پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره کلبه چوبی وسط جنگل : شمال کشور اولین انتخاب ایرانی ها مخصوصا شهروندان تهرانی است. اجاره کلبه جنگلی در شمال کشور و گذراندن چند روز را در کلبه های چوبی شمال یکی از بهترین راه کارها برای تمدد اعصاب و ریلکس کردن است. با اجاره کلبه چوبی وسط جنگل می توانید از صدای پرندگان و رودخانه لذت ببرید و یک تجربه عالی به دور از زندگی شهری داشته باشید. برای اجاره کلبه جنگلی در استان های شمالی می توانید به سایت اجاره ویلا گلستانی ها مراجعه کنید. اجاره کلبه چوبی وسط جنگل ، پیشنهاد ما به شماست تا بتوانید با استراحت و زندگی در محیطی آرامش بخش با بافت جنگلی و ارتفاعات بی نظیر مازندران تعطیلاتی فوق العاده را برای خود رقم بزنید. اگر در مورد اجاره کلبه چوبی جنگلی و اجاره کلبه چوبی سوال دارید توصیه می کنم این مطلب را تا انتها بخوانید.

برای اجاره کلبه چوبی وسط جنگل با شماره 09114481870 تماس بگیرد.

امکانات اجاره کلبه چوبی وسط جنگل

ضروری زندگی قرار داده شود تا در طول مدتی که در آن به سر می برید دچار مشکل و دردسر نشوید. از جمله امکاناتی که در زمان اجاره کلبه جنگلی در اختیار شماست وسایل منزل نظیر یخچال، ظرف شویی، اجاق گاز و همینطور در کلبه های چوبی از نیروی برق برای روشنایی استفاده می شود. وجود بخاری هیزمی در کلبه های چوبی  لذت های سفر تعطیلاتتان را کامل می کند و خاطرات بی نظیری برای شما به یادگار می ماند.

اما با توجه به طرفداران زیاد به کلبه های چوبی امروزه این اجاره کلبه جنگلی در رامسر و دیگر مناطق شمال دارای امکانات بسیار زیادی می باشد و بیشتر کلبه تمیز و لوکس و گاها دارای استخرهای بزرگ با ویوی بسیار عالی می باشند.

اجاره کلبه در رامسر

از شرایط فوق العاده کلبه هایی که در اطراف شهر قرار دارند نزدیکی به جاده اصلی می باشد و یک امتیاز مثبت برای مسافرانی است که ازتهران و شهرهای اطراف آن برای گذراندن تعطیلات به این مناطق سفر می کنند تا مدت زمان کمتری را در مسیر راه باشند و فرصت بیشتری برای خوش گذرانی داشته باشند. اجاره ویلا در رامسر از گزینه های شماره یک تهرانی ها برای اقامت در شمال است.

اجاره کلبه چوبی در رامسر

اجاره کلبه جنگلی در چه مناطقی امکان پذیر می باشد؟

کلبه های چوبی جنگلی در خوش آب و هوا ترین مناطق این موقعیت جغرافیایی قرار دارند. به طور مثال در اجاره کلبه جنگلی در رامسر رامسر، اربکله ، صفارود، جواهرده، کتالم، بام سبز و ...این امکان برای شما فراهم است از طبیعت بکر کوهستان لذت ببرید. دسته دیگر اجاره کلبه چوبی در حاشیه شهر هستند که طبیعت اطراف شمال به شما این امکان را می دهد که با صرف زمان کمتر به دل طبیعت بروید و یک طبیعت گردی بی نظیر را تجربه کنید.

قبل از اینکه در شمال به دنبال اجاره کلبه باشید بهتر نیست ابتدا با جاهای دیدنی شمال آشنا شوید و بعد مقصد سفر را انتخاب کنید.

اجاره کلبه چوبی وسط جنگل

اجاره کلبه چوبی در ارتفاعات بهتره یا حاشیه شهر؟

اجاره کلبه چوبی در ارتفاعات بهتر است یا حاشیه شهر ؟این اولین سوالی است که برای اجاره کلبه چوبی باید از خود بپرسید. برای انتخاب بین این دو گزینه باید به امکانات آنها بپردازیم. اجاره کلبه جنگلی در ارتفاعاتی مثل کتالم، صفارود، جواهرده و... وجود دارند در کنار برخورداری از  طبیعتی بکر، آرامشی بی نظیر، آب و هوایی فوق العاده و ...معمولا مسیر ماشین روی سختی دارند و باید توجه کنید که ممکن است نتوانید با خودروی شخصی خود تا کلبه را طی کنید.

کلبه های چوبی که در حاشیه شهر قرار دارند به دلیل شرایط قرار گیری دسترسی آسانی به سوپر مارکت و جاده اصلی دارند و حتی می توانید با ماشین شخصی خود به کلبه بروید و این یک نکته مثبت برای کلبه هاست که مسیری ماشین رو دارند.

اگر بخواهیم بین اجاره کلبه جنگلی در ارتفاعات و اجاره کلبه چوبی در حاشیه شهر یکی را انتخاب کنید فقط باید به سلیقه و شرایط خود توجه کنید که تصمیم دارید لحظه های خوش خود را در کدام منطقه بگذرانید. اگر در این باره نیاز به راهنمایی های بیشتر دارید سایت اجاره ویلا گلستانی ها در خدمت شماست.

امکانات کلبه چوبی بهتر است یا ویلا ؟

اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم هرگز امکانات یک کلبه چوبی در جنگل به ویلای لوکس کنار دریا نخواهد رسید. اما لذت گرم شدن در کنار بخاری هیزمی را شما فقط  با اجاره کلبه جنگلی تجربه خواهید کرد. حس و حال زندگی در اتاقی چوبی با طبیعتی چشم نواز، تجربه زندگی در بافت جنگلی  ،دور بودن از تکنولوژی و نزدیکی با حس و حال زندگی قدیم  فقط با اجاره کلبه چوبی وسط جنگل برای شما فراهم است. از طرفی هزینه اجاره کلبه جنگلی به نسبت ویلا کمتر بوده و در کل قیمت مناسب تری دارد. اینکه گزینه های پیش روی شما اجاره کلبه جنگلی و ویلایی لوکس باشد واقعا انتخاب سختی است. اما ما در گلستانی ها به شما پیشنهاد می کنیم تجربه چند روز زندگی در کلبه ای چوبی را به خود و خانواده تان هدیه دهید.

اجاره کلبه استخردار رامسر

قیمت اجاره کلبه چوبی

قیمت اجاره کلبه چوبی بسته به شرایط کلبه و امکاناتی است که در اختیار شما قرار می گیرد متفاوت است. نزدیک بودن کلبه به دریا، امکانات رفاهی و تفریحی مثل سوپرمارکت، استخر و جاده اصلی از حمله عوامل تاثیرگذار است. برای محاسبه قیمت اجاره کلبه جنگلی به صفحه کلبه مربوطه رفته یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ما در مجموعه گلستانی ها با توجه به وجود بیماری کرونا و نیاز به رعایت پروتکل های بهداشتی سعی کردیم در قبال دریافت هزینه اجاره کلبه چوبی سلامتی شما را تضمین کنیم. بنابراین با خیالی آسوده برای سفر آینده خود یکی ازگزینه ها اجاره کلبه  جنگلی را در برنامه خود قرار دهید.

4 اقامتگاه کلبه چوبی که مقصد بعدی سفرتان خواهد بود

1. اجاره کلبه جنگلی ارتفاعات صفارود

سفر به دل طبیعت همیشه تازگی دارد. صدای پرندگان، خروش رودخانه و سکوت طبیعت دلایلی است که باید برای یکبار هم که شده در کلبه های چوبی اوقات بگذرانید. با همه ی این توصیف ها اگر در نزدیکی رودخانه ای اقامت کنید که اشراف کامل به جنگل داشته باشید دیگر دلتان نمی خواهد به دیار خودتان بازگردید. تجربه همه این ها با اجاره کلبه چوبی صفارود امکان پذیر است. مجموعه هم برای انتخاب بهترین کلبه برای اقامت کنار شماست.

2. اجاره کلبه چوبی در جواهرده

جواهرده از روستاهای مازندران است که مانند اسمش همچون جواهری در مازندران می درخشد. سلیمان چشمه،دریاچه قو و  چشمه آب علی از مکان های تفریحی جواهرده است که نباید فرصت دیدن آن ها را از دست دهید. برای اجاره کلبه چوبی در این منطقه ما در کنارتان هستیم تا بهترین اقامتگاه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

3. اجاره کلبه چوبی در کتالم رامسر

کتالم منطقه ای ساحلی در نزدیکی رامسر است که از خوش  آب و هوا ترین مناطق رامسر است. کتالم برای مقصد بعدی سفر شما بی نظیر است. حال اگر این سفر را با اجاره کلبه چوبی وسط جنگل تصور کنید قطعا در اولین فرصت از مناظر ناب کتالم لذت خواهید برد. برای اجاره کلبه چوبی کتالم و لذت سفر به بهترین منطقه مازندران  تنها چند کلیک فاصله دارید.

4. اجاره کلبه جنگلی در اربکله ، بهشت رامسر

اربکله یکی دیگر از روستاهای رامسر است که آب و هوای کوهستانی دارد و با توجه به گسترش گردشگری در اربکله رستوران های خوبی ایجاد شده اند که می توانید طعم غذاهای لذیذ شمالی را در این طبیعت امتحان کنید. از دیگر جاذبه های اربکله اجاره کلبه چوبی است که در ارتفاعات کوهستانی به وفور دیده می شود و مقصد سفر تهرانی ها به مازندران برای تعطیلات است. برای سفر به این روستا بهتر است از قبل به فکر اجاره کلبه چوبی باشید تا زمان خود را در طول سفر فقط صرف گشت و گذار کنید.

برچسب ها

اجاره کلبه چوبی در کتالم رامسر اجاره کلبه چوبی در جواهرده امکانات کلبه جنگلی اجاره کلبه چوبی ارتفاعات صفارود امکانات کلبه چوبی امکانات کلبه های چوبی رامسر اجاره کلبه چوبی در ارتفاعات رامسر آدرس کلبه چوبی در رامسر قیمت اجاره کلبه جنگلی آدرس کلبه جنگلی در رامسر اجاره کلبه جنگلی در رامسر اجاره کلبه چوبی قیمت کلبه چوبی در رامسر اجاره کلبه چوبی در رامسر اجاره کلبه جنگلی در اربکله



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی