پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

جاذبه های گردشگری تالش رویایی روی ابرها : تالش با طبیعت زیبا و بکری که در استان گیلان دارد، یک شهر پرطرفدار برای سفر است که نامش را از قوم تالش گرفته است. چیزی که تالش را زیبا کرده است، داشتن تمام جاذبه های طبیعی با هم است و همین موضوع باعث شده است تا بهترین مقصد گردشگری در تابستان باشد. طبیعت تالش انقدر ناب است و تصاویر جدیدی پیش رویت قرار می‌دهد که گاهی فکر میکنی به جای دیگری در این کره خاکی سفر کرده‌ای. برای همین هم هست که بدون دیدن جاهای دیدنی تالش، انگار اصلا ایران را ندیده‌اید. در ادامه از جاهای دیدنی تالش و کارهایی خواهیم گفت که در سفر به این نقطه زیبای شمال می‌توان انجام داد.

تالش کجاست؟

تالش مقصد رویایی جنگل، دریا و کوه‌های زیباست. این منطقه سرسبز از غرب به استان اردبیل، از شمال به آستارا و از جنوب به رودبار و از شرق به دریای خزر و انزلی محدود می‌شود و به دلیل زیبای منحصر به فرد خود تبدیل به منطقه‌ای فوق‌العاده درجه یک برای گردشگران شده است. حتی گردشگران خارجی نیز علاقه مندند دیدنی های تالش را به چشمان خود ببینند. سفر به تالش و تماشای طبیعت بی نظیر آن برای هر گردشگری جذاب است.

تالش کجاست؟

جاهای دیدنی تالش که حتما باید دید

پارک جنگلی سیاه داران ، از بهترین جاهای دیدنی تالش

پارک جنگلی سیاه‌داران یا به قول تالشی‌ها «سیاداران» از نقاط معروف گردشگری تالش است. درختان جنگلی انبوه این منطقه مانند درختان بلوط، از دور، نمایی سیاه به وجود می‌آورند و به همین خاطر است که قدیمی‌های این منطقه به آن سیاداران می‌گویند.

در سیاداران، امکانات تفریحی مانند رستوران، آلاچیق و سورتمه ریلی، شما را دعوت به یک گردش کامل می‌کند. سورتمه ریلی این پارک از جنگل عبور می‌کند و امتحان کردنش جذاب است. در جنگل‌های پارک سیاه‌داران، آهوها هم حضور دارند. سفرتان با حضور آهوهایی که از کنار حصارها به سمت‌تان می‌آیند و از دستتان غذا می‌گیرند، جالب‌تر هم می‌شود. پارک جنگلی سیاه‌داران، بام تالش است و از آن می‌توان منظره شهر را زیر نظر گرفت.

پارک جنگلی سیاه داران ، از بهترین جاهای دیدنی تالش

پارک جنگلی گیسوم، تقابل دریا و جنگل

عبور از یک جاده آسفالته با درختان سر به فلک کشیده، دالانی بهشتی را پیش روی شما قرار می‌دهد. این منطقه را یکی از بکرترین جنگل‌های ایران می‌دانند. جنگل گیسوم با مساحتی حدود هشتاد هکتار شما را به ساحل گیسوم می‌رساند. بازدید از این جاذبه یک تیر و دو نشان است. هم می‌توانید در مسیر جادهٔ جنگلی و البته در پهنای جنگل استراحت کنید و از طبیعت سبز و زیبای منطقه لذت ببرید و هم می‌توانید تا انتها مهمان جادهٔ تالش باشید و به ساحل گیسوم برسید. ساحلی با ماسه‌های نقره‌ای رنگ که از زیباترین ساحل‌های دریای خزر به حساب می‌آید. اگر به دنبال اجاره ویلا در ساحل گیسوم هستید همراه ما باشید.

پارک جنگلی گیسوم، تقابل دریا و جنگل

روستای مریان

یکی دیگر از روستاهای زیبای تالش روستای مریان است که از توابع شهرستان تالش به شمار می رود. این روستا که قدمتی تاریخی دارد از طریق جاده های شهر هشت پر قابل دسترسی است. این روستا در مناطق کوهپایه ای قرار دارد و به همین دلیل دارای آب و هوایی کاملا ییلاقی است. زمستان هایی سرد و تابستان های کاملا معتدل از شرایط آب و هوایی این روستاست. این روستا در امتداد رودخانه کرگان رود قرار دارد و اطراف آن را ارتفاعات زیبا و مه گرفته تشکیل داده است.

روستای مریان

آبشار و روستای شیله وشت

روستای و آبشار شیله وشت نیز از دیگر مکان های دیدنی تالش هستند که در امتداد رودخانه کرگان رود قرار گرفته اند. نکته جذاب در مورد این روستا این است مسیر دسترسی به این روستا کمی پیچیده است و برای رسیدن به این روستا باید از جاده های خاکی عبور کنید. جاده های خاکی که خودروهای آفرود به راحتی می توانند از آن ها عبور کنند. البته بسیاری از بخش های جاده این روستا آسفالت هستند و می توانید باقی مسیر را پیاده طی کنید. برای اجاره ویلا در تالش هیچ مشکلی نخواهید داشت. تعداد زیادی ویلای جدید و خانه های محلی در این منطقه به مسافران و گردشگران اجاره داده می شود.

آبشار و روستای شیله وشت

دریاچه سراگاه

بدون اغراق یکی از قشنگ ترین جاهای دیدنی تالش ، دریاچه سراگاه است که در ۷ کیلومتری تالش قرار گرفته است. در کنار این دریاچه چشمه های آب زیر زمینی زیادی قرار دارد که در کنار آن ها جنگل و کوه های پوشیده از درخت منظره زیبایی را ایجاد کرده است. در اطراف این دریاچه درختان میوه زیاد وجود دارد و وجود شالیزارهای برنج زیبایی آن را دو چندان کرده است.

اگر عکاس حرفه‌ای هستید و به دنبال چشم‌اندازی بی نظیر و البته خلوت می‌گردید، دریاچه سراگاه پیشنهاد ما به شماست. دریاچه‌ای که اگرچه وسعت چندانی ندارد اما به دلیل قرار گرفتن در دایره‌ٔ کوه‌های سبز و چمنزارها یکی از زیباترین جاهای دیدنی تالش است. محلی‌ها معتقدند که آب این دریاچه از چشمه‌های آب زیرزمینی تأمین می‌شود. دریاچه سراگاه، محلی برای پرورش ماهی نیز هست.

دریاچه سراگاه

شکردشت، سکونتگاه بهاری مردم تالش

اینجا یکی از بهاری‌ترین جاهای دیدنی تالش است. منطقه‌ای که تنها باید دور از تکنولوژی و دغدغه در چمنزارهای سرسبز و دشت‌های شقایق آن بنشینید و همراه با نوشیدن چای شمالی به صدای باشکوه طبیعت گوش بسپارید. شکردشت یکی از زیباترین مناطق تالش است که مردم برای گذران بهار و تابستان خود به آن سفر می‌کنند. شکردشت برای طبیعت‌دوستان یکی از زیباترین مناطق شمالی کشور است. این منطقه با وجود زیبایی تا حدود زیادی دست نخورده باقی مانده است. اگر مسافر آن هستید امانتدار خوب طبیعت باشید.

در هر فصلی از سال سفر به این منطقه می‌تواند شگفتی و زیبایی خاص خودش را به شما نشان دهد. آبشار زمرد در میان جنگل‌های حویق قرار گرفته و با منظره‌ی زیبایی که در میان سنگ‌های لایه لایه ایجاد می‌کند ، یکی از مقصدهای مهم گردشگری در تالش است. از این آبشار تا روستای حویق حدود ۹ کیلومتر پیاده‌روی خواهید داشت.

تالش را یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران می‌دانند. شهری که طبیعتش زبانزد گردشگران است. در سفر به این منطقه نگهبان منابع طبیعی زیبای آن باشید.

شکردشت، سکونتگاه بهاری مردم تالش

آبشار زمرد شگفت انگیز ترین دیدنی تالش

در هر فصلی از سال سفر به این منطقه می‌تواند شگفتی و زیبایی خاص خودش را به شما نشان دهد. آبشار زمرد در میان جنگل‌های حویق قرار گرفته و با منظره‌ی زیبایی که در میان سنگ‌های لایه لایه ایجاد می‌کند ، یکی از مقصدهای مهم گردشگری در تالش است. از این آبشار تا روستای حویق حدود ۹ کیلومتر پیاده‌روی خواهید داشت.

آبشار زمرد شگفت انگیز ترین دیدنی تالش

سوباتان از بهترین جاهای دیدنی تالش

سوباتان یکی از زیباترین جاهای ایران است. ییلاقی معروف با دشت‌های وسیع، مراتع سرسبز و در‌ه‌های زیبا و بی‌انتها. در سوباتان خبری از دود و دم نیست. اینجا، جایی است که تا چشم کار می‌کند سبزی است و گله های وحشی اسب و دام‌هایی که برای چرا آمده‌اند. بعد از همه اینها، کلبه های چوبی خانواده‌های لیساری است که بهار و تابستان را در آن می‌گذرانند. در سوباتان و در مسیر آبشار آن بازاری محلی بر سر راهتان است که میتوانید در یکی از رستوران هایش بره کباب، کباب بریان و غذاهای محلی بر بدن بزنید.

سوباتان از بهترین جاهای دیدنی تالش

در ادامه برای بخوانید : 4 مقصد جذاب که می توانید ابرها را لمس کنید

در آخر

اگر این بار شما کلیپ و ویدئوی شگفت انگیز از کوه های سوئیس و فرانسه را دیدید دیگر غبطه نخورید بلکه لبخندی کنایه آمیز را در گوشه های لبتان جای دهید چرا که جاهای دیدنی تالش این سرزمین رویایی چیزی کم ندارد و شاید هم لذت بخش و دیدنی تر باشد. با هم سفرهای پایه برنامه ریزی کنید و یک سفر به تالش رویایی بروید.تالش برای بهار و تابستان (شاید هم اوایل پاییز) یا هر وقت دیگری که صلاح می‌دانید در انتظار شماست.جاهای دیدنی تالش را به خاطر بسپارید و برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید دوستان!

برچسب ها

جاهای دیدنی شهر تالش جاهای دیدنی سمت تالش جاهای دیدنی در تالش جاهای دیدنی و تفریحی تالش جاهای دیدنی تالش در گیلان جاهای دیدنی و بکر تالش ادرس جاهای دیدنی تالش جاهای دیدنی تالش استان گیلان جاهای دیدنی تالش با عکس جاهای دیدنی تالش شمال جاهای دیدنی تالش با ادرس جاهای دیدنی تالش گیلان جاهای دیدنی تالش عکس جاهای دیدنی تالش جاهای دیدنی تالش کجاست جاذبه های گردشگری تالش رویایی روی ابرها جاهای دیدنی نزدیک تالش



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی