پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

در غرب استان مازندران شهری قرار دارد که همه‌ی افراد، مشتاق سفر به آن‌جا هستند. رامسر با داشتن طبیعت پویا و هوایی معتدل، می‌تواند روح شما را دوباره زنده کند و البته تله کابین رامسر که معروف ترین جاذبه این شهر به شمار می‌رود! اما فکر نکنید زیبایی این شهر به همین مورد ختم خواهد شد.همسایگی رامسر با دریا و جنگل باعث علاقه‌ی مسافران و گردشگران به این نقطه شد. شاید خیال کنید جذاب‌ترین امکانات رامسر، همین تله کابین باشد. اما ترکیب این دقت نظر و خلاقیت مهندسان، مجموعه‌ای را پدید آورد که هر نوع امکاناتِ قابل تصور، در آن موجود است؛ از پیست کارتینگ گرفته تا پارک جنگلی و کوهستانی یا حتی بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها. بسیاری برای تجربه سفری فوق‌العاده و جذاب از ساحل دریای خزر تا قله‌های البرز، درون کابین‌های این تله کابین، به‌سوی رامسر سفر می‌کنند.

شماره تماس اجاره ویلا در رامسر 09114481870

تله کابین رامسر کجاست؟

قله ایلمیلی یکی از نزدیک‌ترین ارتفاعات شمال کشور به دریا است. بر بلندای این قله ۸۰۰ متری، خط تله کابینی قرار گرفته که فرصت عبور از بالای جنگل‌ سبز رامسر را برای‌تان فراهم می‌کند. اما تماشای برگ‌های سبز درختان تنها تصویر پیش روی چشمان شما نخواهد بود.
 همچنین خواهید توانست از بالای این آسمان نگاهی به شهرهای چابکسر و رامسر بیندازید. گویی پرنده‌ای شده‌اید که برفراز این دو شهر در حال پرواز است.

یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی رامسر،‌ تله کابین آن است. رامسر به عنوان عروس شهرهای ایران، بهترین تله کابین در شمال را دارا می باشد که در مسیر این تلکابین مناظر زیبا و خیره کننده ای از شهر، جنگل های مه گرفته، کوه ایلمیلی و دریای مازندران زیر پای شما نقش می بندد. این جاذبه گردشگری که عده ای آن را بلندترین تله کابین ایران می دانند، در بام سبز رامسر واقع شده و شما را به سفری رویایی بر فراز کوه ایمیلی و ارتفاعات 700 متری آن می برد.

تله کابین رامسر در سال 1387 در یکی از زیباترین مسیرهای شهرهای شمالی کشور راه اندازی شده است. تلکابین رامسر در مجموع دارای 2 ایستگاه است که مدت زمان تقریبی برای طی کردن این مسیر حدوداً 15 دقیقه است.

تله کابین رامسر کجاست؟

قیمت بلیط تله کابین رامسر

قیمت بلیط رفت و برگشت تله کابین رامسر ۸۵ هزار تومان است؛ گرچه هزینه بلیط کودکان زیر چهار سال رایگان است. وزن کل نفرات در هر کابین باید کمتر از ۳۲۰ کیلوگرم باشد.

البته همین هزینه‌ هم برای کودکان کوچک‌تر از ۴ سال رایگان خواهد بود.

ارتفاع تله کابین رامسر

در پاسخ باید گفت طی کردن ۷۰۰ متر ارتفاع تله کابین رامسر چیزی در حدود ۱۲ دقیقه از شما وقت خواهد گرفت؛ البته تنها روی کاغذ این زمان ۱۲ دقیقه است و هیجان آن می‌تواند تا مدت‌ها در شما زنده بماند.

مسیر تله کابین رامسر یک مسیر ۱۲ دقیقه‌ای است.

مسیر دسترسی به تله کابین رامسر

تله کابین رامسر در نزدیکی شهر رامسر در استان مازندران قرار دارد. برای رسیدن به این مجموعه باید خود را به کمربندی شهر برسانید. پس از عبور از میدان شهید رجایی و پیمودن حدود پنج کیلومتر به سمت غرب، تله کابین رامسر با پل معلق و کابین‌هایش را خواهید دید.

تلفن: ۵۵۰۵-۰۱۱

آدرس: استان مازندران، کیلومتر پنج غرب رامسر، مجموعه تفریحی تله کابین رامسر

قیمت بلیط تله کابین رامسر

ساعت کار تله کابین رامسر

ساعت بازدید: ساعت بازدید از کل مجموعه: ورود به کل مجموعه تله کابین رامسر از ساعت 09:30 تا ساعت های انتهایی شب (در حدود 11:00 تا 12:00) امکان پذیر است.

یکی از زیباترین اقامتگاه‌های رامسر، اقامتگاه سپیدار رامسر است که درست مثل یک نقاشی میان شالیزار پیش رویتان ظاهر می‌شود. اگر عاشق پرواز روی جنگل هستید، در این اقامتگاه هر لحظه روی ابرها هستید!

تله کابین رامسر بهتر است یا تله کابین نمک آبرود؟

خیلی از مسافران بین انتخاب تله کابین رامسر یا نمک آبرود مردد هستند. از نظر امکانات رفاهی و جلوه ظاهری تله کابین رامسر در سطح کشور پیشتاز است.

البته در این مجموعه پلاژی برای اقامت شبانه در نظر گرفته نشده است. اما می‌توانید از پلاژهای داخل شهر استفاده و چادر خود را بر پا کنید.

رامسر تنها به تله کابین ختم نمی شود و اینقدر جاهای دیدنی رامسر زیاد است که در یک مطلب قابل توضیح دادن نیست.

سایر امکانات زیباترین تله کابین مازندران در رامسر

    شهربازی
    کارتینگ
    تفریحات آبی
    زیپ لاین
    سافاری جنگل

تفریح‌های مجموعه تله کابین رامسر

کلوپ دریایی

علاوه بر جنگل و طبیعت و امکانات و تفریح‌های فوق‌العاده‌ای که در مناطق کوهستانی مجموعه تله کابین رامسر وجود دارد، کلوپ دریایی نیز برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی جذاب خواهد بود که فرصت تجربه ورزش‌های تابستانی پرطرفدار را در یکی از بهترین تفریحگاه‌های ساحلی مناطق شمالی برایتان رقم می‌زند.

کلوپ دریایی رامسر

جت اسکی

جت اسکی‌ها، شناورهای کوچکی هستند که از تلفیق موتورسیکلت و قایق ساخته شده‌اند و با استفاده از آن می‌توان به‌‌تنهایی روی آب سواری کرد. موتورسواری روی پهنه وسیع دریا و بدون هیچ محدودیتی، حس خوب آزادی و آرامش را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این کلوپ دریایی امکان استفاده از دو کلاس مختلف جت اسکی وجود دارد تا به این ترتیب افراد با سلیقه‌های متفاوت بتوانند نهایت لذت را ببرند.

قیمت بلیط: ۲۰۰ هزار تومان

قیمت بلیط جت اسکی رامسر

اسکی روی آب

اسکی روی آب نوعی ورزش آبی استقامتی است که به قدرت بدنی و استقامت عضلانی نیاز دارد تا بتوانید در سرعت بالا روی آب اسکی کنید. برای انجام این تفریح باید اسکی مخصوصی به پا کنید و با گرفتن دستگیره کابلی روی بدنه قایق موتوری، با سرعتی حدود ۳۰ کیلومتر در ساعت روی سطح دریا کشیده شوید.

قیمت بلیط: ۲۰۰ هزار تومان

شاتل دریایی

شاتل دریایی یکی از بهترین تفریح‌ها در دنیای ورزش‌های آبی به حساب می‌آید که از وسیله سبک و تو خالی شبیه به موشک فضایی تشکیل شده است و با طناب بلندی به قایق متصل می‌شود. علاقه‌مندان روی آن می‌نشینند و با گرفتن دسته‌های شاتل تلاش می‌کنند تا تعادل خود را در سرعت بالا حفظ کنند.

قیمت بلیط: ۱۰۰ هزار تومان

پاراسیلینگ

پاراسیلینگ یعنی پرواز بر فراز دریای بی‌کران با سرعتی هیجان‌انگیز که می‌تواند مهیج‌ترین پرواز در تمام طول زندگی‌تان باشد. پاراسیلینگ یا چترسواری دریایی تلفیقی از ورزش‌های دریایی و هوایی است که احساس یک پرنده آزاد دریایی را در شما ایجاد می‌کند. این پرواز در کلوپ دریایی رامسر حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

پاراسلینگ رامسر

کارتینگ راکارت

سایت تله کابین رامسر، یکی از بهترین پیست‌های کارتینگ شمال کشور را در خود جای داده که مجهز به جدیدترین تجهیزات در فضایی به طول ۶۰۰ متر و عرض هشت متر است. با وجود بهترین کارت‌های بریل مدل ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ ساخت ایتالیا و مجهز به سیستم ثبت زمان، کارتینگ این مجموعه فرصتی طلایی و محیطی بسیار مناسب برای یک سواری هیجان‌انگیز به شمار می‌رود.
در کنار استفاده از کارتینگ می‌توانید به کافی شاپ راکارت نیز سری بزنید و از نوشیدنی‌های انرژی‌زا و فست فودهای آن نهایت لذت را ببرید.

قیمت بلیط: ۶۰ هزار توما

پیست موتور چهار چرخ

قطار تفریحات تله کابین رامسر هنوز هم ادامه دارد. اگر به بخش پایانی شهربازی رامسر بروید، پیست مخصوص موتورهای چهار چرخ را خواهید دید.

پارک جنگلی هزار پله رامسر (پارک ایل میلی)

پارک جنگلی هزار پله که در ارتفاعات قله ایل میلی ساخته شده است، از دیدنی‌ترین پارک‌های جنگلی در شمال ایران به حساب می‌آید و تنها راه دسترسی به آن از طریق تله کابین این منطقه است. این پارک بزرگ تا ارتفاع ۹۰۰ متری بالا می‌رود و چشم‌انداز ۳۶۰ درجه فوق‌العاده‌ای به دریا، کوهستان پوشیده از جنگل و شهرهای چابکسر و رامسر دارد.

در صورتی که از گشت‌وگذار و تفریح در پارک خسته شدید، راهی دو کافی شاپ زیبای این محل شوید که با انواع خوردنی و نوشیدنی‌های متنوع، جای مناسبی برای تجدید نیرو است.

اگر اهل جنگل‌نوردی هستید و در شمال یک جای دیدنی بکر و خلوت می‌خواهید، پس حتما این مطلب را در مورد بهترین جاهای دیدنی شمال بخوانید.

جاهای دیدنی رامسر

آدرنالین 18+

سرزمین آدرنالین به‌گونه‌ای طراحی شده است که آدرنالین خون شما را به میزان بسیاری افزایش می‌دهد و از همین رو این دستگاه‌ها برای کودکان و سالمندان مناسب نیستند. شهربازی در کوهپایه و مجاورت ساحل قرار دارد که لذت هر تفریح و بازی را دوچندان می‌کند.

سقوط آزاد

سقوط آزاد گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که عاشق ارتفاع و ماجراجویی هستند؛ به‌خصوص که در این بازی قرار است از ارتفاع حدودا ۲۶ متری چندین بار با سرعت به‌سمت زمین بیایید و دوباره به همان ارتفاع برگردید. جالب اینکه در اینجا یک سقوط واقعی را تجربه خواهید کرد که با سرعت یک سقوط آزاد از آپارتمانی هفت طبقه برابری می‌کند!

قیمت بلیط: ۲۵ هزار تومان

گروه سنی: ۱۵ تا ۴۰ سال

برج مبارز (تاب زنجیری)

این بازی که شامل تاب‌سواری بین آسمان و زمین در ارتفاع حدود ۳۰ متری است، بهترین منبع هیجان و انرژی در کل سرزمین آدرنالین به شمار می‌رود. ترس از پرتاب‌شدن و هیجان پرواز، آدرنالین خون را تا حد بسیاری بالا می‌برد.

قیمت بلیط: ۲۵ هزار تومان

گروه سنی: ۱۵ تا ۴۰ سال

امکانات مجموعه تله کابین رامسر

هتل بام سبز – کلبه های جنگلی رامسر

رستوران بین المللی ایل میلی

رستوران سنتی تله بام

رستوران و تالار پذیرایی رامسر پلازا

فست فود تعطیلات

فروشگاه‌های تله کابین رامسر

پوشاک نوربرت

فروشگاه تعطیلات (هالیدی)

اجاره ویلا در رامسر

پیدا کردن ویلا ، کلبه یا ویلای استخردار در رامسر یکی از دغدغه های مهم مسافرین است که همیشه در موقع شلوغی سال با آن مواجه می شوند.

اما شما همراه سایت گلستانی ها باشید و بدون هیچ نگرانی در شهر رامسر اقدام به رزرو ویلا کنید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی