ییلاقی شگفت انگیز سوادکوه برای تعطیلات پایتخت نشینان که باید حتما ببینید ، اجاره کلبه چوبی در ییلاقات سوادکوه | اجاره ویلا و اجاره سوئیت در شمال ، کلبه جنگلی در شمال و سراسر کشور و اجاره ویلا در رامسر با گلستانی ها
پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

5 ییلاقی شگفت انگیز سوادکوه برای تعطیلات پایتخت نشینان : شهرستان سوادکوه یکی از بهترین مناطق تفریحی نزدیک تهران است که شما می توانید با 3 ساعت رانندگی به این نقاط بکر و دیدنی دست پیدا خواهید کرد. راستی فراموش نکنید که برای سفر به سوادکوه ، اگر نیاز به اجاره ویلا و اقامتگاه در سوادکوه داشتید، گلستانی ها در خدمت شماست.

جهت اجاره کلبه در سوادکوه با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

مرزیکلا شهری کوچک ولی رویایی

شهرستان زیبا و خوش آب و رنگ مرزیکلا، یکی دیگر از شهرهای استان مازندران است. همه ی ما می دانیم که شهرهای شمالی، همیشه زیبایی های منحصر به فردی داشته اند. برخی از این شهرها جاذبه های دیدنی و گردشگری نیز دارند.

اما شهرستان مرزیکلا یکی از شهرهایی است، که هیچ جاذبه ی دیدنی و مکان تاریخی را نمی توانید در ان بیابید. اما طبیعت سرسبز و فوق العاده اش، باعث شده تا این شهرستان نیز به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استان مازندران به شمار اید.

همیشه قرار نیست با سفر به شهرستان های شمال، با مکان های دیدنی روبه رو شوید. برخی مواقع لازم است فقط در دل طبیعت خودتان را رها کنید. طبیعتی بکر و دست نخورده که آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

به صراحت می توانم بگویم سفر به مرزیکلا می تواند شما را به آرامشی عمیق فرو برد. آرامشی که سالها در انتظار بدست آوردن آن بوده اید. دنیای شهرهای شمالی رنگ دیگری دارد. به همین دلیل همیشه برای انسان هیجان انگیز هستند.

اجاره کلبه در مرزیکلا سوادکوه

بابلکنار رویایی اما دست یافتنی

روستای بابلکنار به وسعت 760 هکتار در جنوب شهر بابل است. مردم بابلکنار اغلب به کشاورزی مشغول اند و نیمی از مرکبات شهر بابل را فراهم می کنند.
در سال های اخیر در بین مردمان شهرهای مختلف، منطقه گردشگری بابلکنار بیشتر شناخته شده و در فصل های بهار و تابستان ، مسافران و گردشگران بسیاری به این منطقه توریستی سفر می کنند تا اوقات خود را در طبیعت زیبای جنگل بابلکنار سپری کنند و از آبهای گوارای چشمه و هوای مطلوب جنگل بابلکنار استفاده کنند .

اما این زیبایی محدود به بهار و تابستان نیست بلکه در فصل پاییز دیدن درختان رنگارنگ و شنیدن صدای دلنشین برگها در زیر پای عابران خاطره ی دلنشینی را برای شما رقم میزند.

اجاره کلبه در بابلکنار

بِرِنت، بهترین مقصد سفر برای عاشقان طبیعت

یکی از زیباترین روستاهای شمال و حتی ایران، برنت، یک روستای کوهستانی – جنگلی است که در دل دهستان خانقاه لانه کرده است. این روستا با تمدنی طولانی در جنوبی‌ترین نقطه شهرستان سوادکوه، از طرف شرق به جنگل‌ها و مراتع و از سمت غرب، به جاده خطیرکوه و رودخانه اسبه منتهی می‌شود. جاذبه‌هایی تاریخی همچون روستای کوشک اردشیر بابکان و حمام و عمارت علی محمد خان از اصلی‌ترین دلایل محبوبت این روستا در بین تاریخ‌دوستان محسوب می‌شود.

چطور به روستای برنت بریم؟

تقریبا ۵ کیلومتر بعد ازسوادکوه، در سمت راست جاده، تابلوی دهکده ی برنت خودنمایی می‌کند. وقتی وارد این جاده باریک می‌شوید، آب و هوایی خوش به میزبانی شما می‌آید و بعد از طی کردن ۵ کیلومتر، به یک دوراهی می رسید که در سمت راست، دهکده ییلاقی برنت در ارتفاعات همچون مرواریدی در صدف برق می‌زند. بعد از آن، با طی کردن مسیری به طول ۸ کیلومتر، به بناهای تاریخی چشم‌نواز این روستا می‌رسید.

روستای شیردارکلا نگینی رویایی در 60 کیلومتری دریا

روستای شیردارکلا از توابع شهر بابل و بخش بابلکنار می‌باشد و میشه گفت تقریبا تنها روستای بخش بابلکنار هست که بخش اعظم آن در کنار راه اصلی (جاده اصلی) قرار داره.

این روستا از غرب به شهر بابل و از شرق به شهر کوچک شیرگاه که از توابع سوادکوه هستش متصل است. فاصله شیردارکلا با بابل حدود ۳٠ کیلومتر و با شیرگاه حدود ١۵ کیلومتر است. البته اینم باید بگم که بخاطر فاصله ۴۵ دقیقه‌ای که با دریا داره رطوبت اون خیلی پایینتر از شهرها یا روستاهای نزدیک به دریا است.

آلاشت، روستایی سرسبز در دل کوهستان‌های مازندران

یکی از روستاهای زیبای مازندران، آلاشت است که کمتر کسی نام آن را شنیده‌. اما بر خلاف آمار کم مسافرت، این شهر زیبا، هم از لحاظ تاریخی و هم از لحاظ طبیعی کاملاً ستودنی است. آلاشت دشتی سبز و مرتفع دارد که شما را در ارتفاعات بلند، مهمان ابر و باد و مه می‌کند. در آلاشت، ییلاقات کوچک و بزرگی قرار دارند که ابرهای سیال هر روز در آن جاری‌اند .

اجاره کلبه در آلاشت

در حدود ۲۲ کیلومتری آلاشت و منطقه‌ای است ییلاقی که از جنوب خط راس آن مرز استان تهران (فیروزکوه) و مازندران را تعیین می‌کند از غرب و شمال غربی به کوه‌ها بندپی بابل هم مرز است با چراگاه‌های سرسبز بهترین زمان برای سفر به این منطقه فصل بهار و تابستان می باشد زیرا این روستا کوهستانی است و آب و هوایی ییلاقی دارد.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی