پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

از تهران چگونه به رامسر برسیم؟ اگر می خواهید از تهران به رامسر که به عنوان عروس شهرهای شمالی می دانند برید دو راه پیش رو دارید یک روی قضیه شهر زیبای رامسر و طبیعت بکر و روستاهای بهشت مانند آن است، اما روی دیگر قضیه مسیر تهران به رامسر است که می تواند خیلی مفرح و لذت بخش باشد. احتمالاً دیدنی ترین نقطه در ساحل خزر ، رامسر جایی است که پشته های تحتانی جنگل پوش البرز برفی در دریا فرو می رود.  به نظر می رسد زمان در اینجا آهسته تر حرکت می کند (به ویژه هنگامی که از بزرگراه خارج می شوید) ، و شهر و مناطق داخلی آن مکان خوبی برای ماندن به مدت چند روز ، به ویژه در بهار و پاییز است. اگر می خواهید از رطوبت فرار کنید ، یک سفر یک روزه به روستای کوهستانی جواهرده در نظر بگیرید. در ادامه مسیر تهران به رامسر را برای شما مشخص کرده ایم.

 

برای اجاره ویلا در رامسر با شماره 09114481870  تماس حاصل نمایید.

 

از تهران چگونه به رامسر برسیم؟ فاصله تهران تا رامسر چقدر است؟

راه اول: ۱- تهران ۲- کرج ۳- قزوین ۴- رودبار ۵- رستم آباد ۶- امامزاده هاشم ۷- سنگر ۸- لاهیجان ۹- لنگرود ۱۰- رودسر ۱۱- چابکسر ۱۲- رامسر

فاصله تهران تا رامسر

فاصله رامسر تا تهران حدودا 230 کیلومتر می باشد.

راه دوم: ۱- تهران ۲- کرج ۳- مرزن آباد ۴- چالوس ۵- کلار آباد ۶- سلمانشهر یا متل قو ۷- عباس آباد ۸- نشتارود ۹- تنکابن ۱۰- کتالم ۱۱- رامسر

فاصله رامسر تا تهران چقدره؟

230 کیلومتر است که با خودروی شخصی می توانید 4 ساعته به رامسر برسید.

اگر به دنبال این هستید که زودتر به رامسر برسید، راه دوم را انتخاب کنید

  • اگر می خواهید از جاده ای قدیمی و نوستالژیک گذر کنید راه دوم را انتخاب کنید
  • اگر مسافت برایتان زیاد اهمیت ندارد و می خواهید از دیگر شهرهای توریستی نیز دیدن کنید که مسیر اول را انتخاب کنید

فاصله چابکسر تا رامسر چقدر است؟

اگر بخواهیم فاصله زمینی این دو شهر از استان های مازندران و گیلان را بگوئیم باید گفته شود که شهر چابکسر از استان گیلان با شهر رامسر از استان مازندران فاصله ای 13 کیلومتری داشته و همین فاصله نزدیک این دو قطب گردشگری در دو استان باعث شده بسیاری از افراد در سفر خود به هر یک از این دو شهر تصمیم به دیدن کردن از جاذبه های دیگر شهر را می گیرد.

فاصله تهران تا رامسر از جاده چالوس

3:40 دقیقه بدون ترافیک، 233 کیلومتر

فاصله تهران تا رامسر از جاده قزوین

مسیر دوم از آزادراه قزوین رشت عبور می‌کند. برای ورود به این مسیر باید از بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری وارد اتوبان تهران-کرج شوید و بعد از آن هم به آزادراه کرج-قزوین برسید. بعد از رسیدن به قزوین باید وارد آزادراه قزوین-زنجان شوید. در میانه مسیر به پلی می‌رسید که یک سمت آن به آزادراه قزوین-رشت می‌رود و سمت دیگر آزادراه قزوین-زنجان را ادامه می‌دهد.

شما باید وارد آزادراه قزوین-رشت شوید. بعد از آن مسیر را تا امامزاده هاشم ادامه دهید و از آنجا وارد جاده قدیم قزوین-رشت شوید. سپس باید از جاده سیاهکل-سنگر به سمت لاهیجان بروید؛ از کمربندی لنگرود عبور کنید، رودسر و چابکسر را پشت سر بگذارید و در نهایت به رامسر می‌رسید.

فاصله تهران تا رامسر از این راه ۴۱۳ کیلومتر می‌شود و طی کردن آن بدون احتساب ترافیک، حدود ۵ ساعت طول می‌کشد.

فاصله تهران به رامسر از جاده جدید

اما فاصله تهران تا رامسر دقیقاً چقدر است؟ از زمانی که جاده جدید تهران-شمال راه‌اندازی شده مسیر تهران تا رامسر نیز کوتاه‌تر شد. امروز مسیر 230 کیلومتری تهران-رامسر را با خودروی شخصی می‌توان حدوداً در 4 ساعت و کمتر طی نمود.

فاصله تهران به رامسر از جاده فیروزکوه

مسیر دسترسی به رامسر از جاده فیروزکوه حدودا 5 ساعت و 20 دقیقه میباشد.

فاصله تهران تا چابکسر

از جاده چالوس : 245 کیلومتر معادل 4 ساعت و 24 دقیقه

از ازاده را قزوین رشت : 404 کیلومتر معادل 5 ساعت و 8 دقیقه

راه های رسیدن به رامسر از تهران

سفر هوایی
سفر زمینی
استفاده از خودروی شخصی
استفاده از اتوبوس

با یک حساب سر انگشتی متوجه می شوید که برای رفتن به رامسر، از تهران و کرج باید مسیر چالوس را انتخاب کنید. حداقل ۲۳۰ کیلومتر اختلاف مسافت، بین این دو مسیر وجود دارد.

رامسر یکی از زیباترین و سرسبزترین شهرهای استان مازندران است. از نظر جغرافیایی ، از شرق رامسر به تنکابن ، از غرب به دشت رودسر ، از جنوب به کوههای البرز و از شمال به دریای خزر منتهی می شود. این شهر تابستانهای گرم و مرطوب و زمستانهای سرد دارد. از آنجا که رامسر در نزدیکی جنگل و دریا واقع شده و طبیعت بسیار خوبی دارد ، یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران توسط گردشگران محسوب می شود.

حالا که خودتان را از تهران به رامسر رسانده اید بد نیست بدانید که با اجاره کلبه در اربکله می توانید لذت سفر را دو چندان کنین.

از تهران چگونه به رامسر برسیم؟

فاصله تهران تا رامسر با اتوبوس

اتوبوس‌ها معمولاً مسیر آزادراه تهران شمال را برای تهران رامسر انتخاب می‌کنند. اما باز هم برای اطمینان بهتر است پیش از رزرو بلیط درباره مسیر آن‌ها سؤال کنید تا مطمئن باشید از راهی که شما می‌خواهید، به رامسر می‌رسند.

اتوبوس‌های تهران-رامسر معمولاً بعد از ظهر تا شب حرکت می‌کنند و تعداد سرویس‌های صبح محدود است. همچنین اکثر سرویس‌های این شهر از پایانه غربی تهران حرکت می‌کنند.

فاصله تهران تا رامسر با خودروی شخصی

فاصله تهران تا رامسر با خودروی شخصی به راهی که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد و زمانی که برای طی کردن این مسیر نیاز دارید، به میزان ترافیک وابسته است. در ایام تعطیل جاده چالوس به شدت پرترافیک و شلوغ می‌شود؛ ممکن است مجبور باشید این مسیر ۴ ساعته را طی ۱۰ الی ۱۲ ساعت طی کنید.

حجم ترافیک آزادراه قزوین-رشت معمولاً کمتر است و به دلیل زیادی تعداد باندهای اتوبان، حتی اگر ترافیک هم باشد، روان پیش می‌رود. اما باز هم در روزهای شلوغ، باید زمان بیشتری برای طی کردن فاصله تهران تا رامسر صرف کنید.

فاصله تهران تا رامسر با قطار

رامسر ایستگاه قطار ندارد و نزدیک‌ترین ایستگاه قطار به این شهر، ایستگاه قائم‌شهر است. در بهترین حالت برای طی کردن فاصله قائمشهر تا رامسر به ۴ ساعت زمان نیاز خواهید داشت و قطار هم فاصله بین تهران تا قائم‌شهر را در ۷ ساعت طی می‌کند! این طولانی‌ترین مسیری است که می‌توانید برای رسیدن به رامسر انتخاب کنید.

فاصله تهران تا رامسر با هواپیما

سریع‌ترین و البته پرهزینه‌ترین مسیر برای رفتن از تهران به رامسر، مسیر هوایی است این مسیر تنها یک ساعت طول می‌کشد و یک پرواز مستقیم است. این فرودگاه داخلی است و در حال حاضر تنها مسیر تهران-رامسر، اصفهان-رامسر و مشهد-رامسر از این فرودگاه طی می‌شود.

بهترین مکان برای اجاره ویلا در رامسر

اگر شما علاقه مند به اقامت در مکانی بی نظیر در وسط جنگل هستید ، با اجاره کلبه در رامسر می توانید از چشم انداز عالی جنگل و دریا لذت ببرید. ویلاهای استخردار رامسر یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه های این شهر می باشد.

رامسر غذا چی بخوریم؟ کجا بخوریم؟

رامسر مانند سایر شهرها غذاهای محلی خاص خود را دارد مانند: بادمجان کاباب ، تورش قلعه ، تورشیبازه ، دوبارپاچ ، سیرتاره ، کلتاره ، تورشی شامی ، میرزاقاسمی ، گردپیچ ماهی ، کوچور و چانگولتاره. می توانید غذاهای محلی رامسر را در رستوران های خوب شهر به عنوان مثال: مظاهری ، ملال ، کاشتی (کشتی) ، ایلمیلی و برادران امتحان کنید. اگر علاقه مند به خوردن فست فود هستید ، پیشنهاد می کنیم به رستوران های پامچال ، نانو ، همام بروید.

از همه چی بگذریم بعد از کلی خوش گذرانی در رامسر حالا نوبت خرید سوغات رامسر هست و اگر دراین باره چیزی نمی دانید بهتر است سری به مقاله در سایت گلستانی ها بزنید

از تهران چگونه به رامسر برسیم؟

بهترین زمان سفر به رامسر

همانطور که می دانید تمام شهرهای شمالی کشور آب و هوای شرجی دارند. رامسر نیز از قائده مستثنی نیست ، هر زمانی که وارد رامسر شوید احساس می کنید قبلا باران باریده است. رامسر در زمستان ها معتدل و در تابستان گرم و مرطوب است. رطوبت در رامسر گاها به 90 درصد نیز می رسد. اما آب و هوای این شهر بسیار پاک و خالص است. با توجه به آنچه از آب و هوای رامسر گفته شد، زمانی را برای سفر به رامسر انتخاب کنید که برایتان بهتر است.

یک موضوع دیگر که در سفر به رامسر باید به آن توجه کنید  پیک حضور مسافران است. اگر برایتان مهم نیست که در فصل های شلوغ به رامسر بروید، بهار و تابستان را انتخاب کنید. اگر در زمان های خلوت تر تمایل به بازدید از رامسر دارید، زمستان و پاییز را انتخاب کنید.

اما ما هرچه از رامسر بگوییم کم است و شما با خواندن مقاله جاهای دیدنی رامسر تازه متوجه می شوید که برای رامسرگردی باید چند روزی در این شهر اقامت داشته باشید.

سوالات متداول درباره فاصله تهران تا رامسر

از تهران چگونه به رامسر برسیم؟

از زمانی که جاده جدید تهران-شمال راه‌اندازی شده مسیر تهران تا رامسر نیز کوتاه‌تر شد. امروز مسیر 230 کیلومتری تهران-رامسر را با خودروی شخصی می‌توان حدوداً در 4 ساعت و کمتر طی نمود.

فاصله تهران تا رامسر چقدر است؟

فاصله بین تهران تا رامسر ۲۳۰ کیلومتر است.

بهترین زمان سفر به رامسر

بهترین زمان سفر به شمال و رامسر، بهار و اوایل پاییز است.

 نزدیکترین مسیر به رامسر از تهران

از جاده چالوس : 3:40 دقیقه بدون ترافیک، 233 کیلومتر

اجاره ویلا در رامسر چطور بگیریم؟

شما می توانید سایت گلستانی ها وارد شوید و  در قسمت جستجو نام رامسر را وارد کنید و یکی از ویلاها را در کمترین زمان رزرو کنین.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی