعه میران و ابر واقع در استان گلستان، از جنگل‌های مطرح بسیاری در سطح کره زمین، نظیر جنگل‌های استوایی و آمازون بیشتر است.

غار پشمکی از دیدنی های رامیان

غار پشمکی یکی از غار های زیبای استان گلستان به شمار می آید. این غار تنها یک دهانه برای ورود دارد.یکی از جذابیت های غار را می توان در درون آن مشاهده کرد، خزه های موجود در درون غار به زیبایی آن افزوده است.

روستای تاریخ کشکک از دیدنی های شهر رامیان

این روستا بر فراز یک صخره واقع شده است.  مردم آن بیشتر به کشاورزی و دامداری مشغولند. جاده اصلی که به شاهرود منتهی می شود آسفالت بوده و جاده فرعی  شوسه می باشد. فاصله آن از شهر رامیان حدود سی کیلومتر می باشد. در این روستا سوئیت برای اقامت وجود ندارد و شما مهمان مردم روستایی خونگرم این روستا می شوید.

چشمه نیلبرگ جاذبه ای شگفت انگیز در شهر رامیان

جنگل و چشمه نیلبرگ یکی از تفریح گاه‌های رامیان است که در ۴ کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر رامیان قرار دارد، راه‌های رسیدن به جنگل و چشمه نیلبرگ پیمودن جاده‌های خاکی است که بیشتر مورد استفاده کشاورزان و وسایل نقلیه کشاورزی است.این منطقه دارای چشمه‌ها و ابشارهای فراوانی است که آب این چشمه‌ها ، آب شرب مردم شهر رامیان را تامین می‌کند.

آدرس: این چشمه در ۴ کیلومتری جنوب شرق رامیان و در ابتدای جاده جنگل نیلبرگ قرار گرفته است.

بهترین فصل و ساعت بازدید در طول سال و در طول روز: بهار و تابستان. صبح و بعدازظهر.

چشمه نیلبرگ رامیان

چشمه سید کلاته از دیدنی های شهر رامیان

چشمه سید کلاته در فاصله شش کیلومتری جنوب شهرستان رامیان استان گلستان قرار دارد.چشمه ای زیبا و پرآب در زیر درختانی بلند و کهن نزدیک ذخیره گاه زربین در جوار روستاهای باقر آباد و سید کلاته جریان دارد؛ چشمه ای پرآب که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد.

آدرس: این چشمه در ۶ کیلومتری جنوب رامیان قرار گرفته است.

بهترین فصل و ساعت بازدید در طول سال و در طول روز: بهار و تابستان. صبح.

به فکر سفر به شمال در بهار و تابستان هستید اما این بار گلستانی ها شما را با آبشارهای گلستان آشنا می کند که روحتان هم از آن خبر ندارد!

آبشارهای سرخه کمر از دیدنی های شهر رامیان

در ۳ کیلومتری جنوب شرق رامیان مجموعه آبشارهای سرخه کمر، یکی از زیباترین جاهای دیدنی رامیان است. قرار گرفتن این آبشارها در دل جنگل‌های این ناحیه، زیبایی‌اش را بیشتر هم کرده است.

آدرس: این آبشارها در ۳ کیلومتری جنوب شرقی رامیان قرار گرفته‌اند.

بهترین فصل و ساعت بازدید در طول سال و در طول روز: بهار. صبح و عصر.

عاشق شکوه آبشارها هستید؟ سری بزنید به آبشار کبودوال که یکی از زیباترین آبشارهای گلستان است.

آبشار جوزک از جاهای دیدنی رامیان

آبشار جوزک در سه کیلومتری جنوب شرق شهر رامیان و وسط جنگلی بکر و دست نخورده بین دو کوه که منظره ای بسیار زیبا را پدیداورده است، قرار دارد. این آبشار یکی از طبیعی‌ترین و زیباترین آبشارهای استان گلستان و از جلوه‌های زیبا و منحصربفرد طبیعت بکر و سرسبز منطقه رامیان میباشد. سرچشمه این آبشار تامین کننده آب مورد نیاز کارخانه آب معدنی است که در پایین دست آن قرار گرفته است.

آدرس: آبشار جوزک در ۳ کیلومتری جنوب شرقی رامیان قرار دارد.

بهترین فصل و ساعت بازدید در طول سال و در طول روز: تابستان و بهار. صبح و شب

حالا که در استان گلستان هستید، بیایید سری هم بزنید به پارک جنگلی النگدره که شاید مسیرتان را کمی از رامیان دور کند اما به دیدنش می‌ارزد.

آبشار جوزک رامیان

حمام اروج در نزدیکی شهر رامیان

حمام اروج در محله قدیمی کهنه بازار شهر رامیان واقع شده است. پلان این بنا به شکل مربع و مصالح بکار رفته در این بنا آجرهای 25×25 سانتیمتر، سنگ لاشه و ملاط ساروج است. این حمام در اوایل حکومت مظفرالدین شاه قاجار بوسیله حاکم استرآباد ‹‹ امیر سعدالله خان میرفندرسکی ›› احداث شد.بنای این حمام شامل ورودی، رختکن، خزینه آبگرم، خزینه آبسرد، گرمخانه، تون یا آتشخانه و سرویسهاست. این بنا دارای دو ورودی شمالی و جنوبی است . ورودی اصلی بنادر ضلع جنوبی قرار دارد و ورودی شمالی بنا نیز الحاقی است .

ورودی پس ازچند پله به پایین فضای رختکن منتهی می‌شود. ارتباط رختکن با گرمخانه به وسیله دالانی کم عرض صورت می‌گیرد که دارای قوس هلالی است آب حمام ازچشمه ای که در بالای شهر رامیان قرار داشت تامین می‌شده است و بوسیله تنپوشه‌های سفالی به داخل حوض وخزانه آبگرم وارد می‌شد. فضای داخلی حمام توسط عبور هوای گرم از کانالهایی که در زیر کف حمام قرار دارد گرم می‌شد این کانالها به اندازه 40×40 و به عمق 60 سانتیمتر است. پوشش گنبدی بنا از آجر و به صورت پالانه اجرا شده است و در بالای آن نورگیرهای حمام تعبیه شده است.

اگر علاقه زیادی به بناهای تاریخی دارید بهتر است کمی مسیرتان را به سمت گرگان کج کنید و سری به بافت تاریخی گرگان بزنید که پر از بناهای تاریخی و دیدنی است.

مجموعه آبشار‌های اوتره از دیدنی های رامیان

مجموعه آبشار‌های اوتره در جنوب روستای شفیع آباد، در بخش فندرسک رامیان، استان گلستان قرار دارد و در دره‌ای با همین نام که رودخانه اوتره از میان آن عبور می‌کند، واقع شده است. این آبشارها اوشرشره، او گردگر، هفت بهشت و اوتره نامیده می‌شوند و همگی از چشمه‌هایی کوچک با آب سرد و زلال نشات می‌گیرند. در قسمت جنوب شرقی رودخانه، آبشار اوشرشره با ارتفاع ۱۵ متر جای گرفته است و آبشار او گردگر با قرارگیری روی یک دیواره سنگی بلند، از ارتفاع ۳۰ متری به پایین می‌ریزد. در قسمت سمت راست این آبشار به فاصله کمی آبشار پلکانی هفت بهشت قابل رویت است که ۲۰ متر ارتفاع دارد.

آدرس: مجموعه آبشارهای اوتره در شهرستان رامیان، بخش فندرسک، شهر خان ببین، دهستان فندرسک جنوبی، روستای شفیع آباد قرار دارند.

بهترین فصل و ساعت بازدید در طول سال و در طول روز: تابستان و بهار. بعدازظهر و صبح.

یکی از مهم ترین دلایلی که شهرستان رامیان را مورد توجه گردشگران و مسافران قرار داده است جنگل های هیرکانی می باشد و شما می توانید درباره آن در سایت گلستانی ها بیشتر بخوانید.

امامزاده بی بی حلیمه خاتون از دیدنی های رامیان

امامزاده بی بی حلیمه خاتون در ۲۵ کیلومتری شهرستان رامیان، در روستای الهادی قرار دارد و نسبش را به حضرت موسی بن جعفر (ع) نسبت می‌دهند. بنای اولیه بقعه به دوره صفوی تعلق داشت و از سال ۱۳۷۹، بنای جدید امامزاده در حال ساخت بوده است. مساحت کل مجموعه بقعه برابر با پنج هزار متر مربع است و امکاناتی از قبیل آب، برق و محل استراحت مسافران برای آن در نظر گرفته‌اند. این امامزاده به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی رامیان شناخته می‌شود.

آدرس: در ۲۵ کیلومتری رامیان و در روستای الهادی قرار دارد.

منطقه انجیر چشمه از دیدنی های شهر رامیان

منطقه انجیر چشمه در فاصله ۱۳ کیلومتری جنوب رامیان، در استان گلستان قرار دارد. با قرارگیری در مجاورت رودخانه قره چای، این تفرجگاه دارای چشم‌اندازهای طبیعی زیبایی است و از جمله جاهای دیدنی رامیان محسوب می‌شود. همچنین چشمه‌های زلال فراوانی در این منطقه جای گرفته‌اند و در قسمت جنوبی آن دیواره‌های صخره‌ای به چشم می‌خورد که مورد علاقه صخره‌نوردان است. برای اقامت شبانه، می‌توان از اردوگاه دانش‌آموزی انجیر چشمه استفاده کرد. استفاده از این اردوگاه برای عموم آزاد است.

آدرس: این منطقه در ۱۳ کیلومتری جنوب رامیان قرار دارد.

بهترین فصل و ساعت بازدید در طول سال و در طول روز: بهار و تابستان. تمام طول روز.

جاده رامیان به شاهرود از دیدنی های رامیان

مسیر رفتن از رامیان به شاهرود، یک مسیر دوساعته است که به هیچ‌کدام از مسافرت‌ها و رانندگی‌های قبلی شما شباهت ندارد. شاید شما هم همیشه در فیلم و سریال‌ها ماشینی را دیده‌اید که به‌تنهایی در مسیری جنگلی و مه‌آلود حرکت می‌کند، درحالی‌که اطراف آن را کوه‌های سرسبز و مرتفع دربرگرفته‌اند.

پا گذاشتن در جاده رامیان به شاهرود به معنی قدم گذاشتن به دنیای طبیعت بکر و آرام است؛ بنابراین مراقب باشید این سکوت و زیبایی را برهم نزنید. شما با خواندن مقاله زیباترین جاده های شمال می توانید سفری رویایی داشته باشید.

جاده شاهرود به رامیان

روستای قورچای رامیان از دیدنی های شهر رامیان

آدرس: این روستا در ۱۰ کیلومتری جنوب رامیان و در ابتدای مسیر اصلی روستا قرار گرفته است.

بهترین فصل و ساعت بازدید در طول سال و در طول روز: بهار و تابستان. صبح تا بعدازظهر. وقتی وارد این روستا می‌شوید، در ابتدا هوای خنک و رازآلود آن شما را به خود جذب می‌کند. مردمی که سبک سنتی را در زندگی خود حفظ کرده‌اند و همیشه از مسافران پذیرایی می‌کنند، ویژگی مهم این روستا است.

حالا که این همه زیبایی ها و جاهای دیدنی رامیان را دید بهتر است کمی شکم گردی داشته باشید و غذاهای خوشمره شمال را نوش جان کنید پس به سراغ مقاله بهترین رستوران های گرگان برید تا شکم گشنه از گلستان بیرون نرید.

بهترین جای رامیان برای اجاره ویلا ، کلبه و خانه محلی و بوم گردی

شهرستان رامیان یکی از شهرهای زیبای استان گلستان و در چند قدمی شهرستان گرگان قرار دارد و در این ییلاقات این شهرستان شما می توانید گزینه های زیادی برای اقامت پیدا کنید.

اولین راه برای اجاره ویلا در رامیان کمک گرفتن از کسایی که تابلو اجاره ویلا دارند اعتماد کنید و یکی از خانه های روستایی را رزرو کنین.

دومین راه ورود به سایت معتبر اجاره ویلا درشمال گلستانی ها می باشد که کاملا در داخل سایت تمام ویلا و کلبه های این منطقه را معرفی کرده است و می توانید با خیال راحت رزور کنین.

پیشنهاد بعدی سایت گلستانی ها کلبه چوبی نیسا می باشد چرا که این کلبه شومینه هیزمی داره و می تونین کلی خوش بگذرونین.

بهترین جای رامیان برای اجاره ویلا، کلبه و خانه محلی و بوم گردی

پاقلعه رامیان  از شهرهای توریستی و زیبای استان گلستان است. این روستا 20 دقیقه شهرستان رامیان قرار گرفته است. برای اقامت در این روستا، چند گزینه محدود در اختیار دارید.

اولین راه این است که به افرادی که کنار جاده انتهایی روستا ایستاده‌اند و ویلا اجاره می‌دهند، اعتماد کنید و در یکی از همین خانه‌ها ساکن شوید. انتخاب دیگر، اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی روستا است.

برای اینکه بدانید در این روستا چه اقامتگاه‌هایی فعال هستند و چه اتاق‌هایی در دسترس هستند، به سایت گلستانی سر بزنید و به‌راحتی محل اقامت خود را رزرو کنید.

پاسخ به پرسش‌های متداول درباره جاهای دیدنی رامیان

معروف ترین جای دیدنی رامیان کجاست؟

چشمه گل رامیان و روستای پاقلعه

مسیر دسترسی به شهر رامیان از گرگان چطور است؟

مسیر دسترسی آسفالت و حدود 80 کیلومتر می باشد.

چطور در رامیان اقامتگاه رزرو کنیم؟

برای رزرو اقامتگاه در این شهرستان، کافی است به سایت گلستانی ها سر بزنید و با انتخاب رامیان به عنوان مقصد،‌اقامتگاه‌های موجود را ببینید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی