پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آبشار سنگ نو بهشهر کجاست؟ آبشار سنگ نو در ناحیه جنوبی بهشهر، در دل جنگل‌ قرار گرفته است. وجه تسمیه آن، به این خاطر است که به‌دلیل فشار آب یک حوض بزرگ سنگی یا به اصطلاح مازنی‌ها، یک نور سنگی در زیر آبشار درست شده که به آن «سنگ نور» اطلاق می‌گردد. این آبشار به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی بهشهر شناخته می‌شود که پوشش گیاهی اطراف آن عمدتا شامل درختان بلوط وحشی، انجیلی، ممرز و انواع سرخس است.

شماره تماس اجاره ویلا در بهشهر 09114481870

آبشار سنگ نو کجاست؟

 شهری که آبشار در سنگ نو در آن قرار گرفته است بهشهر نام دارد. شهر بهشهر یکی از شهرهای تاریخی مازندران است؛ یعنی شما علاوه بر طبیعت سرسبز، می‌توانید از آثار تاریخی این شهر هم بازدید کنید. بهشهر در شرق استان مازندران قرار دارد. دسترسی به شهر بهشهر آسان است؛ اما فقط افراد تازه نفس می‌توانند به آبشار برسند. چرا؟ برای رسیدن به آبشار سراغ جنگل‌های بهشهر بروید و چند ساعتی پیاده‌روی کنید تا به مقصد برسید.

راه دسترسی به آبشار سنگ نو

از راه‌های مختلفی می‌توانید به آبشار برسید. آبشار سنگ نو در قسمت شرقی استان مازندران قرار گرفته است. سنگ نو بهشهر مشهور است و شما می‌توانید راحت مسیر را پیدا کنید. محله فراش بهشهر آخرین منطقه‌ای است که می‌توانید با ماشین بروید. بعد از آن باید ماشین‌ها را کنار بگذارید و دوسه ساعتی پیاده‌روی کنید. حتی افرادی که توان پیاده‌روی ندارند هم می‌توانند از جنگل و طبیعت این منطقه لذت ببرند. فاصله بین تهران و آبشار سنگ نو بهشهر حدود 5 ساعت است؛ پس برای تعطیلات آخر هفته هم می‌تواند گزینه خوبی باشد.

امکانات گردشگری اطراف آبشار

آبشار سنگ نو بهشهر در عمیق‌ترین قسمت‌های جنگل قرار گرفته است؛ پس مساحتی که با ماشین طی می‌کنید کوتاه است. در جایی که پیاده‌روی شما شروع می‌شود، پارکینگ، رستوران و مکان‌هایی برای استراحت وجود دارد؛ اما در نزدیکی آبشار امکانات رفاهی و گردشگری وجود ندارد. چرا که ساخت این امکانات باعث آسیب به جنگل می‌شود.

در رستوران‌های این اطراف فقط غذاهای سنتی و شمالی سرو می‌شود. به نظر ما غذای شمال را حتماً امتحان کنید. امکان اقامت در کنار آبشار وجود ندارد.

برای اجاره ویلا در بهشهر کافیه با تیم گلستانی ها تماس بگیرد و کمتر از نیم ساعت بهترین ویلاهای منطقه بهشهر رو رزرو کنین.

بهترین زمان بازدید از آبشار سنگ نو

آب‌وهوای شمال خاص است و برای هر کس بهترین زمان متفاوت است؛ اما برای بازدید از آبشار سنگ نو بهتر است بهار و تابستان را انتخاب کنید. چرا؟ به چند علت. اول اینکه در این فصول روزها طولانی هستند و شما برای بازگشت دچار مشکل نمی‌شوید. علت دوم هم ثبات نسبی هواست؛ اگر در زمستان سفر کنید و یکباره با بارش مواجه شوید، کارتان سخت می‌شود.

سوالات متداول

آبشار سنگ نو بهشهر کجاست؟

آبشار سنگ نو در مازندران، شهر بهشهر قرار دارد.

مسیر رسیدن به آبشار چگونه است؟

مسیر منتهی به آبشار طولانی و گاهی مواقع سخت است.

همه افراد می‌توانند از آبشار سنگ نو بهشهر دیدن کنند؟

خیر. برای رسیدن به آبشار حدود 3 ساعت پیاده‌روی دارد که افراد ورزشکار می‌خواهد.

بهترین زمان بازدید از آبشار سنگ نو بهشهر چه موقع است؟

بهار و تابستان.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی