پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در ماسوله : ماسوله اولین شهر تاریخی که هنوز هم زنده است. ماسوله با توجه به جنگل های بکر , آبشار و سبک معماری منحصر بفردش توانسته جایگاه ویزه ای در بین ایرانیان و گردشگران به عنوان شهری که حتما باید به آن سفر کرد پیدا کند. روستای زیبای ماسوله با معماری پلکانی و طبیعت سرسبز و مه گرفته‌اش یکی از مقاصد سفرهای تابستانی گردشگران استان گیلان است؛ که در هر فصلی زیبایی های خاص خود را دارد. با رزرو ویلا در ماسوله می توانسد مدتی را از زندگی شهری به دور باشید و از مناطق زیبا و طبیعت خاص و بکر آن لذت ببرید. کافیست قبل از اینکه کوله بارتان را ببنیدید برای اجاره ویلا ارزان در ماسوله همراه باشید و چند روزی را میهمان این طبیعت بی نظیر باشید.

اجاره ویلا در ماسوله

ماسوله شهری است که دارای بافت سنتی و پلکانی دارد. به دلیل همین بافت و معماری خانه ها هر ساله تعداد زیادی از مسافران اینجا را به عنوان مقصد سفر و گردشگری انتخاب می کنند. اگر قصد اقامت در ماسوله را دارید میتوانید بهترین سوئیت وویلاها را در سایت ما با قیمت های متنوع رزرو نمایید.

اجاره ویلا ارزان درماسوله

ماسوله یکی از دیدنی ترین شهرهای تاریخی گیلان است که با معماری شگفت انگیزش هر ساله تعداد زیادی از مسافران را در درون خود جای می دهد. انتخاب شما برای سفر درست است فقط کافی است با اجاره ویلا ارزان در ماسوله راهی این شهر دیدنی شوید و این شهر می تواند یک مسافرت تمام عیار رویایی باشد و طوری حالت را سر جا بیاورد که تا سالها مرور خاطراتت از این سفر شیرین و دلنشین باشد.

اجاره سوئیت ارزان در ماسوله

برای اینکه بتوانی اجاره سوئیت ارزان در ماسوله داشته باشی و از آن دسته از آدمهای حسابگر هستید یک حساب سرانگستی از برنامه سفر خود به ماسوله داشته باشید  تا بتوانی از بین تمامی سوئیت ها بهترین را انتخاب کنید.

اما اگر قیمت اجاره ویلا درماسوله برای شما چندان اهمیتی ندارد و به دنبال اجاره ویلا لوکس در ماسوله هستید می توانید در هر دو صورت همراه ما باشید. ما میتوانیم بهترین ویلاها و سوئیت های اجاره ای درماسوله را با تنوع قیمت به شما ارائه بدهیم.

اجاره خانه سنتی در ماسوله

درست انتخاب کردید با اجاره خانه سنتی درماسوله شما میتوانید خود را در گذشته ها رها کنید و با تمام فرهنگ و آداب و رسوم این شهر دیدنی آشنا کنید. خانه های سنتی همیشه یادآور خانه پدربزرگ ها می باشد. ماسوله شهری تاریخی و دیدنی است که با اجاره خانه سنتی درماسوله می توانید بهترین اقامت را در این شهر داشته باشید.

ماسوله کجاست؟

در 55 کیلومتری رشت در استان گیلان شهری به نام ماسوله واقع است. محل قرار گیری ماسوله در 32 کیلومتری جنوب غربی شهرستان فومن میباشد و از غرب به خلخال از شمال به ماسال و از جنوب به طارم محدود است.

اجاره ویلا در ماسوله

اجاره ویلا در ماسوله

چگوه به ماسوله برویم؟

شهر ماسوله دردر غرب رشت قرار دارد. برای رفتن به شهر زیبای ماسوله خودتان را باید به فومن برسانید. از شهر فومن تا رسیدن به شهر پلکانی ایران فقط 30 کیلومتر فاصله دارید. دیگر راهی نمانده تا خود را غرق در معاری زیبای این خانه های پلکانی کنید و از تماشای طبیعت بکر آن لذت ببرید.

یکی از ویژگی های جالب توجه در ماسوله، اختلاف ارتفاع پائین ترین نقطه تا بالاترین نقطه در آن است. به دلیل پلکانی بودن این روستا، بین پائین ترین و بالاترین نقطه آن حدود ۱۲۰ متر اختلاف ارتفاع وجود دارد.

معماری بافت شهر ماسوله

یکی از ویژگی های منحصر بفرد شهر ماسوله وجود خانه های پلکانی می باشد که دارای شهرت جهانی دارد. در ماسوله خانه ها به صورت دو طبقه می باشد و پشت بام هر خانه , حیاط خانه همسایه می باشد.

وجود این ویژگی یکی از بهترین سوژه های عکاسی برای هنرمندان می باشد و هر ساله عکاسان برای عکاسی به این شهر زیبا سفر می کنند. البته باید بدانید که علاوه بر معماری زیبای این خانه ها شما می توانید تزئین های زیبایی که ساکنان خانه با گلدان ها و رنگ در قسمت بیرونی خنه به وجود آورده اند زیبایی این شهر را چندین برابر کرده اند.

ماسوله دارای 4 محله اصلی به نام های «خانه بر» (خونَ وَر)، «مسجدبر» (مَزَ وَر)، «کِی سَر» شامل کَفا کِی سَر و بِنَ کِی سر و «اسد محله» (اَسَ مَل) و بازاری با  4  طبقه می باشد که هر چهار محله به طور جداگانه به بافت بازار شهر ارتباط بی واسطه دارند.

محلات ماسوله کشه سر علیا ، کشه سر سفلی ، ریحانه بر ، خانه بر، مسجد بر و اسد محله از جمله محلات است که می توان در ماسوله نام برددر سالهای گذشته چهار پله چوبی بر روی رودخانه احداث شده بود که از میان آن ها پل بنا علی و پل حاجی محمدحسن با اهمیت ترین و پر کاربردترین بودند.

اجاره ویلا در ماسوله

اجاره ویلا در ماسوله

جاذبه های گردشگری در ماسوله

موزه مردم شناسی ماسوله

به همت فرهاد شرفی موزه مردم شناسی شهر ماسوله در مدخل ورودی شهر تاریخی ماسوله ایجاد شد. در داخل موزه ماسوله در سه بخش، مجموعه ای از اشیای مربوط به فرهنگ مردم ماسوله به نمایش گذاشته شده است. بخش اول اسناد و وسایل مربوط به صد سال اخیر منطقه ماسوله و اطراف آن است.

بخش دوم و وسایل مربوط به دو قرن اخیر منطقه ماسوله و روستاهای اطراف آن است و بخش سوم نیز وسایل 14 قرن اخیر قرار داده شده است، این اشیاء عبارت از وسایل زندگی مردم و روستاهای اطراف آن که جنس وسایل از چوب، سنگ، شیشه، چرم و کاغذ و … است می باشد.

اجاره ویلا در ماسوله

بازار ماسوله، معروف ترین جاذبه ی این منطقه ی گیلانی

از بازار ماسوله گیلان اصولا به عنوان مرکز و قلب این منطقه یاد می شود. این بازار ۴ سطح مجزا از هم دارد و مغازه های ماسوله دقیقا به خاطر وجود همین بازار به وجود آمده اند. این بازار ۲ طبقه ای است و مغازه هایش در سطوح بالا و پایین شکل گرفته است. در این بازار انواع سوغاتی های مختلف ی گیلان و ماسوله به فروش می رسد. می توانید انواع زیورآلات دست ساز، تزئینی جات، خوراکی ها، ترشبجات و حتی رستوران های محلی با غذاهای بسیار خوشمزه را در این بازار بیابید.

اجاره ویلا در ماسوله

اجاره ویلا در ماسوله

بقعه عون بن علی

اگر به دیدن جاهای تاریخی هم علاقه مندید در کنار طبیعت گردی و روستاهای دیدنی توصیه میکنیم دیدار از بقعه عون بن علی را هم در برنامه تفریحی خود بگنجانید. بقعه عون بن علی یکی از سه امامزاده ماسوله می باشد که طبقه شجره نامه های موجود متعلق به عون بن محمد حنیفه بن علی(ع)، پسر امام علی (ع) است. کنده کاری زیبای موجود روی سنگ قبر این بنای هشت ضعلی به سال 969 هجری قمری برمیگردد،این بقعه در وسط شهر ماسوله واقع است.

اجاره ویلا در ماسوله

آبشارهای ماسوله

آبشار کوشم از آن جمله آبشارهایی است که در انتهای دره جنگلی ماسوله و در ارتفاعات این منطقه واقع شده و ارتفاع آن به حدود 30 متر می رسد.مسیر دسترسی به این آبشار با شیبی ملایم و در امتداد رودخانه و در جهت مخالف جریان آب است که پس از حدود یک ساعت کوه پیمایی و گذر از چند آبشار کوچک دیگر، در انتهای تنگه دیواره ای سنگی دیده می شود که آب از بالای آن به پایین فرو می ریزد.

آبشار لار چشمه ماسوله

در مسیر 6 کیلومتری جاده رسیدن به ماسوله آبشاری زیبا وجود دارد که برای استراحت می توانید در آنجا کمپ بزنید. این آبشار در حدود 6 متر ارتقاع دارد و آب آن در میان حوضچههای کوچکی در پایین آبشار ریخته می شود. در نزدیکی این آبشار زیبا ساکنان محلی قهوه خانه و رستوران برای پذیرایی از مسافرین ساخته اند.

اجاره ویلا در ماسوله

اجاره ویلا در ماسوله

ییلاق کوربار ماسوله

این ییلاق مسیر دسترسی بسیار سختی دارد و از میان شهر ماسوله باید عبور کنید. در این مسیر شما آبشاره و چشمه های بسیاری را خواهید دید. هر چقدر به از شهر دورتر می شوید و به این ییلاقات نزدیکتر می شوید طبیعت بکر و دست نخورده را بهتر مشاهده خواهید کرد.

اجاره ویلا در ماسوله

پارک جنگلی ماسوله

پارک جنگلی ماسوله یکی دیگر از مکان های زیبا و بکر این شهر می باشد.هوای خنک و پاک این پارک جنگلی هر آدمی را حسابی سر ذوق می آورد.

قلعه شاه معلم

دومین قلعه بلند اطراف گیلان است که بسیار زیبا می باشد. این قلعه مسیر کوهنوردی بسیار سختی دارد اما همواره مورد استقبال کوهنوردان قرار گرفته است.

اجاره ویلا در ماسوله

اجاره ویلا در ماسوله

ازماسوله چی بخریم؟

ازجمله صنایع‌دستی ماسوله باید به چاقو، عروسک، شال‌بافی، چموش دوزی و سفال اشاره کرد.از سوغاتی‌های ماسوله باید به کلوچه، گلپر، اگردک اشاره کرد.

ماسوله چی بخوریم؟

ازجمله غذاهای محلی استان گیلان و شهر ماسوله می‌توان به ماهی شکم پر، شش‌انداز، آلو مسما، کوک اشپل، کولی غورابیج، گل‌درچمن اشاره کرد.

   

برچسب ها

اجاره ویلای لوکس در ماسوله قیمت اجاره ویلا و سوئیت در ماسوله اجاره ویلا لوکس در ماسوله اجاره ویلا لاکچری در ماسوله اجاره سوئیت در ماسوله گیلان اجاره ویلا و سوئیت در ماسوله اجاره ویلا ارزان قیمت در ماسوله اجاره روزانه ویلا در ماسوله اجاره سوئیت سنتی در ماسوله اجاره ویلا دربست در ماسوله اجاره ویلا استخر دار در ماسوله اجاره ویلا جنگلی در ماسوله سوئیت اجاره ای در ماسوله ویلاهای اجاره ای در ماسوله رزرو سوئیت ارزان در ماسوله ویلای اجاره ای در ماسوله ویلا اجاره ای در ماسوله کرایه ویلا در ماسوله اجاره ویلا در ماسوله شمال اجاره سوئیت در ماسوله اجاره ویلا در ماسوله قیمت اجاره ویلا در ماسوله قلعه رودخان اجاره سوئیت ارزان در ماسوله اجاره روزانه ویلا در ماسوله اجاره ویلا در ماسوله گیلان رزرو ویلا در ماسوله اجاره خانه سنتی در ماسوله اجاره ویلای لوکس در ماسوله اجاره ویلا ارزان در ماسوله قیمتاجاره ویلا در ماسوله کرایه ویلا در ماسوله اجاره ویلا در ماسوله اجاره ی سوئیت در ماسوله



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی