پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ۰

بدون دیدگاه

بازار ها و مراکز خرید تبریز با عکس و آدرس، از لوکس و مدرنترین تا سنتی و ارزان ترین مراکز خرید تبریزتبریز شاهکارترین بازارهای مراکز خرید ایران  را دارد که وقتی راهی شهر تبریز می شویم و از آنجایی که وصف سوغات تبریز زبانزد همه جا هست حتما به دنبال بازارگردی و خرید سوغات تبریز هستید.بازارگردی در تبریز مثل این است که شما در زمان سفر میکنید و با نگاه کردن به حجره های تو در تو و  سنتی شما وارد دنیای شیرین و ساده مردمان خونگرم تبریز می شوید. اگر هم از افرادی باشید که لذت گشتن در بین جاذبه‌های توریستی را به همه چیز ترجیح می‌‌دهید، بازهم بدون شک گذرتان به مراکز خرید تبریز و به ویژه بازار تاریخی آن می‌افتد. پس در این مقاله همراه بچه های عشق سفر باشید.

مرکز خرید لوکس لاله پارک تبریز با عکس و آدرس

شما با سر زدن به مرکزخرید لاله پارک بنای 6 طبقه با 120 مغازه را می بینید که بیشترشون برندهای ترکی و معروف خارجی منگو،فندی،گوچی و... هست و کنار این مجتمع خرید لوکس هتل پنج ستاره لاله پارک تبریز را می بینید و در لاله پارک سینما ، شهربازی و رستوران بزرگی هست که خستگی بازار گردی را از تن به در می کنید.

آدرس مجتمع لاله پارک تبریز

در میدان فهمیده تبریز، بزرگراه پاسداران.

تلفن مجتمع لاله پارک تبریز

041-36600777

مرکز خرید لوکس لاله پارک تبریز با عکس و آدرس

مجتمع تجاری ستاره باران تبریز با عکس و آدرس

مرکز خرید ستاره باران تبریز بنای 12 طبقه ای که  فقط این مرکز خرید تبریز یک طبقه تجاری را مخصوص به کودک و مادران در نظر گرفته تا شما سوغات خود در این طبقه که فروشگاه‌های سیسمونی، پوشاک کودک، وسایل بهداشتی نوزاد، آتلیه‌ی کودک، شهر بازی سرپوشیده و... را بتونید به راحتی برای کوچولوهاتون خرید کنید دو طبقه پارکینک دارد تا شما دیگه دغدغه پارک نداشته باشید همچنین 1 طبقه هایپر مارکت دارد. اگر شما دنبال لباس، کفش وکیف وهرچیزی از برندهای خارجی لوکس و داخلی بخواهید رو میتونید در این مرکز خرید تبریز پیدا کنید.

آدرس مجتمع تجاری ستاره باران تبریز

در تبریز، میدان جهاد (چهار راه نصف راه)، بلوار 22 بهمن، روبروی شرکت نفت

تلفن مجتمع تجاری ستاره باران تبریز

04134410441

مجتمع تجاری ستاره باران تبریز با عکس و آدرس

مرکز خرید اطلس تبریز با عکس و آدرس

شما در اطلس مال تبریز 160 فروشگاه  از بنای 18 طبقه لوکس ایرانی و خارجی رو می بینید که شما برندپوشان عزیز اگر چرخی بزنید مطمعنا دست خالی برنمی گردید در این مرکز خرید همه‌ی امکاناترفاهی مثل کافی‌شاپ، رستوران، هایپر مارکت، شهربازی، فروشگاه‌های انواع پوشاک، زیورالات، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، و... هست تا بتونید خوش بگذرونید خستگی از تن خارج کنید.

آدرس مرکز خرید لوکس اطلس تبریز

تبریز، ولیعصر، خیابون همافرغربی، میدان اطلس.

ساعت کاری مرکز لوکس خرید اطلس

ساعات کاری مرکز خرید اطلس از شنبه تا جمعه از 10:00 تا 20:00 است.

شماره تماس مرکز لوکس خرید اطلس

٠٤١٣٣٢٨٨٨٨٨

مرکز خرید اطلس تبریز با عکس و آدرس

برج بلور تبریز، بلندترین برج تبریز با عکس و آدرس

برج بلور تبریز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری تبریز می باشد که در این بنای 25 طبقه 3 طبقه از این برج به مغازه های گرانی برای خرید جواهرات و پوشاک  و 19 واحد اغذیه فروشی و کافی شاپ اختصاص داده شده است برج بلور تبریز چهار سالن همایش و پذیرایی، رستوران گردان به مساحت 1000 متر مربع در طبقه آخر و فودکورت است. همچنین این برج دارای خدماتی از جمله بخش اطلاعات، سرویس بهداشتی، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه هست.

آدرس برج بلور تبریز

تبریز، در آبرسان فلکه دانشگاه

ساعت کاری برج بلور تبریز

از ساعت 10 صبح تا 11 شب است

برج بلور تبریز، بلندترین برج تبریز با عکس و آدرس

مرکز خرید جواهر تبریز، اولین پل پاساژ ایران با عکس و آدرس

مرکز خرید طلا وجواهرت تبریز روی دو بلوار 29 بهمن و استاد شهریار تبریز در سال 1390 تاسیس شد ساخته شده است که نمایی دیدنی دارد در این مرکز خرید تبریز محلی برای شهربازی، کافی‌شاپ، رستوران، هایپرمارکت و... برای تفریح مسافران و مشتریان در نظر گرفتند.

آدرس مرکز خرید جواهر تبریز

تبریز، در خیابان آبرسان ابتدای بلوار شهریار می باشد.

ساعت کاری مرکز خرید جواهر تبریز

شنبه تا جمعه از 10:00 تا 21:00 است.

مرکز خرید جواهرتبریز، اولین پل پاساژ ایران با عکس و آدرس

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز با عکس و آدرس

اگر توهم هرجا که سفر میکنی و دوست داری سوغاتی ببری و از طرف دیگه خودت هم اهل خریدی در تبریز مرکز خریدی هست  که میتونی  همه چیز آونجا پیداکنی پاساژ بزرگ رویال تبریز یک بنای 5 طبقه با مساحت 1500 متر مربع هست که داخل این مجتمع تجاری بزرگ تبریز 100 واحد مغازه برای خرید کیف و کفش پوشاک بزرگسال و بچه‌گانه، طلا و جواهر، کالاهای خانه و آشپزخانه و ... وجود دارد. . یک طبقه‌ی مجتمع تجاری رویال شهربازی است و انواع بازی‌های مهیج برای بزرگسالان و کودکان را دارد. این شهربازی سرپوشیده دارای سالن بولینگ، کشتی صبا، ماشین برقی و بازی‌های کامپیوتری است.

آدرس مجتمع تجاری تفریحی بزرگ رویال تبریز

مجتمع تجاری تفریحی رویال در محله وزیر آباد تبریز و در خیابان امام خمینی، بلوار بیست دو بهمن واقع شده است.

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز با عکس و آدرس

مرکز خرید برج شهر تبریز با عکس و آدرس

اگر میخوای هم خرید کنی و هم تفریح برج  شهر تبریز مدرنترین و شیک ترین سازه با 14 طبقه اداری، تجاری، تفریحی جایی خیلی خوب برای خرید های دوستانه و خانوادگی است. برج شهر تبریز دارای 14 طبقه است که 65 واحد تجاری در 4 طبقه که دارای فعالیت هایی نظیر فروش پوشاک آقایان و بانوان، کیف و کفش، طلا و جواهرات، عینک، ساعت سیسمونی، لوازم خانگی  و تزئینی و ... در خود گنجانده. واحد های دیگر آن شامل 50 واحد اداری در 6 طبقه آن ،یک طبقه فود کورت از معروفترین و مرغوب ترین رستوران تبریز و در دو طبقه زیرین آن پارکینگ با گنجایش 100 خودرو است همچنین در 12امین طبقه این مجموعه شهربازی سرپوشیده قرار گرفته.

آدرس مرکز خرید برج شهر تبریز

بزرگراه استاد شهریار، بلوار 29 بهمن رو به روی دانشگاه سراسری تبریز

ساعت کاری برج شهر تبریز

روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 شب, روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه بصورت 24 ساعته, روز جمعه از ساعت 12 ظهر تا 8 شب.

مرکز خرید برج شهر تبریز با عکس و آدرس

مرکز خرید رشدیه تبریز با عکس و آدرس

اگر میخوای بین سفر لباس مجلسی، عروس و سوغات برای زنان بخری یکی از جاهای دیدنی تبریز مناسب ترین مرکز خرید رشدیه تبریز هست که با پارکینگی با ظرفیت 400 ماشینه، رستوران، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی، سیستم اعلام و اطفای حریق، سیستم تهویه هوا و پله برقی پاساژ گردی را برای شما راحتتر می کند.

آدرس پاساژ رشدیه تبریز

تبریز،شهرک رشیدیه،بلوار گلستان،بلوار بهارستان

شماره تماس پاساژ رشدیه تبریز

041-36682062

مرکز خرید رشدیه تبریز با عکس و آدرس

مرکز خرید والمان تبریز، طولانی‌ترین مجتمع تجاری تبریز با عکس و آدرس

مرکز خرید والمان یکی از مقاصد خاص و دیدنی هست و  به‌ صورت زیرزمینی ساخته و طولانی ترین مرکز خرید تبریز می باشد و معماری جالبی دارد. مجتمعی با 400 واحد تجاری که یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تبریز به شمار می‌آید. والمان علاوه‌ بر مغازه‌هایی با اجناس متنوع و زیبا، امکاناتی مثل هایپرمارکت، رستوران، کافی‌شاپ، کافی‌نت، کتابخانه و... نیز دارد. این مرکز خرید فرهنگی که حتی به فکر دوستداران کتاب هم بوده، در خیابان شریعتی، نبش والمان قرار گرفته است.

آدرس مرکز خرید والمان تبریز

تبریز،اهراب،خ. خیام،خ. بارون آواک

مرکز خرید والمان تبریز، طولانی‌ترین مجتمع تجاری تبریز با عکس و آدرس

مرکز خرید پیاده راه تربیت تبریز ، جاده ابریشم تبریز با عکس و آدرس

یکی از دلنشین ترین کارها در دوران سفر قدم زدن در بازار پیاده رو تربیت تبریز است درخت کاری و سازه های تاریخی این بازار تبریز با مجسمه ها قدیمی و نیمکت های داخل این بازار جای مناسبی را برای بازارگردی قرارداده است یکی از اصلی ترین مراکز خرید شهر تبریز بازار پیاده راه تربیت  است و شمایی که اهل خرید هستید قطعا با کیسه‌هایی پر از سوغاتی از آن بیرون میاید.

آدرس پیاده راه تربیت تبریز

در تبریز،مقصودیه،خ. امام خمینی،خ. تربیت قرار دارد.

مرکز خرید پیاده راه تربیت تبریز ، جاده ابریشم تبریز با عکس و آدرس

مجتمع تجاری پردیس تبریز با عکس و آدرس

در پیاده‌راه تربیت مجتمع تجاری پردیس 3 طبقه با 55 فروشگاه نیز وجود دارد که بیشتر مغازه‌هایش مخصوص فروش پوشاک است. اگر به سنگ‌فرش تربیت رفتید، سری هم به مجتمع پردیس قصر پوشاک بزنید و از فروشگاه‌های متنوع پوشاک دیدن کنید. قدم زدن در این پیاده‌راه و استفاده از هوای مطبوع شهر تبریز لذت‌بخش است و بسیار توصیه می‌شود.

آدرس مجتمع تجاری پردیس تبریز

در محله مقصودیه تبریز و در خیابان امام خمینی،خیابان تربیت واقع شده است.

شماره تماس مجتمع تجاری پردیس تبریز

041-35533186

مجتمع تجاری پردیس تبریز با عکس و آدرس

پیاده‌ راه شهریار تبریز، فلکه ولیعصر تبریز با عکس و آدرس

اطراف فلکه بزرگ ولیعصر، پیاده‌راهی وجود دارد که کناره‌هایش را فروشگاه‌های متعدد پر کرده‌اند. همچنین آب‌نمای زیبای فلکه ولیعصر و مبلمان شهری اطرافش، محیط خوبی برای نشستن و لذت بردن از فضا و هوای دلپذیر این منطقه فراهم کرده‌است. بنابراین اگر دوست دارید جدیدترین اجناس برندهای داخلی و خارجی را ببینید سری به این پیاده‌راه بزنید و از خرید و تفریح در این منطقه لذت ببرید.

آدرس پیاده‌ راه شهریار تبریز

شهرک ولیعصر، فلکه بزرگ ولیعصر

پیاده‌ راه شهریار تبریز، فلکه ولیعصر تبریز با عکس و آدرس

بازار بزرگ تبریز با عکس و آدرس

گشت و گذار در تبریز بدون قدم زدن در این بازار قدیمی سرپوشیده با طاق‌های بلند و سازه‌های آجری به هم پیوسته، تکمیل نخواهد شد. بازار بزرگ تبریز با وسعتی بالغ بر یک کیلومتر، در فهرست بزرگ ترین بازارهای سرپوشیده جهان قرار دارد که در میراث جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده و بهترین مکان برای خرید سوغاتی تبریز است.بازار تبریز با بيش از پنج هزار مغازه، دارای تعداد زیادی مسجد و مدرسه و سرا است كه از آن جمله می‌توان به بازار امیر، بازار حلاجان، راسته کهنه، بازار حاج محمد حسین، صفی، بازار امیر ابوالحسن، سرای حاج میرزا علی نقی، تیمچه حاج صفرعلی، تیمچه و دالان میرزا شفیع اشاره کرد که در این میان تیمچه مظفریه و راسته قیصریه از زیباترین بخش‌های بازار هستندبازار تبریز با کوچه‌پس‌کوچه‌های متعدد و پیچ‌درپیچ که سال‌ها تاریخ و خاطره را با خود یدک می‌کشد، با دیوارهای آجری قدیمی، درهای چوبی قهوه‌ای، مردمان مهربان، بافت سنتی و قدمت طولانی، گردشگران زیادی را در طول سال به شهر تبریز می‌کشاند. پس اگر گذرتان به این بازار افتاد، ضمن قدم‌زدن و لذت‌بردن از معماری جذاب آن می‌توانید کالاهای درجه یک و عالی مانند محصولات چرمی، پارچه، فرش دستباف، آجیل، صنایع دستی و... را با قیمت‌های خوب و مناسب تهیه کنید. برای اینکه با بزرگ‌ترین اثر ثبت جهانی ایران آشنا شوید.

آدرس بازار بزرگ تبریز

تبریز، خیابان امام خمینی

بازار بزرگ تبریز با عکس و آدرس

مرکز خرید میلادنور ولیعصر تبریز

مرکز خرید میلادنور یکی از جاهای دیدنی تبریز با بنای 1 طبقه با 78 واحد فروشگاهی و 2 طبقه پارکینگ با ظرفیت 350 خودرو است میخوای هم خرید کنی و هم تفریح حتما برای خرید سوغاتی تبریز به این مرکز خرید بروید.

آدرس مرکز خرید میلادنور ولیعصر تبریز

در تبریز ، فلکه بزرگ ولیعصر، طبقه زیرین میدان ولیعصر تبریز

شماره تماس مرکز خرید میلادنور تبریز

041-33260130

مرکز خرید میلادنور ولیعصر تبریز

بازار شیشه گرخانه تبریز با عکس و آدرس

یکی از تاریخی ترین و ثروتمندترین بازارهای تبریز بازار شیشه گری است این بازار حدود 1 کیلومترو مرکز برگزاری مراسمات عید و عزاداری ها می باشد و اگر میخوای سوغاتی کتاب ببری بهترین جا بازار شیشه گری است چونیکی از بزرگترین بازار کتاب های ایرانه بازار شیشه‌گر خانه پیش‌تر از دو سرا به نام‌های «حاج رسول» و «میرزا علی‌النقی» تشکیل یافته بود که شهرداری تبریز این دو سرا را تخریب و در محل آن‌ها، بازار و پارک شمس تبریزی را احداث کرد.در آن زمان شاعران و اهالی ادب در این مکان دور هم جمع می شدند و محفل های ادبی بسیاری تشکیل می شد. در حال حاضر این بازار فقط اسم بازار شیشه را یدک می کشد و به بازار داروهای گیاهی و عطاری تبدیل شده است. البته بافت سنتی و قدیمی بازار هنوز پابرجاست و ارزش دیدن دارد.

آدرس بازار شیشه گری تبریز

به خیابان تربیت تبریز بروید در میان خیابان های تربیت و شهدا قرار دارد.

بازار شیشه گر خانه تبریز باعکس و آدرس

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی