پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آبشار مصنوعی ناهارخوران واقع در پارک جنگلی ناهارخوران تفرجگاهی قدیمی و نسبتا معروف شهر گرگان است که در ۴ کیلومتری جنوب این شهر قرار دارد. این پارک با وجود موقعیت خوب و قرار گرفتن در دامنه‌های پر شیب و همچنین داشتن آب و هوای مناسب همه ساله گردشگران زیادی را از سراسر کشور به خود جذب می‌کند.

جهت اجاره ویلا در روستای ییلاقی زیارت با شماره 09114481870 تماس بگیرید

از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به رستوران، مهمانسرا، چندین هتل و ویلای تفریحی اشاره کرد. این منطقه‌ ۱۶۸ هکتاری آب و هوایی مطبوع‌تر از شهر گرگان دارد و انواع پوشش گیاهی از جمله درختان و گیاهان بلوط، افراپلت، نمدار، انجیلی، گیلاس وحشی، ممرز، درختچه‌های تمشک، کوله خاس، ازگیل، کاج، ولیک، سرو، ماگنولیا، شمشاد به همراه حیواناتی از جمله گراز، شغال، راسو، سنجاب، عقاب، شاهین، سهره، ریسک، جغد را در خود جای داده است. همچنین رودخانه‌ زیارت نیز از این پارک عبور می‌کند که به جذابیت آن می‌افزاید.

آبشار مصنوعی ناهارخوران

آبشار مصنوعی صخره ای گرگان به تازگی درمنطقه ناهارخوران افتتاح شده است که طرفدارن بسیار زیادی دارد. این آبشار در ابعاد ۲۳ در ۱۲ و با ارتفاع ۱۵ متر ساخته شده و در آن از سنگ های طبیعی و مصنوعی استفاده شده است.

در واقع این آبشار نمای زیباتری از ناهارخوران را به نمایش گذاشته است. یکی از بهترین مکان ها برای گشت و گذار و هوای نسبتا خنک درکنار این آبشار می باشد.

اگر اهل عکاسی هستید حتما دوربین عکاسی و یا دوربین گوشی خودتون را برای ثبت بهترین لحظه ها روشن کنید و عکس های یادگاری زیادی را درکنار این آبشار مصنوعی به ثبت برسانید.

جهت اجاره سوئیت در ناهارخوران با این شماره تماس بگیرید

09114481870

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی