پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در فیلبند : اجاره ویلا در فیلبند دارای قیمت های متفاوتی می باشد که برای رزرو می توانید با شماره 09114481870 تماس بگیرد. روستای فیلبند یکی از روستاهای استان مازندران است که دارای دیدنی های بسیار زیادی دارد. فیلبند اخرین روستا از جنگل چلاو است و جایی روی ابرها می باشد. با رفتن به روستای فیلبند شما با ایوان جادویی از ابر و مه روبرو می شوید . اما تمام جذابیت روستای فیلبند به این ختم نمی شود شما در اینجا شما می توانید لمس واقعی از زندگی روستایی ، قدم زدن در دشت های وسیع و همچنین گوش دادن به صدای زنگوله دام ها و در سفر به فیلبند شما تجربه ای خواهید داشت که دیگر تکرار نمی شود.

 

شماره اجاره ویلا در فیلبند 09114481870

روستای فیلبند کجاست؟

فیلبند در فاصله 86 کیلومتری شهر بابل از توابع استان مازندران قرار دارد. این روستا با اینکه در فاصله 30 کیلومتری آمل قرار گرفته است ولی جزء شهر بابل محسوب می شود. فیلبند آخرین روستای منطقه چلاو محسوب می‌شود.

به دلیل ارتفاع زیاد و سرمای شدید در این منطقه رویش درختان درهم تنیده مشاهده نخواهد شد. سرمای هوا در فصل زمستان به قدری زیاد می یاشد که هر درختی تاب و توان رشد در این منطقه را ندارد و برخی از گونه های درخت ماند آلوچه ترش , زرشک جنگلی می توانند دراین منطقه رشد داشته باشند.

اهالی محلی به این روستا بام مازندران نیز می گویند به این دلیل که روستای فیلبند در مرتفع ترین قسمت از مازندران قرار گرفته است. فاصله تهران تا فیلبند فقط با چند ساعت رانندگی مسافتی حدود 180 کیلومتر و تقریبا باید 3 ساعت رانندگی کنید در واقع روستای فیلبند برای تهرانی می تواند بهترین مقصد سفرهای تابستانه باشد چرا که روستای فیلبند در این فصل از سال خنک و آب و هوای بسیار عالی دارد.

علت نام گذاری فیلبند چیست؟

نام روستای فیلبند، در اصل فِلبند است.  در ابتدا شاید گمان کنید که این چه اسمی برای این روستا انتخاب شده است اما اگر  کمی دقت کنید فیلبند در گویش مازندرانی فل به معنای خستگی و بند به معنای بند آمدن و نتوانستن است. به علت ارتفاع فیلبند از سطح دریا،‌ مسیر رسیدن به آن نیز، بسیار دشوار و طاقت‌فرسا بوده است.

اما نگران نباشید الان مسیر جاده دشواری های قبل را ندارد مسیر تا ابتدای روستا آسفالت می باشد اما باید در حین رانندگی کاملا حواستان جم باشد چرا که جاده پر پیچ و خم است.

ییلاق فیلبند بهترین ییلاق برای فرمالیته می باشد. کلیپ فرمالیته شما با ابرهای سرخ فیلبند بی نظیر می شود و هرگز این روز را فراموش نخواهید کرد.

مسیر دسترسی به روستای فیلبند

برای دسترسی به روستای فیلبند شما می توانید از راه هایی که بهتون پیشنهاد می دهیم انتخاب کنید.

برای رسیدن به روستای فیلبند ابتدا باید وارد جاده هراز شوید و به سمت آمل حرکت کنید. 30 کیلومتری آمل یک سه راهی در سمت راست خود خواهید که شما وارد چلاو می شوید .

حدودا 18 کیلومتر مسیر را ادامه بدهید به روستای سنگچال خواهید رسید و بعد از سنگچال با طی کردن یک مسیر پر پیچ و خم 12 کیلومتری شما به انتهای جاده یعنی فیلبند رویایی می رسید.

اصلی ترین راه رسیدن به روستای فیلبند با ماشین معمولی است که یک راه ماشین رو و راه دیگر سمت ییلاق شیخ موسی که مسیرش خاکی می باشد.

اگر هم اهل کوه‌نوردی و جنگل نوردی هستید و علاقه دارید با یک کوله بر پشت از میان طبیعتی بکر به فیلبند برسید، مسیر پاکوب کرمیناپی که از روستای دیوا و ملکشاه آغاز می شود و سی کیلومتری طول دارد، را انتخاب کنید.

حالا که اینقدر تمایل دارید که در شمال به دنبال جاهای دیدنی و بکر باشید بهتر است سری به مقاله جاهای دیدنی شمال بزنید و کلی برنامه سفر به شمال را داشته باشید.

روستای فیلبند کجاست؟

فاصله فیلبند تا دریا

فاصله دریا تا فیلبند 138 کیلومتر و بدون احتساب ترافیک یک ساعت و 50 دقیقه میباشد.

فاصله فیلبند تا محمودآباد

فاصله بین روستای فیلبند تا ساحل محمود آباد : 83 کیلومتر - زمان : 1 ساعت و 46 دقیقه

فاصله فیلبند تا بابلسر

فاصله بین روستای فیلبند تا بابلسر : 101 کیلومتر - زمان : 2 ساعت و 8 دقیقه

با چه ماشینی به فیلبند بریم؟

مسیر دسترسی به روستای فیلبند آسفالت می باشد و شما با هر ماشینی میتوانید به این روستای ییلاقی سفر کنید و فقط دقت داشته باشید که فیلبند آخرین روستا از منطقه چلاو محسوب می شود و دارای شیبی نسبتا تندی می باشد پس ماشین خود را قبل از حرکت چک کنید تا به مشکلی برنخورید.

برای سفر به فیلبند باخودمان چی ببریم؟

در روستای فیلبند امکاناتی مانند لوله کشی آب , سرویس بهداشتی عمومی , برق و سوپر مارکت می باشد. اما در فصل بهارو تابستان با ازدیاد جمعیت احتمالا شاهد قطعی آب باشید. در این فصل به دلیل ورود تعداد مسافر زیاد بیشتر لوازم گران می باشد و شما میتوانید صندوق عقب ماشین خود را پراز خوراکی و تنقلات کنید. البته ناگفته نماند مردم این روستا میزبانی خوبی برای سرو صبحانه ؛ناهار و شام دارند و شما میتوانید انواع غذاهای محلی را در این منطقه بخورید.

البته در زمان اجاره ویلا در فیلبند می توانید ویلاهایی را انتخاب نمایید که دارای آشپزخانه هستند و امکان سفارش غذا داشته باشید.

بهترین زمان سفر به فیلبند

بهترین فصل سفر به فیلبند

روستای فیلبند آب و هوای جادویی دارد به طوریکه شما در یک روز شما می توانید آفتاب ، باران و ابر و مه را با هم مشاهده کنیم. اما شما برای اینکه یک سفر رویایی داشته باشید باید بدانید چه زمانی از سال برنامه سفر به فیلبند را داشته باشید.

فصل بهار روستای فیلبند سرمای هوا بسیار کمتر شده است و رودخانه جاری و درختان کم کم سرسبز می شوند. اما همچنان در این فصل هم شما باید لباس گرم به همراه داشته باشید.

در فصل تابستان هوای فیلبند بسیار بهتر و در واقع بهترین زمان سفر به فیلبند است. آب و هوا در این موقع سال بسیار خنک و صبح زود می توانید از خواب بیدار شوید تا بتوانید چشم‌اندازی از اقیانوس ابر فرورفته در سکوت و آرامش را مشاهده کنید.

اما در فصل زمستان شما نمی توانید راهی این روستا شوید چرا که هوا بسیار سرد است و همه اهالی روستا هم به روستاهای پایین تر کوچ می کنند.

با اجاره ویلا در فیلبند و تجربه یک شب خوابیدن در خانه‌های روستایی فیلبند آن هم در تابستان، نه تنها گرمای هوا را حس نمی‌کنید، حتی ممکن است سردتان شود و به پتو نیاز داشته باشید.

روستای فیلبند چه امکاناتی دارد؟

سفر به فیلبند یکی از بهترین انتخاب های سفر به شمال کشور است که برایتان شگفت انگیز است.

مگر می شود که از تماشای اقیانوس ابر لذت نبرد شما در این روستا با جاهای دیدنی زیبایی آشنا می شوید که قطعا چند شب اقامت در این روستا را خواهید داشت.

اما باید دقت داشته باشید که در سفر به فیلبند به دنبال اجاره خیلی لوکس و لاکچری نباشید. در روستای فیلبند شما می توانید در کلبه چوبی و خانه هایی روستایی اقامت داشتید اما دقت کنین قبل از رزرو بپرسید که ویوی ویلا رو به اقیانوس ابر باشد.

روستای فیلبند دارای لوله کشی آب و برق می باشد و آب روستا هم از چشمه تهیه می شود.

لازم نیست نگران شلوغی فیلبند در فصول پرگردشگر و کمبود اقامتگاه باشید. با  اجاره ویلا در فیلبند لیستی از ویلا و سوئیت‌ها و خانه‌های روستایی فیلبند در اختیار شماست.

با اجاره ویلا در فیلبند قبل از اینکه راهی این روستای دیدنی شوید می توانید یک سفر روییایی برنامه ریزی کنید کلی خوش گذرانی کنید.

شما هم از آن دسته از مسافران هستید که علاقه زیادی به روستاگردی دارید در این مقاله ما شما را با زیباترین روستاهای شمال آشنا کردیم.

مسیر فیلبند از تهران

قبل از سفر به فیلبند این موارد را باید بدانید

سفر به فیلبند و اجاره ویلا در فیلبند خیلی طرفدار دارد و همه یک برنامه رویایی برای گشتن در این روستا را دارند اما همیشه برای سفر به این روستا شما باید آمادگی کامل را داشته باشید.

آب و هوای روستای فیلبند خیلی قابل پیش بینی نیست پس بهتر است که اگر در فصل تابستان هم به این روستا سفر می کنید لباس گرم به همراه داشته باشید.

اگر قصد روستاگردی دارید حتما کفش کتانی یا کوهنوردی به همراه داشته باشید که راحتر مسیر را پیمایش کنید.

یک نکته مهم در روستای فیلبند که باید دقت داشته باشید این است که روستا در زمان شلوغی مسافر امکان قطعی آب را دارد و باید با مراعات آب مصرفی تانکر را استفاده کنید.

فیلبند طبیعت بکر و دست‌نخورده‌ای دارد که در سال‌های اخیر با شهرت آن در بین گردشگران در معرض بی‌مهری برخی از مسافران قرار گرفته، شما سعی کنید مراقب زیبایی‌هایش باشید و با مهر با آن برخورد کنید.

اجاره ویلا و کلبه در روستای فیلبند از سایت گلستانی ها

پیدا کردن اقامتگاه در فیلبند ممکن است کمی دشوار باشد چرا که در این روستا شما هتل پیدا نخواهید کرد. تمام مسافرانی که به روستای فیلبند قدم می گذراند باید برای اجاره ویلا در فیلبند به دنبال کلبه و خانه های روستایی باشند.

که البته برای اقامت گزینه دیگری به عنوان کمپ هم می باشد که بیشتر برای طبیعت‌گردی و کمپینگ می‌روند که همراه با خود چادر و وسایل کمپینگ می‌برند.

اگر شما هم به دنبال اجاره ویلا و یا کلبه در روستای فیلبند هستید قبل از حرکت به سایت گلستانی ها مراجعه کنید که تمام خانه ها و ویلاهای این روستا را با امکانات قرار داده است وشما با مقایسه و بودجه مورد نظر خود می توانید رزرو کنید. در روزهای تابستان که بهترین زمان برای سفر به روستا است، بهتر است چند روز قبل از سفر، رزرو خود را انجام دهید.

سوالات متداول در مورد روستای فیلبند

فیلبند کجاست؟

فیلبند از زیباترین روستاهای ییلاقی شهرستان بابل است که در استان مازندران قرار دارد.

بهترین زمان سفر به فیلبند چه زمانی است؟

از بهترین زمان های سفر به فیلبند، فصل های بهار و تابستان است که هوای خنک و به دور از گرما در طبیعت فیلبند جریان دارد.

فاصله تهران تا فیلبند چقدر است؟

از تهران تا فیلبند حدود 200 کیلومتر فاصله دارد که می توانید این مسافت را در حدود 4 ساعت و 15 دقیقه با خودروی شخصی طی کنید.

آب و هوای فیلبند چگونه است؟

از آنجایی که طبیعت فیلبند ییلاقی بوده، دارای آب و هوایی بسیار مطلوب و خنک در تابستان ها و آب و هوایی سرد و کوهستانی در پاییز و به خصوص زمستان ها می باشد.

ارتفاع فیلبند از سطح دریا چقدره؟

ارتفاع روستای فیلبند از سطح دریا، ۲۴۰۰ متر است.

بهترین مسیر فیلبند از تهران کجاست؟

تنها راه دسترسی به روستای فیلبند از تهران، از طریق جاده هراز است.

اجاره ویلا در فیلبند از کجا بگیریم؟

با مراجعه به سایت گلستانی ها و یا شماره تماس 09114481870 می‌توانید کلبه‌های روستایی را برای اقامت خود اجاره کنید.

برچسب ها

از چه راهی به فیلبند بریم؟ با چه ماشینی به فیلبند بریم؟ برای سفر به فیلبند باخودمان چی ببریم؟ بهترین فصل سفر به فیلبند در فیلبند چه می بینیم؟ در فیلبند چی بخوریم؟ ویلای اجاره ای در فیلبند شماره اجاره ویلا در فیلبند قیمت ویلای اجاره ای در فیلبند اجاره ویلا تراس دار در فیلبند اجاره ویلا چوبی در فیلبند اجاره ویلا در فیلبند با ویوی زیبا اجاره ویلا حیاط دار در فیلبند اجاره ویلا ارزان قیمت در فیلبند اجاره منزل مبله در فیلبند اجاره ویلا در جاده فیلبند اجاره ویلا در فیلبند آمل اجاره ویلا استخردار در فیلبند ویلا اجاره ای در فیلبند قیمت ویلا اجاره ای در فیلبند شماره تلفن اجاره ویلا در فیلبند اجاره ویلا تراس دار فیلبند اجاره ویلا روستای فیلبند اجاره ویلا در ییلاق فیلبند اجاره ویلا لوکس فیلبند اجاره ویلا لاکچری در فیلبند اجاره ویلا درچلاو اجاره ویلا در سنگچال اجاره ویلا در روستای فیلبند شب در فیلبند کجا بمونیم؟ روستای فیلبند کجاست؟ اجاره ویلا ارزان در فیلبند فیلبند کجاست اجاره ویلا جنگلی در فیلبند اجاره روزانه ویلا در فیلبند قیمت اجاره ویلا در فیلبند اجاره ویلا کوهستانی در فیلبند اجاره ویلا در فیلبند بابل اجاره ویلا در فیلبند اجاره ویلا در فیلبند مازندران اجاره خانه روستایی در فیلبند



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی