از معروف ترین مراکز خرید رامسر همراه با عکس و آدرس | اجاره ویلا و اجاره سوئیت در شمال ، کلبه جنگلی در شمال و سراسر کشور و اجاره ویلا در رامسر با گلستانی ها
پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

5 از معروف ترین مراکز خرید رامسر که باید در سفر به رامسر بدانید. رامسر یکی از شهرهای شمالی که همیشه انتخاب سفر برای شمالگردی است. قبلا شما را با جاهای دیدنی رامسر آشنا کردیم و این بار رفتیم به سراغ معرفی مراکز خرید رامسر که چند ساعتی را در گشت و گذار در این بازارهای محلی این شهر بکنید.بدون تردید کمتر کسی را می شناسم که به رامسر رفته باشد و سری به بازارهای محلی و مراکز خرید رامسر نزده باشد. در حقیقت مراکز خرید رامسر یکی از جاذبه های دیدنی رامسر است که جزئی جداناپذیر از سفرهای شمال است. اگر قصد سفر به رامسر را دارید حتما سری به این بازارهای محلی بزنید و می توانید با اجاره ویلا در رامسر همراه سایت گلستانی ها بهترین اقامتگاه را در رامسر رزرو کنین.

شماره تماس اجاره ویلا در شمال 09114481870

مراکز خرید رامسر

بازارهای محلی و هفتگی رامسر

بازارهای محلی هر شهر مانند قطب اقتصادی و شاد هر شهر است که با صدای فروشندگان و حیوانات اهلی روستایی ترکیب شده است و مانند یک موسیقی در فضای بازار می پیچید.

شنبه‌ها، بازار در ابتدای کمربندی شهر و اطراف میدان امام، دوشنبه‌ها در کتالم رامسر معروف به دوشنبه بازار و در چهارشنبه‌ها، در سادات شهر رامسر معروف به چهارشنبه بازار با قدمتی نزدیک به سه دهه، این بازارهای محلی و هفتگی برپا می‌شوند.

در بازارهای محلی شهر رامسر شما می توانید انواع خوشمزه جات و صنایع دستی زنان و مردان هنرمند این منطقه را خریداری کنید. اما یادتان باشد که خریدهای شما از فروشندگان محلی باعث استمرار برپایی این بازارهای محلی که جزو روح و زیبایی شهرهای شمالی کشور هستند می‌شود.

آدرس بازارهای محلی رامسر: شنبه بازار در ابتدای کمربندی شهر و اطراف میدان امام برپا می‌شود.

خرید سوغات رامسر هم  یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات در سفر به رامسر  است!

بازارهای محلی رامسر

بازار ماهی فروشان رامسر

اسم شهرهای شمالی می آید شما هم یاد ماهی های خوشمزه شمال می افتید. بازار جدید ماهی‌فروشان رامسر که بازاری مدرن است و کمتر از یک سال از عمر آن می‌گذرد، بهترین مکان برای خرید ماهی در رامسر است.

بازار ماهی فروشان دارای پارکینگ است و می توانید در رستورانی که در اینجا تاسیس شده است انواع ماهی های شمالی را سفارش بدید و نوش جان کنید.

کسانی که غذای دریایی دوست دارند و ماهی تازه و یخ‌زده برای‌شان داستان متفاوتی‌ست، سر زدن به بازار ماهی در شهری ساحلی را از دست نمی‌دهند. در بازار ماهی رامسر می‌توانید انواع ماهی تر و تازه را پیدا کنید و به قیمتی منصفانه بخرید.

آدرس بازار ماهی فروشان رامسر: لپاسرک، جنب پل صفارود

حالا که صحبت از خوردنی شد شما را با معروف ترین غذاهای محلی شمال را آشنا کنیم.

بازار ماهی فروشان رامسر

بازار صنایع دستی رامسر

خرید صنایع دستی هر شهری می توانید همیشه شما را به یاد سفر به رامسر می اندازد. اگر به رامسر سفر کنید ، قصد خرید صنایع دستی این شهر را داشتید و به دبنال بازاری بودید که انواع صنایع دستی را بتوانید در آن مشاهده نمایید، بازار صنایع دستی رامسر می باشد که در روستای میان لات قرار گرفته است. اگر جزء آن دسته از گردشگرانی هستید که در سفر به هر شهری، از صنایع دستی آن شهر به عنوان یادگاری و سوغاتی تهیه می کنید، پیشنهاد می شود حتما سری به بازار صنایع دستی رامسر بزنید.

آدرس بازار صنایع دستی رامسر: استان مازندران، رامسر، در مسیر رامسر به روستای جواهرده، روستای میان لات

حالا که برای خرید تا جواهرده آمده اید برای اقامت بهتراست روی کلبه های جواهرده حساب کنید همراه گلستانی ها یک سفر فوق العاده به رامسر را تجربه کنین. اجاره کلبه در جواهرده رامسر

بازار صنایع دستی رامسر

مرکز خرید نگین رامسر

اگر برای خرید مشکل‌پسند هستید، به احتمال زیاد اجناس موجود در فروشگاه نگین شما را راضی می‌کنند؛ کالاهای موجود در این مرکز خرید، عمدتا پوشاک مردانه و زنانه، محصولات آرایشی و بهداشتی و لوازم منزل هستند.

آدرس مرکز خرید نگین رامسر : خیابان مطهری

حالا که راهی رامسر شدید و عاشق بازار گردی هستید به شما پیشنهاد می کنم برای اقامت به دنبال اجاره کلبه جنگلی در اربکله رامسر باشید قطعا پشیمان نمی شوید!

مرکز خرید نگین رامسر

مرکز خرید آرامش

از بازارهای سنتی و محلی خسته شده‌اید و دنبال پاساژ مدرن برای خرید در رامسر می‌گردید؟ مرکز خرید آرامش یکی از معروف ترین پاساژهای رامسر است که همیشه مسافران برای خرید به اینجا می آیند.

مرکز خرید آرامش امکاناتی شامل پله برقی، آسانسور، پارکینگ، رستوران، شهربازی، سالن بیلیارد، سالن پینگ پنگ و سینما است. این مرکز خرید رامسر معماری بسیار جالب و متفاوتی دارد.

ساختمان مرکز خرید آرامش دارای 4 طبقه است که طبقه زیرزمین پارکینگ و فروشگاه رفاه، طبقه اول مغازه‌های پوشاک، کیف و کفش و کافی‌شاپ، طبقه دوم عمدتا طلافروشی و طبقه سوم شهربازی، مکان‌های ورزشی-تفریحی، سینما و رستوران است.

آدرس مرکز خرید آرامش رامسر: مازندران، رامسر، خیابان عبدالرزاق، روبه‌روی هتل قدیم رامسر

مرکز خرید آرامش

فروشگاه های زنجیره ای ایران کتان

یکی دیگر از مراکز خرید رامسر، فروشگاه های زنجیره ای ایران کتان می باشد که دارای شعب مختلفی در سراسر کشور می باشد و یکی از شعب آن در رامسر قرار گرفته که در ابتدا در مجموعه تله کابین رامسر قرار و اکنون در در حاشیه جاده رامسر – چابکسر قرار دارد و حدود یک کیلومتر با تله کابین رامسر فاصله دارد.

در چند قدمی تله کابین رامسر برای اقامت می تونید روی کلبه چوبی استخردار تمشک رامسر حساب کنید و علاوه بر بازارگردی کلی داخل ویلا خوش بگذرونید.

این فروشگاه انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند و اگر قصد خرید داشته باشید، هرگز دست خالی از آن خارج نمی شوید. این فروشگاه زنجیره ای دارای امکان خرید اینترنتی بوده و آن دسته از افرادی که قصد خرید دارند، اما امکان رفتن به یکی از شعب فروشگاه های زنجیره ای ایران کتان برای آن ها وجود ندارد، می توانند به صورت اینترنتی و با مراجعه به وبسایت رسمی آن اجناس مورد نظر خود را سفارش دهند.

آدرس فروشگاه زنجیره ای ایران کتان شعبه رامسر: استان مازندران، رامسر، کنار جاده راسر – چابکسر

فروشگاه های زنجیره ای ایران کتان

اجاره ویلا جنگلی در رامسر از سایت گلستانی ها

رامسر همیشه یکی از انتخاب های سفر به شمال کشور است و هر ساله تعداد زیادی از مسافران را در دل خود جای می دهد ، مسافران معمولا قصد دارند چند روزی را به اقامت در این شهر بپردازند. در این صورت برای اجاره ویلا در رامسر حتما به مشکل بر می خورید چرا که در شهر رامسر تنوع ویلا بسیار زیاد است.

سایت گلستانی ها همراه شما است که کمک کند تا شما بتوانید با اجاره ویلا جنگلی در رامسر یک سفر متفاوت و فوق العاده ای داشته باشید. با اقامت در ویلاهای جنگلی رامسر می توانید از منظره سرسبز و با طراوت اطراف خود لذت ببرید و آرامش را تجربه نمایید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی