پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

علی آباد کتول نگین شهرهای گلستان می باشد که شما با ورود به سمت ییلاقات این شهرستان جان دوباره خواهید گرفت. اگر به دنبال جایی برای رهایی و فرار از شهر نشینی به عنوان مقصد سفر هستید ز علی آباد کتول غافل نشوید. این شهر دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیادی است و همچنین می توانید با اجاره ویلا در علی آباد کتول و روستاهای پرطرفدارش یک سفر هیجان انگیز داشته باشید. با اجاره ویلا در علی آباد کتول قبل از سفر شما زمان کافی برای گشت و گذار در بکرترین مناطق دیدنی این شهرستان را دارید.

برای اینکه یه سفر عالی داشته باشید باید بعد انتخاب مقصد به فکر اجاره ویلا و سوئیت باشین. برای اینکه بتونی یه ویلای عالی با ویوی بسیار دیدنی و تنوع بالا داشته باشی با شماره 09114481870 تماس بگیرید. گلستانی ها همراه شما در گلستان گردی.

علی آباد کتول کجاست؟

علی آباد کتول از سمت شمال به شهرستان گنبد کاووس، از سمت جنوب به جنگل های بکر چلچلی، از سمت غرب به گرگان و از سمت شرق به شهرستان رامیان متصل است. مردیم این منطقه بسیار خونگرم و مهمانپذیر می باشند.

علی آباد کتول کجاست؟

جاذبه های گردشگری و دیدنی علی آباد کتول

با سفر به این شهرستان شاهد زیبایی های خاص و بی نظیری خواهید بود. علاوه بر آن آب و هوای معتدلی این منطقه، مکانی مناسب برای تفریحات تابستانی به شمار می رود.

روستای افراتخته

این روستا با جنگلی کهنسال پوشانده شده است. درختانی که چندین هزار سال قدمت دارند. علاوه بر آن با سفر به این روستا می توانید از رودخانه افراتخته، حمام و دیگر جاذبه های تاریخی آن نیز دیدن نمایید. روستای افراتخته یکی از روستاهای پرطرفدار علی آباد کتول است حتما با اجاره ویلا در افراتخته چند روزی را در این روستای دیدنی و زیبا سپری کنید.

روستای افراتخته

دریاچه کبودوال( سد زرین گل)

این دریاچه در نزدیکی آبشار کبودوال قرار گرفته است. به عنوان یکی از مکان های دیدنی و گردشگری شهرستان علی آباد به شمار می رود. دریاچه ای زیبا که می توانیم آن را به عنوان زیباترین دریاچه مصنوعی در ایران به شمار آوریم.

آبشار خلیندره

روستای زیبا و ییلاقی خلیندره، که در شهرستان علی آباد قرار دارد. می تواند به عنوان جاذبه ای دیدنی و گردشگری در این شهرستان به شمار رود. آبشار خلیندره نیز در نزدیکی همین روستا واقع شده است. با سفر به این شهرستان و بازدید از آبشار های زیبای آن می توانید طبیعت و جاذبه ی آن را با تمام وجود حس کنید. برای اقامت رویایی پیشنهاد می کنم با اجاره ویلا در خولیندره از کلبه چشمه سرا و کلبه عمو وجی استفاده کنید که بسیار دیدنی و بی نظیر هستند.

آبشار خلیندره

آبشار کبودوال

یکی دیگر از زیباترین و خاص ترین آبشار های شهرستان علی آباد، آبشار کبودوال است. می توانید سرتاسر این آبشار را که پوشیده از خزه است مشاهده نمایید. طبیعتی بکر و جذاب در اطراف این آبشار قرار دارد که می تواند ساعت ها شما را در خود محو نماید.

آبشار کبودوال

موزه مردم شناسی

این موزه تمام فرهنگ ها وآداب و رسوم مردم این منطقه را در معرض دید مسافرین قرار داده است. نوع پوشش زنان محلی، غذاهای سنتی و محلی، مراسم عروسی در علی آباد و… همگی در این موزه ی مردم شناسی گرد هم آمده اند. منطقه ای دیدنی را برای شما به نمایش گذاشته اند.

بازارهای سنتی و محلی برای خرید سوغات

چهارشنبه بازار های علی آباد از شهرت بسیاری برخوردار هستند. می توانید در طول سفر به این بازار های سنتی مراجعه نمایید، تا علاوه بر خرید سوغات، از همدلی مردم این منطقه نیز لذت ببرید. مردمی که بی واسطه محصولات خود را در اختیار خریدار قرار می دهند.

در این بازار هر آنچه نیاز است در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید انواع صنایع دستی و شیرینی های سنتی و خوشمزه ای نظیر بابتو، کندس و، ترشی آلو گاوی و… خریداری نمایید.

اقامتگاه های ویژه با تمام امکانات درعلی آباد

همیشه برای سفر کردن، اجاره ویلا در اولویت بوده است شما مانند اجاره ویلا در شمال که هیچ مشکلی ندارد می توانید برای اجاره ویلا در علی آباد کتول نیز از سایت گلستانی ها استفاده نمایید. پس از انتخاب ویلا و سوئیت مورد نظر به راحتی و تنها با یک کلیک اجاره ویلا در علی آباد کتول را انجام دهید.

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی