پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین محله های گرگان، از ناهارخوران تا النگدره!گرگان یکی از شهرهایی است که هر ساله به واسطه دیدنی های زیادی که دارد در تمامی فصول سال به خصوص فسل بهار و تابستان میزبان گردشگران زیادی می باشد. در این شهر درست است دریا د رانتظار شما نیست و یکی از عوامل اصلی که در شمال محبوبیت دارد دریا است اما در گرگان دیدنی های ناب و خارق العاده از کوه , جنگل , آبشار و بافت تاریخی گرگان می باشد.

این شهر تلفیقی از هنر , تاریخ , تمدن و جاذبه های گردشگری طبیعی می باشد که چشم هر بیننده ای را مبهوت خود می کند. با گلستان همراه باشید تا شما را با دیدنی های گرگان و شگفتی های آن آشنا کنیم. شاید نظرتون عوض شد و مقصد سفر بعدی گرگان را انتخاب کردید.

البته اگر به سمت گرگان بار سفر را بستید به فکر اقامت و اجاره ویلا در گرگان نباشید. چرا که گلستان به فکر شما هست و بهترین سوئیت آپارتمان و ویلاهای مبله شهر گرگان را با قیمت های بسیار مناسب برای شما در نظر گرفته است و فقط کافی است با این شماره تماس بگیرید.

شماره تماس اجاره ویلا در گرگان 09114481870

بهترین محله های گرگان

بلوار ناهارخوران گرگان

اصلا مگه میشه اسمی از گرگان باشه و کسی دلش نخواد یه سری به این پارک جنگلی که در چسبیده به شهر است بره. کجای ایران می بینید که در پایان یک خیابان پر از ویلا , ساختمان و دود و دم شما را به دل جنگل برسونه. جایی که خبری از شلوغی و هیاهو نیست. این پارک جنگلی یه جای دنج برای سرگرمی و پیک نیک رفتن خانوادگی محسوب می شود. در بلوار ناهارخوران شما می توانید حسابی شکم گردی کنید.طعم غذاهای محلی گلستان مانند خورشت ساک , آش گوجه , بولامه و خیلی از غاهای خوشمزه دیگه که مخصوص این شهر می باشد. پارک جنگلی ناهار خوران یه شهربازی هم داره برای کسایی که اهل پارک رفتن هستند.

آبشار مصنوعی پارک ناهارخوران

به تازگی برای زیبایی و جذابیت این پارک جنگلی یک آبشار مصنوعی هم درست کردند که دیدن آن خالی از لطف نیست. البته با رسیدن فصل بهار با گلکاری های زیبا و لوازمی که د.ر آن طراحی می کنند یکی از بهترین مکان هاا برای گرفتن عکس های دو نفره و خانوادگی است. حتما یه سری به ناهارخوران بزنید.

پارک جنگلی النگدره

ناهارخوران را که دیدید بد نیست یه سری به پارک چسبیده آن یعنی پارک النگدره بزنید. در این پارک زیبا یک پل چوبی از جنس جنگل برای پیاده روی و عکاسی در انتظار شماست. در پارک جنگلی النگدره شما می توانید درختان سر به فلک کشیده , صدای شرشر آب , زیبایی بی نهایت جنگل و طراوت منطقه را با دستان خود لمس کنید و یک سفر رویایی برای خودتان رقم بزنید.

دریاچه توشن

دریاچه توشن که در ۵ کیلومتری گرگان در ضلع جنوبی روستای توشن قرار دارد، در اطراف خود دارای چمن زار و درختان مختلفی است که سبب خلق  تفرجگاهی در گرگان برای گذراندن اوقات فراغت  شده و بدلیل وجود ماهی های مختلفی در این دریاچه، در فصول مختلف ماهیگیران زیادی مشغول سید ماهی از این دریاچه زیبا می شوند.

همانطور که گفته شد، این دریاچه در روستای توشن قرار دارد که این روستا با داشتن مردمانی مهمان نواز و مهربان و همچنین آب و هوای خوب و تمیز و لذت بخش، آرامش بیشتری را برای مسافران فراهم می کند تا بتوانند در کنار این دریاچه دلنشین به تفریح راحت و خاطره انگیزی برسند.

روستای محبوب زیارت

روستای زیارت روستایی که اگر آن را نبینید ضرر کرده اید. این روستا در فاصله چند قدمی گرگان قرار گرفته است. جایی که زمین و تا آسمان با گرگان متفاوت است. گویی که وارد یک دنیای دیگر شده اید. روستای زیارت دارای بافت تاریخی و خانه های روستایی بسیار دیدنی است. از روستا که بگذریم آبشار , چشمه  معدنی آب گرم در انتظار شماست. ین روستای دارای قدمت تاریخی بسیار زیادی می باشد و هر ساله از گوشه و نقاط کشور برای دیدن این روستا سفر می کنند.

در روستای زیارت نگران اقامت نباشید. در این روتا ویلا , سوئیت آپارتمان و خانه های بومگردی زیادی وجود دارد که میتوانید برای اجاره ویلا در زیارت انتخاب نمایید. البته اگر دوست دارید با زندگی روستایی و سنتی مردم منطقه آشنایی شوید برای اقامت بوم گردی در زیارت را انتخاب نمایید. جایی که شما را به سنت و غذاهای محلی منطقه گره می زنید. جایی که شما برای خوابیدن زیر لحاف سنگین و کرسی لحظه شماری می کنید.

علاوه بر تمام این محله ها زیبا که گفتیم سفر بری خرید و سوغات گرگان نخری مزه ای نداره. اگر به فکر بازار گردی درگرگان هستی خیابان ولیعصر بهترین جا است. خیابان ولیعصر گرگان که بلوار ناهارخوران در انتهای آن قرار دارد، بهترین خیابان برای خرید لباس و وسایل های تزیینی است . در این خیابان بهترین و بزرگترین مرکز خریدهای شهر گرگان واقع شده و میتوانید برای خرید به این خیابان مراجعه کنید.

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی