پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در خلیندره : خلیندره یکی از روستاهای دیدنی علی آباد کتول است که شما در این روستا می توانید برای اقامت هم از خانه های روستایی استفاده کنید و هم از کلبه های جنگلی و دیدنی آن. اما باید توجه داشته باشید با توجه به اینکه تعداد کلبه ها کم و تقاضا زیاد می باشد شما حداقل باید 10 روز قبل از سفر برای اجاره کلبه در خلیندره اقدام کنید. گلستانیها بهترین مرجع اجاره سوئیت در استان گلستان است و شما می توانید گزینه های زیادی برای انتخاب سوئیت مورد نظر خود داشته باشید.سوئیت های اجاره ای را با قیمت های متنوع و امکانات بی نظیر و چشم انداز جنگلی در اختیار شما قرار می دهد.اگر به دنبال اجاره ویلا در علی آباد کتول هستید از خلیندره غافل نشوید. این روستا به دلیل وجود آبشار ، کلبه جنگلی و خانه های روستایی مسافران زیادی را در دل خود جای داده است.

برای داشتن یه ویلای جنگلی با ویوی رویایی در روستای خلیندره فقط کافی با شماره 09114481870 تماس بگیرید

روستای خلیندره کجاست ؟

روستای خلیندره جنوب غربی شهرستان علی آباد کتول قرار دارد.روستای خلیندره واقع درفاضل آباد و منطقه کتول واقع است که در 20 کیلومتری ارتفاعات این شهرستان قرار دارد وخانه هایی که از چوب وبا معماری های زیبای مردمان کهن ساخته شده این روستا را به یک مکانی توریستی و بکر تبدیل کرده است.

اسم این روستا برگرفته از رودی است که از گرگان سرچشمه میگیرد بنام(دره) که به این روستا ختم می شود که( خلین دره) گفته میشود .خولین در این مکان به نام( کوچک ) است .

اجاره ویلا در خولین دره

اقوام روستای خلیندره

خولین دره از زیبا ترین ییلاقات منطقه کتول میباشد که طوایف علمشاهی (عالمی) -شکی -مزیدی -بابا کردی از اقوام کتول در این ییلاق به صورت خوش نشینی زندگی مینمایند

گویش مردم روستای خلیندره

 مردم این روستا با گویش کتولی صحبت می کنند که این روستا هم مانند دیگر روستاهای ییلاقی کتول اهالی آن به دلیل فراهم کردن شغل به شهرستان علی آباد کتول ویا فاضل آباد کوچ کرده اند.

شغل مردم خلیندره

درحال حاضر مردمان روستای خلیندره از منازل خود در روستای قشنگ وبا صفا بعنوان ییلاق استفاده می کنند وکمترکسی درآنجا به زندگی روزمره می پردازد وکسانیکه درحال حاضر درآنجا سکونت دارند به مانند دیگر روستاییان به کار دامپروری وکشاورزی وساخت صنایع دستی مشغول هستند که با درامد ناچیز خود بسیار خداوند متعال را شاکر هستند.

اجاره ویلا در خولین دره

جاذبه های گردشگری روستای خلیندره

  1. آبشار خلیندره که در گویش محلی به آن اوتره می گویند. این ابشار در ظلع جنوبی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن در حدود دو ساعت پیاده روی از دل جنگل های هیرکانی می باشد.
  2. دره نوکیان
  3. دو تپه بسیار معروف به نام های تپه قللوک اول و تپه قللوک دوم
  4. حیات وحش این روستا که اگر در مسیر حرکت در آبشار خوش شانس باشید احتمالا بتوانید خرس را از نزیدک ببینید.

برچسب ها

اجاره خانه روستایی در علی آباد کتول اجاره سوئیت ارزان در علی آباد کتول اجاره ویلا در خلیندره اجاره ویلا با ویوی جنگل در علی آباد کتول اجاره سوئیت ارزان در خلیندره اجاره کلبه بومگردی درعلی آباد کتول اجاره سوئیت در خولین دره اجاره کلبه جنگلی در علی آباد کتول اجاره ویلا در علی اباد کتول اجاره سوئیت درعلی آباد کتول اجاره ویلا در خولین دره اجاره سوئیت در علی آباد کتول اجاره سوئیت در روستای خولین دره



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی