مقصد جذاب که میتوانید ابرها را لمس کنید | اجاره ویلا و اجاره سوئیت در شمال ، کلبه جنگلی در شمال و سراسر کشور و اجاره ویلا در رامسر با گلستانی ها
پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

4 مقصد جذاب که میتوانید ابرها را لمس کنید:امروز می خواهم شما را به سفری رویایی روی ابرها ببرم، جایی که بتوانید بر فراز ابرها حرکت کنید، جز صدای پرندگان چیزی به گوشتان نرسد و سرشار از حس آرامش و امید شوید.همه ما می‌دانیم که طبیعت می‌تواند خارق العاده باشد و زیبایی‌هایش ما را شگفت زده کند. بعضی اوقات طبیعت ما کاری می‌کند که نفس در سینه‌هایمان حبس شود.

وقتی در دره‌ مرتفعی ابرهای صاف و زیبا را ببینید که در کنار هم جمع شده اند و تا افق ادامه دارند، چه حسی به شما دست می‌دهید؟  اگر تا به حال این زیبایی را مشاهده نکرده‌اید و مشتاق آن شده‌اید ما شهرهایی از ایران که این پدیده در آن‌ها رخ می‌دهد را برایتان لیست کرده‌ایم. اگر ساکن تهران هستید، لازم نیست خیلی از تهران دور شوید. در شهرهای شمالی ایران می‌توان این پدیده زیبا را مشاهده کرد. با ما همراه شوید تا سری بزنیم به مناطق زیبای ایران که پدیده اقیانوس ابر را می توان در آن‌جا مشاهده کرد.

اقیانوس ابر در فیلبند

بام شرقی مازندارن لقبی است که به روستای فیلبند داده‌اند. فیلبند روستایی است در استان مازندارن که در ارتفاع ۲۳۰۰ متری واقع شده. در فیلبند که باشید مناطق بسیار وسیعی را زیر دید خود خواهید. داشت. یکی از ویژگی های طبیعی که فیلبند را به مکانی منحصر به فرد بدل کرده، پدیده اقیانوس ابر است؛ در واقع به دلیل ارتفاع زیاد این روستا، ابرها در زیر پای شما قرار گرفته و این احساس را به شما می دهد که بر فراز اقیانوسی از ابر قرار گرفته اید.

اقیانوس ابر در فیلبند

بهترین فصل سفر به فیلبند

فیلبند به دلیل ارتفاع زیادی که دارد زمستان های بسیار سردی دارد و اغلب خای از سکنه است ولی وقتی زندگی در این روستا جریان دارد شما شاهد طبیعت شگفت انگیز و خارق العاده ای می شوید که شاید فقط در رویا دیده اید. بهترین فصلی که می توانید بار سفر به فیلبند را ببنیدید اواخر بهار و تابستان می باشد. اگر به دنبال اجاره ویلا در فیلبند هستید، کلبه‌های چوبی با نمای بی‌نظیر از طبیعت و البته اقیانوس ابر، منتظر شما هستند.

روستای اولسبلنگاه در ماسال

شاید تلفظ کردن نام اولسبلنگاه سخت باشد ولی به شما اطمینان می‌دهیم که وقتی به آن‌جا برسید دیگر نامش را از یاد نخواهید برد. اولسبلنگاه ییلاقی شگفت انگیز در ماسال است که شما را وارد دنیایی دیگر می کند. این روستا هنوز هم بکر است و دارای امکانات اولیه شهری مانند برق نیست و آب روستا نیز از چشمه تامین می شود. شما برای اقامت می توانید با اجاره کلبه در اولسبلنگاه سفری رویایی را رقم بزنید.

روستای اولسبلنگاه در ماسال

قدم زدن در ماسال یکی از لذت‌ بخش‌ترین خاطره‌هاست. مناظر مه گرفته، خانه‌های چوبی و طبیعت بکر ماسال را به یکی از بهترین مناطق ایران تبدیل کرده است. اگر به بالای روستا برسید شهر ماسال را هم خواهید دید. پدیده اقیانوس ابر در اولسبلنگاه به وفور ایجاد می‌شود.

منطقه اشکورات در رامسر

رامسر را همیشه بخاطر کازینو، هتل قدیم و جدید، شهربازی و خیابان های زیبای شهر می شناسیم و انصافا لقب عروس شهرهای مازندران لایق این شهر زیبا است. ولی در منطقه ای اطراف رامسر، در شهر رودسر، در روستایی به نام اشکورات هم شما می توانید ابرها را زیر پایتان ببینید. علاوه بر زیبایی ابرها در این منطقه ، دریاچه روستای صمد آباد و تالاب آن از دیگر جاذبه های گردشگری این منطقه است.

مسافت تهران تا اشکورات

اگر تصمیم گرفتیدبه سمت اشکورات حرکت کنید می توانید از مسیر کرج به سمت قزوین بروید و از آنجا وارد جاده باراجین شده گردنه گدوک را بگذرانی نهایتا بعد از گذر تقریبا ۲۶۰ کیلومتر به این روستا می رسید. مسیر دیگر این است که از یکی از جاده های تهران شمال وارد مازندران شوید و بعد از گذر از شهرهای غرب مازندران به رامسر برسید و نهایا وارد این روستا شوید. این روستا در منطقه رودسر قرار دارد.

منطقه اشکورات در رامسر

بهترین فصل سفر به اشکورات رامسر

بهترین زمان بازدید از اشکورات در فصول بهار و تابستان است که دما خنک و ملایم است. منطقه اشکورات از لحاظ پوشش گیاهی و محصولات کشاورزی نیز بسیار غنی است. فندق و گردو، گندم و جو، عدس و لوبیا، سیب زمینی، سیر و پیاز از محصولات شاخص این منطقه هستند. گیاهان دارویی موجود در اشکورات گل گاوزبان، بنفشه، کنگر، گل پر، گزنه، گون، همیشه بهار و قارچ های خوراکی هستند.

سوباتان ییلاق رویایی بر فراز ابرهای گیلان

ییلاق سوباتان از زیباترین ییلاق‌های ایران است. جنگل‌های تالش از شرق، ییلاق‌های اردبیل از غرب و رودخانه لیسار از شمال، سوباتان را احاطه کرده و زیبایی خاصی به این منطقه داده است. شما می‌توانید برای لذت بدن از چشمه‌های خنک، هوای پاک، جنگل و البته چمنزارهای زیبا حتما سری به سوباتان بزنید و چند روز از تابستان خود را در این منطقه خنک سپری کنید.

سوباتان ییلاق رویایی بر فراز ابرهای گیلان

سوباتان در ارتفاعات ۱۹۰۰ تا ۲۵۰۰ متری از سطح دریا واقع شده و به خاطر بادهایی که از شما می‌وزند در تابستان هم خنک است. سوباتان بسیار سنتی است. برای اقامت در این منطقه باید بدانید که هیچ هتلی در این اطراف وجود ندارد و باید به دنبال اجاره کلبه در سوباتان باشید و در زمان اقامت‌تان در این محل از دیدنی‌هایی همچون آبشار ورزان، منطقه باستانی گنج‌خانه، دریاچه نئور، دشت‌های گل شقایق، پارک طبیعی و جنگل آلچالق بازدید کرده و لذت ببرید.

 

برچسب ها

اجاره کلبه در اولسبلانگاه اجاره کلبه در اولسبلنگاه اجاره ویلا در فیلبند اجاره کلبه در سوباتان سوباتان ییلاق رویایی بر فراز ابرهای گیلان بهترین فصل سفر به اشکورات رامسر منطقه اشکورات در رامسر اقیانوس ابر در فیلبند روستای اولسبلنگاه در ماسال بهترین فصل سفر به فیلبند بهترین و زیباترین روستاهای شمال ایران اقیانوس ابر ایران را در کجا ببینید؟ اقیانوس ابر را در کجاها میشود دید شهرهای جذاب شمالی اقیانوس ابر در کدام شهرهای ایران 4 مقصد جذاب که میتوانید ابرها را لمس کنید



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی