پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین مقصد سفر به ایران در تابستان: تابستان فرا می رسد و ما را آماده رفتن به سفر میکند تا استراحت کنیم و یا حتی از گرمای شهر و منطقه خودمان عبور کنیم. اما امسال برای تعطیلات تابستانی به کجا می روید؟ اگر ایران را برای مقصد تابستانی خود انتخاب می کنید ، این مقاله به شما بسیار کمک می کند زیرا ما قصد داریم بهترین مکان های دیدنی در تابستان را به شما معرفی کنیم.

سفر در ایران در تابستان کجا بریم؟

اگر امسال قصد سفر در تابستان را دارید و برنامه ریزی خود برای سفر به شمال کشور یا شهرهای معروف ایران مانند اصفهان و شیراز را دارید ، پس انتخاب خود را کرده اید در غیر اینصورت با ما همراه باشید تا برای بهترین مقصد سفر در تابستان را به شما معرفی کنیم که شاید قبلاً به آنها فکر نکرده باشید.

کوهرنگ؛ بهشت سفید ایران

کوهرنگ منطقه ای زیبا و به یادماندنی در چهارمحال و بختیاری است که آب معدنی معروف خود را نیز دارد و دشت لاله های واژگون آن که بویژه در فصل بهار شما را جلب می کند. اما خوبی این منطقه این است که زیبایی های آن هر فصل متفاوت است.

کوهرنگ؛ بهشت سفید ایران

اگر در تهران هستید و فکر می کنید به کوهرنگ سفر کنید ، باید 7 ساعت از آنجا فاصله داشته باشید. اما کوهرنگ در فاصله 91 کیلومتری شهرهای اطراف مانند شهرکرد یعنی حدود یک ساعت و نیم است.

با توجه به اینکه این منطقه به عنوان بهشت ​​سفید ایران در نظر گرفته می شود ، به این دلیل است که 10٪ از کل آب ایران از این منطقه تأمین می شود و جدا از آن ، همیشه در زمستان با برف سفید پوشانده می شود.

کوهرنگ؛ بهشت سفید ایران

فیروزکوه ، بهترین مکان برای سفر در نزدیکی تهران در تابستان

احتمالاً نام فیروزکوه را شنیده اید ، حتی اگر به آنجا سفر نکرده باشید. فیروزکوه به دلیل هوای برفی و بارانی در زمستان و پاییز مشهور است و اغلب دارای محدودیت مسافرتی است. بنابراین ، مطمئناً این یک مقصد تابستانی بسیار جالب و دلپذیر است.

فیروزکوه ، بهترین مکان برای سفر در نزدیکی تهران در تابستان

بهترین زمان برای سفر به فیروزکوه تابستان است که هوا بسیار خوب و دلنشین است. فیروزکوه در جاده تهران به قائم شهر واقع شده است و دارای یک جاذبه طبیعی بسیاری برای یک سفر تابستانی است. فیروزکوه علاوه بر طبیعت بسیار زیبا ، دارای چندین جاذبه تاریخی بسیار زیبا است که همه باید حداقل یک بار از آن دیدن کنند.

به عنوان مثال می توان از کاروانسراها ، قلعه های باستانی ، گورستان های باستانی و امارت های بی شماری از این شهر نام برد. بنابراین ، این بار ، وقتی قصد خرید بلیط هواپیما به تهران را دارید ، بازدید از این شهر را  فراموش نکنید.

فیروزکوه ، بهترین مکان برای سفر در نزدیکی تهران در تابستان

آلاشت؛ گمشده بهشت ​​مازندران

یکی از بهترین مناطقی که باید در طول سفر تابستانی به دنبال آن باشید ، روستای آلاشت در مازندران است. روستای آلاشت باید به عنوان بهشت ​​گمشده در شمال ایران شناخته شود که دارای جاذبه های بسیاری است. آلاشت 4 ساعت جلوتر از تهران واقع شده است و بهترین مکان برای یک سفر تابستانی باحال و سرزنده است.

آلاشت؛ گمشده بهشت ​​مازندران

شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید که آلاشت زادگاه رضا پهلوی است و باید یکی از دیدنی ترین روستاهای کشور قلمداد شود. طبیعتی بکر ، منظره ای دیدنی ، بناها و اماکن مذهبی بی نظیر. حتی جالب است بدانید که در روستای صفا یک رصدخانه نیز وجود دارد که می تواند سفر شما را کامل کند.

آلاشت؛ گمشده بهشت ​​مازندران

مکان های بسیار خوبی برای بازدید در این روستا وجود دارد ، می تواند یکی از بهترین انتخاب هایی باشد که می توانید برای یک سفر تابستانی داشته باشید. در سفر به آلاشت ، نزدیکی خیلی زیادی به سواد کوه دارید و در حقیقت ، یک تیر دو نشان می دهید! اگر به آلاشت سفر کرده اید ، حتما از روستای زیبای دهکده چورات دیدن کنید.

در سفر تابستانی به کجا برویم؟ جواب ساده است ، کردستان!

شاید بهتر بود که کردستان را به عنوان اولین مقصد تابستانی در تابستان معرفی کنیم. کردستان یکی از مناطقی است که علاوه بر داشتن آب و هوای عالی برای سفرهای تابستانی ، از جاذبه های دیدنی بسیاری برخوردار است. هر فصلی که به کردستان سفر می کنید ، جاذبه های زیادی در پیش روی شماست ، اما از آنجا که کردستان دارای آب و هوای مطلوبی است ، بهترین زمان برای سفر در آن تابستان است.

در سفر تابستانی به کجا برویم؟ جواب ساده است ، کردستان!

یکی از بهترین مکانهای بازدید از کردستان در طول سفر تابستانی دریاچه زریوار است. دریاچه زریوار ، دریاچه ای با آب شیرین ، از چشمه های آن از کف و آب مقداری آب باران تأمین می شود. اگر قصد دارید یک سفر تابستانی متفاوت از سالهای دیگر داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم امسال این سفر را به کردستان در نظر بگیرید.

در سفر تابستانی به کجا برویم؟ جواب ساده است ، کردستان!

جاذبه های دیدنی کردستان که در سفر شما در انتظار شما هستند می توانند سفر شما را به یاد ماندنی کنند. جاذبه هایی از قبیل عمارت تاریخی آصف ، عمارت مشیر دیوان و حمام های خان ، چشمه های معدنی بابا گرگر ، کوه آبیدار ، دشت بیلو و منطقه تفریحی قامچیان را ذکر می کنیم.

در سفر تابستانی به کجا برویم؟ جواب ساده است ، کردستان!

دیدنی های لرستان ، بهترین مقصد تابستانی!

استان لرستان از مهمترین جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهر می توان به آبشار یاسوج ، آبشار بهرام بیگی ، آبشار گنج گنج ، آبشار زیبا در کاماردو ، شهر تاریخی بلاد شاپور و کتیبه های تنگ ساروک از امپراتوری اشکانیان اشاره کرد.

برجسته ترین جاذبه استان لرستان قلعه فلک الافلاک و طبیعت زیبای آن است. اما از دیگر مناظر لرستان باید به گرداب سنگی ، پل شکسته ، آبشار بیشه ، دریاچه کیو، دشت زیبای مخمل کوه و دره شیرز اشاره کرد.

دیدنی های لرستان ، بهترین مقصد تابستانی!

سفر به کهگیلویه و بویراحمد ، زادگاه مردم لر

منطقه دیگری که برای سفرهای تابستانی باید در نظر بگیرید ، کهگیلویه و بویراحمد است. این شهر زیبای ایران ، مکان بسیاری از آبشارها و سایر جاذبه های طبیعی است.

همه ساله بسیاری از گردشگران برای دیدار با این طبیعت بکر کهگیلویه و بویراحمد به این منطقه سفر می کنند اما بهترین زمان برای سفر به این منطقه فصل تابستان است. آب و هوا در این شهر زیبا از اواسط ماه اردیبهشت بسیار سرد و گرم نیست.

سفر به کهگیلویه و بویراحمد ، زادگاه مردم لر

سفر تابستانی به چهار محال و بختیاری

اکنون زمان آن رسیده است که شهری را معرفی کنید که شاید تاکنون آنقدر در مورد آن نشنیده اید. آب و هوای خوب چهار محال و بختیاری به طور کلی در بین همه مردم ایران ویژه است و از جاذبه های زیبا و دیدنی برخوردار است. این استان مملو از آبشارها ، چشمه ها ، غارها و پارک های زیبایی طبیعی است.

سفر تابستانی به چهار محال و بختیاری

برخی از مهمترین جاذبه های تاریخی ، طبیعی و دیدنی چهارمحال و بختیاری برای سفرهای تابستانی عبارتند از:

    قلعه دزاک
    کتیبه های سنگی روخ
    مسجد چهارچکان
    آبشار آتاشگاه
    آبشار تونل کوههر
    عشق آبشار دره
    غار سراب
    غار پیر
    غار منج
    غار خوارجی

سفر به اردبیل در تابستان ، مناظر سرعین و دنیای شگفت انگیز

اردبیل باید یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای تابستانی باشد. بازدید از جاذبه های اردبیل حتی در زمستان هواداران بسیاری دارد اما همه توانایی تحمل سرما و برف زیادی را در اردبیل دارند. بنابراین بهترین زمان برای سفر به اردبیل تابستان و خرداد تا شهریوراست.

سفر به اردبیل در تابستان ، مناظر سرعین و دنیای شگفت انگیز

مشهورترین جاذبه آن شهر اردبیل سرعین و محبوب معروف آن است. اگر برای فرار از گرما قصد سفر تابستانی را دارید ، اردبیل بهترین مقصد سفر تابستانی شماست. از دیدنی های اردبیل باید به طبیعت شگفت انگیز ، جاذبه ها و بناهای تاریخی ، دریاچه نئو و چشمه های آبگرم معروف آن اشاره کنیم.

کوه های دنا ، جدیدترین منطقه توریستی تابستانی!

اگر عاشق طبیعت و مناظر مورد نظر خود هستید و سفری ارزان و کوتاه می خواهید و همچنین از گرمای تابستان فرار می کنید ، بهترین مقصد شما کوه دنا و به قول شما معروف است با یک شوت دوتایی!

کوه های دنا ، جدیدترین منطقه توریستی تابستانی!

کوه دنا یکی از جدیدترین منطق گردشگری ایران از نظر گیاهان دارویی و حیوانات است و دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است.

جاهای دیدنی گرگان ، زیباترین مقصد گردشگری تابستانی

یکی دیگر از مقصد های معروف ایران ، روستای جهان نما در گرگان است. دهکده جهان نما از جاذبه های بسیاری برخوردار است و یکی از مقصد های نه تنها برای تابستان است که در صدر بهترین مناطق توریستی در پاییز قرار دارد.

روستای جهان نما یکی از زیباترین روستاهای شمال است و مناظر باشکوه آن مناظر خیره کننده ای را در تابستان برای مسافران ایجاد می کند. جهان نام در ارتفاع 3086 متر از سطح دریا واقع شده است و دلیل نامگذاری آن همان است که دنیا را به میهمانان خود نشان می دهد.

اگر کمی اهل طبیعت گردی و آبشارگردی پیشنهاد میکنیم که حتما سری به علی آبادکتول بزنید و مدتی را برای اقامت در علی آباد کتول برنامه ریزی کنید.

جاهای دیدنی گرگان ، زیباترین مقصد گردشگری تابستانی

جاهای دیدنی گرگان ، زیباترین مقصد گردشگری تابستانی

در این مقاله سعی کردیم بهترین سفرهای تابستانی خود را به شما معرفی کنیم. البته همانطور که انتظار دارید شهرهای دیدنی ایران برای یک سفر تابستانی محدود به این موارد نیستند و فقط تعداد معدودی از آنها برای شما معرفی شده است.

 

برچسب ها

بهترین مکان برای مسافرت در تابستان بهترین شهر ایران برای مسافرت در بهار بهترین شهر ایران برای سفر تابستان خنک ترین شهر شمال در تابستان زیباترین شهرهای ایران برای سفرهای تابستانی بهترین شهرهای ایران برای مسافرت تابستان تابستان کجا سفر بریم؟ خنک ترین شهر های ایران برای سفر در تابستان بهترین مقاصد سفر در تابستان مقاصد تابستانی جذاب ایران برای سفر در تابستان به کجای ایران سفر کنیم؟ شهرهای دیدنی ایران برای مسافرت در فصل تابستان بهترین مکان برای سفر داخلی در تابستان شهرهای مناسب برای سفرهای تابستانی در ایران جالبترین مکانهای ایران در تعطیلات تابستان تعطیلات تابستان کجا سفر بریم؟ بهترین مقصد سفر به شمال در تابستان خنک ترین شهرهای شمال ایران در تابستان معروف ترین شهرهای ایران در سفرهای تابستانی بهترین مقصد تابستانی در شمال تعطیلات تابستان شمال کجا بریم؟ مقاصد سفرهای تابستانی در ایران خنک ترین شهرهای ایران سفر در ایران در تابستان کجا بریم؟ خنک ترین شهرهای ایران در تابستان سفر در تابستان کجا بریم؟ بهترین مقصد سفر به ایران در تابستان بهترین مقاصد سفر تابستانی در ایران



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی