پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

عطاآباد کجاست؟ روستایی در بخش مرکزی شهرستان آق‌قلا در استان گلستان ایران است. این روستا در دهستان آق آلتین قرار داشته و براساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن 5333 نفر ( 1451 خانوار ) است. این روستا یکی از قطب های تولید مبل گلستان و کشور می باشد و به پایتخت مبل ایران شهرت یافته است. هم اکنون تعداد کارگاه های تولید مبلمان و صنایع وابسته در این روستا چیزی بالغ بر یکصد و پنجاه واحد تولیدی ( مبلمان، رنگ کاری ، تولیدی میز نهارخوری، جلو مبلی و…) می باشد.

برای اینکه یه انتخاب بهتر داشته باشید باید چند روزی را در این منطقه باشید پس برای اجاره ویلا در اطراف آق قلا باشماره 09114481870 تماس بگیرید.

عطاآباد روستایی در بخش مرکزی شهرستان آق‌قلا در استان گلستان ایران است. این روستا در دهستان آق آلتین قرار داشته و براساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن 5333 نفر ( 1451 خانوار ) است. این روستا یکی از قطب های تولید مبل گلستان و کشور می باشد و به پایتخت مبل ایران شهرت یافته است. هم اکنون تعداد کارگاه های تولید مبلمان و صنایع وابسته در این روستا چیزی بالغ بر یکصد و پنجاه واحد تولیدی ( مبلمان، رنگ کاری ، تولیدی میز نهارخوری، جلو مبلی و…) می باشد.

فاصله عطاآباد با گرگان چقدره؟

این روستا در فاصله 35 کیلومتری گرگان قرار دارد و از مسیر جاده بجنورد به گرگان دسترسی دارد.

نمایشگاه مبل عطاآباد در کدام شهر قرار دارد؟

عطاآباد روستایی در بخش مرکزی شهرستان آق‌قلا در استان گلستان ایران است. این روستا در دهستان آق آلتین قرار داشته که می توان بطور کلی گفت آدرس این تولیدی مبل به این شرح می باشد،جاده گرگان-علی آباد, عطاآباد – گوزان فارس – نوده ملک .فاصله گرگان تا عطاآباد 34 کیلومتر می باشد.

روستای عطا آباد به لحاظ موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در شهرستان کمتر برخوردار آق قلا و با فاصله ۴۰ کیلومتری از مرکز استان و با وجود بیش از 2۵۰ کارگاه تولید مبل، از ظرفیت بسیار مناسب وبالایی جهت توسعه و تکمیل زنجیره و ایجاد اشتغال و افزایش درآمد خانواده های روستایی برخوردار می باشد.راه های ورودی به این روستا شامل دو راه می باشد که از دو شهر گرگان و آق قلا می توان به این روستا رسید.

اهمیت جایگاه عطاآباد در کشور به چه دلیلی می باشد؟

عطاآباد شهرستان آق قلا به قطب تولید مبل در کشور تبدیل شده است و تنوع محصولات مبلمان و صنایع چوبی در سبک های مختلف و در انواع مختلف در استان گلستان آنقدر زیاد است که شما می توانید برای خرید مبل های خود در سبک های متنوع به این بازار مبل هایی که در استان گلستان وجود دارد مراجعه کنید و نیازهای خود را برطرف کنید. و این روستا به دلیل تولیدی مبلمان های باکیفیت و با قیمت مناسب مورد اهمیت قرار گرفته و سالانه افراد بسیاری برای خرید مبلمان و منسوجات چوبی منزل خود به نمایشگاه مبلمان عطاآباد مراجعه می کنند.

 

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی