پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین رستوران های گرگان یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در گلستان می باشد. اگرچه که همیشه غذاهای خانگی طعم و عطر دیگری دارند، اما شما می‌توانید طعم و کیفیت اصلی غذاهای محلی و سنتی را در بهترین رستوران های گرگان امتحان کنید. شهر گرگان دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد که قطعا شما را گرسنه خواهد کرد، تصور کنید که شما عازم یک شهر هستید و می خواهید به همین خاطر حتماً دلتان می‌خواهد تا در شهر گرگان، بهترین رستوران را پیدا کنید. مخصوصاً در شهرهای شمالی کشور که غذاهای بسیار خاص و خوشمزه دارند، باید بهترین رستوران‌ها را پیدا کنید تا دلی از عزا در بیاورید.

شماره تماس اجاره ویلا درشمال کشور 09114481870

بهترین رستوران های گرگان

گرگان، یکی از بهترین شهرهای توریستی ایران است. علاوه بر طبیعت بی‌نظیری که در گرگان توجه گردشگران و مسافران را جلب می‌کند، این شهر و به طور کلی شمال کشور، به خاطر غذاهای لذیذ محلی، محبوب مسافران است. اگر برای سفر به گرگان برنامه‌ریزی می‌کنید و تصمیم دارید تا در این شهر، به رستوران‌های مختلف سر بزنید و بهترین غذاهای محلی را نوش جان کنید، می‌توانید یکی از رستوران‌های زیر را انتخاب کنید.

بهترین رستوران‌ های گرگان در ناهارخوران

بلوار ناهارخوران یکی از جاهای دیدنی گرگان است که جزو قدیمی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود. بدیهی است که در این منطقه تعداد رستوران‌ های محبوب زیاد باشد.

اگر راهی شمال هستید و این بار می‌خواهید یک سفر متفاوت داشته باشید، در این مطلب به شما دنج ترین و بکرترین جاهای دیدنی شمال را معرفی کرده‌ایم.

رستوران عمارت گرگان

پیشنهاد ما به شما رستوران عمارت می باشد. رستوران عمارت یکی از زیباترین رستوران های این منطقه می باشد که علاوه بر زیبایی غذاهای با کیفیتی نیز دارد.معماری این رستوران به سبک مراکشی است و با الهام از مسجد الحمرا ساخته شده است. منوی رستوران عمارت، بسیار کامل است و شما می توانید از انواع غذهای سنتی و کباب ها , فست فود و غذاهای دریایی نوش جان کنید.

آدرس رستوران عمارت گرگان : عدالت 28بین شهریور 3و5

شماره تماس : 32243872

رستوران عمارت گرگان

رستوران بارانک گرگان

در رستوران بارانک انواع غذاهای ایرانی و سنتی و انواع فست فود سرو می‌شود؛ از غذاهای اصیل ایرانی مثل کباب، دیزی و میرزاقاسمی گرفته تا انواع ساندویچ، پیتزا و لازانیا. کشک و بادمجان مخصوص گرگانی، یکی از بهترین غذاهای منوی این رستوران است که تا مدت‌ها عطر و طعم بی‌نظیر آن را فراموش نخواهید کرد.

آدرس رستوران بارنک : گرگان بلوار ناهار خوران بعد از پل سید مسعود نبش شهرک تالار

شماره تماس : 01735547552

اکبرجوجه گرگان

اکبر جوجه یکی از غذاهای پر طرفدار است که درهمه شهرهای ایران یک شعبه دارد اما خوردن اکبر جوجه در گرگان چیزی دیگر است. اگر شما به گرگان سفر کردید و اکبر جوجه را امتحان نکردید بدانید در این سفر چیزی کم داشته اید. بهترین جوجه راهمراه با ترشی ناب شمال می توانید در این رستوران سفارش داد. در این رستوران انواع غذاهایی که با مرغ تهیه میشن در منو دیده میشه و شما می تونین از نوش جان کردن غذا در این رستوران خوب، در کنار خانوادتون لذت ببرین.

آدرس رستوران اکبرجوجه : گرگان ابتدای کمربندی

شماره تماس:01732422333

اگر به دنبال خرید سوغات درشمال هستید تا به یادگار از سفر به همراه داشته باشید در وبلاگ سایت گلستانی ها بهترین سوغات شمال را معرفی کرده ایم.

اکبر جوجه گرگان

رستوران سید مسعود

رستوران سید مسعود یکی از بهترین رستوران های گرگان که توی منطقه خوش آب و هوای ناهارخوران قرار داره و شیشلیک های معرکه ای داره.رستوران با آب و هوای بی نظیر و پرسنل بسیار مودب و مرتب می باشد.

آدرس رستوران سید مسعود گرگان : گرگان، بلوار ناهار خوران، کیلومتر ۴، نبش پل سید مسعود

شماره تماس: 01732540770

تا ناهارخوران گرگان که برای نوش جان کردن غذا آمده اید حیف نیست سری به جاهای دیدنی روستای زیارت نزنید و از تماشای آن لذت نبرید.

رستوران سید مسعود گرگان

رستوران شکوه دریا

رستوران شکوه دریا یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای امتحان کردن عطر و طعم بی‌نظیر غذای خانگی است. البته این رستوران دارای نقص های زیادی است که می توان به بوی تند غذاهای دریای که د رمحیط رستوران پیچیده شده است اشاره کرد که حتما باید یک تهویه مناسب درآنجا قرار داد.

آدرس رستوران شکوه دریا: گرگان - ميدان وحدت (شهرداری)، پاسداران، پارک شهر

شماره تلفن: ۰۱۷۱۲۲۴۹۹۶۴

رستوران ملل گرگان

رستوران ملل گرگان واقع د رخیابان پنج آذر در کنار سینما عصر جدید می باشد. در شهر گرگان اگر سراغ یک رستوران خوب را بگیرید قطعا به شما رستوران ملل را پیشنهاد میدهند. نکته ای که رستوران ملل گرگان را حایز اهمیت کرده کیفیت بسیار بالای پخت غذاهای ایرانی است . غذا های ایرانی اصیل با پختی به سبک خانگی که همه مردم و مسافران گرگان را مجذوب خود می کند .

در تغییرات جدید صورت گرفته اتاقی برای مهمانان vip نیز در نظر گرفته شده است .طعم غذاها به طعم غذاهای خانگی بسیار نزدیک بوده و کمتر کسی ازین رستوران ناراضی برمیگردد.در بیرون رستوران پارکینگ عمومی نیز قرار دارد و برای شما در هنگام غذا خوردن کمترین نگرانی نخواهد ماند .ه چین و دورچین و انواع کباب و سالاد های فصل و میز بار همه سلایق را در وعده غذایی کامل راضی میکند. رستوران ملل گرگان از جمله خاطرات مسافران این شهر میشود و در هر بار برگشت به این شهر دوباره به همسفران خود پیشنهاد میدهند.

آدرس رستوران ملل: خيابان پنج آذر ، آذر 18/1

شماره تماس: ۳۲۲۲۲۶۰۸_۰۱۷

رستوران ملل گرگان کجاست

رستوران جوجه رئیس

رستوران جوجه رئیس در گرگان به خاطر جوجه سرخ شده در کره شهرت دارد. این غذای ویژه رستوران جوجه رئیس بسیار محبوب است. فضای داخلی و بیرونی رستوران جوجه رئیس زیبا می‌باشد و سرویس غذاخوری آن از جمله میز، صندلی، ظروف، نوع پذیرایی و… در بهترین شکل خود هستند. از دیگر غذاهای رستوران جوجه رئیس می‌توانیم به غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، فست فود، مرغ ترش، باربیکیو، جوجه سه تیکه و… می‌باشد.

آدرس رستوران جوجه رئیس : گرگان، بلوار ناهار خوران، بالاتر از سروش جنگل، نبش عدالت 103/1

شماره تماس: 32551111 017

رستوران جوجه رئیس گرگان

رستوران قصر خورشید

رستوران بعدی که در مسیر ناهار خوران قرار دارد، رستوران قصر خورشید می‌باشد. رستوران قصر خورشید دارای سقفی بسیار زیبا با طراحی آسمان پر ستاره است. علاوه بر این دکوراسیون داخلی خورشید زیبا و منظم است. کارکنان این رستوران حرفه‌ای هستند و سرویس مناسبی به شما ارائه خواهند داد. غیر از فضای داخلی مجهز، قصر خورشید در فضای بیرونی چندین آلاچیق ساخته که در آن‌ها غذا سرو می‌گردد.

آدرس رستوران قصر خورشید : گرگان، بلوار ناهار خوران

شماره تماس : ٣٢٥٣٠٠٤٠-٠١٧

یکی از دیدنی ترین جاهای شمال پارک جنگلی النگدره می باشد که می توانید در وبلاگ گلستانی ها مطالعه کنید و در سفر به گرگان از دیدن این پارک جنگلی لذت ببرید.

شماره تماس رستوران قصر خورشید گرگان

رستوران میخوش

اگر بخواهیم یکی از بهترین رستوران‌ های گرگان را از نظر زیبایی فضا، کیفیت و تنوع غذا به شما معرفی کنیم باید از رستوران میخوش نام ببریم. فضای داخلی رستوران بسیار مدرن است و از سرآشپزان بین‌المللی در آشپزخانه کمک می‌گیرند. بیش از ۴۰ نوع کباب، غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و… در رستوران میخوش سرو می‌شوند. هم‌زمان با میل غذا می‌توانید موسیقی زنده، نوای پیانو لذت ببرید. توجه داشته باشید که قیمت غذاهای این رستوران بالا است اما حجم قابل قبولی دارند.

آدرس رستوران میخوش : گرگان، شهید رجایی، بلوار رسالت، جنب رسالت ۱۲

شماره تماس: 0173190

آدرس رستوران میخوش گرگان

رستوران بازار گرگان

یکی از رستوران‌ های به نام و محبوب در شهر گرگان، رستوران بازار گرگان است. این رستوران دارای فضایی ساده و صمیمی می‌باشد. غذاهای سنتی، دیزی، انواع کباب، غذاهای محلی و… با کیفیت بالا و حجم قابل قبول در این رستوران سرو می‌شوند.

آدرس رستوران بازار گرگان : گرگان، خیابان شهید رجایی، گلشن ۵، خاندوزی یک

شماره تماس: 01732430300

اگر اهل بازارگردی هستید این رستوران در نزدیکی بازارهای گرگان می باشد.

رستوران بازار گرگان کجاست

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی