پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای روبار بهشهر کجاست ؟یکی از زیبا ترین روستاهای بهشهر رودبار نام دارد ، رودبار روستایی کوچک است که در دل جنگل قرار دارد ، اگر میخواهید روستای رودبار بهشهر را بیشتر بشناسید با ما همراه باشید .

شماره تماس اجاره ویلا در روستای رودبار بهشهر : 09114481870

روستای رودبار بهشهر کجاست ؟

روستای رودبار بکی از زیبا ترین روستاهای بهشهر است که میتوانید به آن سفرکنید ، روستای رودبار در دل جنگل است و آب و هوایی بسیار خنک و دل نشین دارد اگر میخواهید چند روزی از هوای آلوده شهر فاصله بگیرید و چند روزی را در آرامش بگذرانید پیشنهاد ما به شما اقامت در روستای بینظیر رودبار بهشهر است.

اقامت در روستای رودبار بهشهر 

شغل اصلی اهالی رودبار دامداری و کشاورزی است و معیشت اهالی این روستا از راه نگهداری و پرورش دام می گذرد ،این روستا دارای  جنگل های انبوه و درختانی سر به فلک کشیده است که چشم هر بیننده ای را به خود جذب میکند ، اگر میخواهید به این روستای زیبا و رویایی سفر کنید کافیست وارد سایت گلستانی ها شوید و در قسمت جستجو کلمه بهشهر را جستجو کنید ویا با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

فاصله روستای رودبار تا بهشهر چقدر است؟

فاصله روستای رودبار تا بهشهر حدود 30 دقیقه است .

امکانات رفاهی روستای رودبار بهشهر 

روستای رودبار دارای امکاناتی همچون آب ، برق ، گاز و آنتن دهی میباشد ، در روستای رودبار سوپر مارکت و نانوایی هم وجود دارد و همچنین مسیر این روستا آسفالت است که سفر رابرای شما آسان تر کرده است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی