پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین زمان سفر به رامسر کی است؟ بدون تردید رامسر یکی از زیباترین شهرهای گردشگری استان مازندران و شمال کشور است و به همین دلیل عروس شهرهای ایران لقب گرفته است. شهرستان رامسر با جاذبه‌های متنوع خود مانند روستای جواهرده (که به راستی شایسته چنین نامی است و نگین مازندران هم لقب گرفته است)، جنگل دالخانی، یکی از زیباترین جنگل‌های ایران، و از همه مهم‌تر مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر یا همان تله کابین رامسر که مجموعه‌ای از تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز در آن ارائه می‌شود، هر فرد سخت‌پسندی را که برای سفر به این شهر وسوسه می‌کند. جاهای دیدنی رامسر مانند کاخ مرمر رامسر، جنگل دالخانی و تله‌کابین رامسر، هر سال مسافران بسیاری را مجذوب خود می‌کند. آیا می‌‌خواهید بدانید بهترین زمان سفر به رامسر چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به رامسر بسته به هدف شما از سفر به این شهر متفاوت است؛ ما قصد داریم در ادامه بهترین زمان سفر به این شهر را از ابعاد مختلف بررسی کنیم تا بیشترین لذت را از سفر خود ببرید.

شماره تماس اجاره ویلا در رامسر 09114481870

سفر به رامسر در بهار

هوای مه گرفته و باران‌هایی که گاه و بی‌گاه می‌بارند تا فضای جنگل را تماشایی‌تر کرده و عطر آن را در جاده‌های جنگلی بیشتر منتشر کنند، فقط در فصل بهار اتفاق می‌افتد. فصلی که جز جز طبیعت زنده است و در همه جا انگار روح تازه‌ای دمیده شده است.

رامسر شهری در نزدیکی تهران که می توانید زیبایی های شگفت انگیزیز را ببینید، این شهر شهرت جهانی دارد و در مرز استان گیلان قرار گرفته است.

با این تصور به سمت رامسر حرکت کنید که بهار فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد که شاید کمتر جایی دیده باشید. مثلا یکی از جذابیت های شهر رامسر در بهار تماشای شهر از بالای آن است که گاهی مه آنقدر بالا می‌آید که تصویر شهر را در لابه‌لای خود گم می‌کند.

اگر به دنبال جایی برای تماشای دریای ابر می گردید علاوه بر ارتفاعات رامسر پیشنهاد ما به شما سفر به روستای فیلبند می باشد.

آب و هوای رامسر

اقلیم رامسر معتدل و مرطوب است اما به دلیل قرارگیری در نزدیکی دریا رطوبت بالایی در هوای شهر وجود دارد که در فصل تابستان به بالاترین حد خود می‌رسد و اندکی آزادهنده می‌شود. میانگین دمای هوادر گرم ترین ماه سال (مرداد) 25 درجه و در سردترین ماه سال(بهمن) نیز 7 درجه سانتی گراد است.

رامسر شهری در جوار دریای خزر از یک سو و جنگل های هیرکانی از سوی دیگر است. در نتیجه در فصل بهار در هر سوی شهر که  باشید، تمام و کمال از آن لذت خواهید برد.

بهترین زمان سفر به رامسر

سفر به رامسر در تابستان

ممکن است گرمای تابستان شما را کلافه کرده باشد و به فکر سفر به یکی از شهرهای شمالی ایران باشید. حتماً رامسر هم یکی از گزینه‌هایی است که در لیست خود قرار داده‌اید. شهری که با سفر به آن نگران هیچ چیز نخواهید بود و از اقامت تا امکانات تفریحی برای شما فراهم است.

قطعاً که اشتباه نمی‌کنید اما این بار می‌خواهیم یک تجربه متفاوت از سفر به رامسر را در اختیار شما قرار دهیم. سفری که شما را از رطوبت دریا در شهر رامسر دور خواهد کرد و به ییلاقات آن خواهد برد.

در حقیقت رامسر فقط محدود به شهر نمی‌شود و اطراف آن، روستاهای ییلاقی خنکی وجود دارد که جان می‌دهد برای سفرهای تابستانه و لذت بردن از هوای تازه و طبیعت سرسبز!

پس اگر اهل طبیعت‌گردی باشید و کمی از دریا فاصله بگیرید، تابستان می‌تواند بهترین زمان سفر به رامسر برایتان باشد!

شب‌گردی در رامسر زیبا هم از دیگر کارهایی است که در تابستان حسابی می‌چسبد و شب می‌توانید در یکی از رستوران‌های شهر، به‌صرف شکم‌گردی در رامسر بروید.

در کنار این مجموعه حالا نوبت به گشت و گذار خارج از شهر می‌رسد. جاهای دیدنی رامسر در تابستان که بهترین زمان بازدید از آن‌هاست.

سفر به رامسر در پاییز

سفر به شمال در پاییز اگر به اندازه بهار جذاب نباشد، کمتر از آن نیست. حالا تصور کنید شهر زیبای رامسر در این فصل چقدر تماشایی خواهد شد. پس بدون شک بهترین زمان سفر به رامسر را علاوه بر بهار باید پاییز هم دانست.

فصل پاییز بهترین انتخاب برای شبگردی در رامسر می باشد شما می توانید در این هوای عالی و پاییزی در رامسر قدم بزنید و از هوای لطیف و خوب رامسر لذت ببرید.

حواستان را به رانندگی در جاده های لغزنده باشد چرا که در پاییز هوای رامسر سرد می شود و اگر دوست دارید رانندگی در زیباترین جاده های شمال را تجربه کنید در پاییز به سراغ رامسر بروید!

چه زمانی به رامسر بریم

ییلاقات اطراف رامسر و طبیعت شگفت‌انگیز آن هم از دیگر جاهای دیدنی است که به هیچ وجه نباید از دست بدهید. مخصوصاً اگر اهل طبیعت‌گردی باشید، طبیعت این شهر آنقدر زیباست که دوست دارید، ساعت‌ها به آن چشم بدوزید و دست از تماشای آن برندارید

اگر دوست دارید پاییز رامسر را با همه زیبایی هایش با تمام وجودتان لمس کنید باید جایی درست شبیه اقامتگاه سیپدار رامسر بروید و یک خانه با تراس شیشه ای رو به جنگل که مانند یک تابلوی رویایی از طبیعت پاییزی رامسر است را تجربه کنید.

سفر به رامسر در زمستان

سرمای زمستان گرچه به هر کسی نمی‌سازد ولی تصاویر یک دست و زیبای آن را نمی‌توانید با هیچ چیز دیگری عوض کنید. رامسر در فصل زمستان به دلیل همجواری با رشته کوه البرز، آب و هوای کوهستانی و سردی دارد. در این فصل می‌توانید شهر رامسر را برای سفر انتخاب کنید.

درسته که رامسر در فصل زمستان مانند بهار و پاییز طرفدار ندارد اما شما با چهره ی دیگری از این شهر روبرو می شوید اما باید بدانید که در فصل زمستان شما می توانید اسفند ماه را برای سفر به رامسر انتخاب کنید و از زمستان رامسر هم لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به رامسر برای شنا و آب‌بازی در دریا

شهرهای شمالی یکی از بهترین انتخاب ها برای شنا و آبتنی می باشد ، جایی که شما می توانید بهترین لحظات آب بازی را در کنار خانواده ثبت کنید.

پس اگر شما هم هوای آب تنی در دریای شمال به سرتان زده، پس در فصلی بروید که هم دمای آب دریا و هم خنکی هوا برای این تجربه به اندازه کافی دلپذیر باشد.

بهترین زمان سفر و شنا در آب، اواخر فصل بهار است که آب و هوا خنک و مطبوع بوده و کمی از گرمای تابستان را همراه خود دارد. زمانی که دریا هم در آرام‌ترین حالت خود است و خبری از باران‌های گاه و بی‌گاه شمال نیست.

بهترین زمان سفر به رامسر برای گشت و گذار و دیدن جاذبه‌های مختلف آن، فصل بهار به‌ویژه اردیبهشت و خرداد می باشد.

در آخر اگر طبیعت‌گرد هستید و عاشق کشف جاذبه‌هایی که کمتر در معرض دید همگان قرار دارند، سراغ جاهای دیدنی شمال بروید.

جاهای دیدنی رامسر

بهترین زمان سفر به رامسر از نظر هزینه و خلوتی

شهرهای شمالی همیشه بهترین انتخاب برای سفر می باشد که بیشتر مواقع از سال شلوغ هستند و رامسر هم یکی از شهرهای پر مسافره شمال است. در نتیجه اگر قصد سفر در زمان خلوت‌تر و با هزینه کمتر را دارید، باید فصولی را انتخاب کنید که مسافر کمتری به این شهر می‌آید.

اواخر زمستان و اسفندماه یکی از بهترین گزینه‌های سفربه رامسر است. فصلی که سرمای هوا فروکش کرده و بیشتر مردم خود را برای سفر نوروزی آماده می‌کنند.

در شهر رامسر شما می توانید سوغات خریداری کنید و بهترین انتخاب آن عسل طبیعی می باشد که در ارتفاعات رامسر می توانید تهیه کنید اما شما در این مقاله می توانید با بهترین سوغات شمال آشنا شوید.

اجاره ویلا، کلبه و بوم گردی در رامسر

برای اقامت در رامسر می‌توانید روی گزینه‌های زیادی حساب کنید. از انواع ویلاهای لوکس تا کلبه‌های جنگلی و خانه‌های بومگردی. اما پیدا کردن این اقامتگاه‌ها شاید چندان‌ هم برای شما ساده نباشد.  گلستانی ها یک راه ساده برای اجاره هر نوع اقامتگاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی