پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه


 

اثاث کشی منزل گرگان |اسباب کشی منزل گرگان
اثاث کشی در هر ساعت از شبانه روز با شرکت اتوبار گلستان
بسته بند بسته بندی و اسباب کشی منزل و خانه شماست برای تماس کافی شماره زیر را شماره گیری کنید

09114481870


"حمل و نقل حمل و نقل اثاثیه منزل خود را به باربری گلستان بسپارید"

 

اسباب کشی درون شهری |اتوبار گلستان :از زمان‌های گذشته جابجایی و حمل و نقل وجود داشته است اما امروزه با توجه به صنعتی شدن زندگی این کار بسیار آسان تر شده است و همچنین امروزه در زندگی شهرنشینی در بعضی از شهرهای کوچک درآمد انسانها با توجه به شرایط زندگی برای آنها کافی نمی باشد از این رو تصمیم به جابجایی مکان زندگی خود می کند و در این لحظه احتیاج به یک باربری برای حمل بار خود دارد.

اسباب کشی درون شهری |اتوبار گلستان

اسباب کشی به دو دسته درون شهری و برون شهری تقسیم می شوند.

اسباب کشی درون شهری به جابجایی لوازم در شهر خود می گویند که هزینه کمتری نسبت به اسباب کشی برون شهری دارد. در این نوع اسباب کشی کلیه لوازم منزل از یک منطقه به منطقه دیگر در درون شهر خود می باشد و مسافت طی شده توسط ماشین کمتر می باشد و به علت شناخت کامل راننده به منطقه جابجایی سریع تر انجام می شود.

اسباب کشی برون شهری : این نوع جابجایی به حمل بار به خارج از شهر و استان گفته می شود که شرایط و هزینه ها کمی بیشتر است.در این نوع جابجایی به علت طولانی بودن مسیر باید حتما بار شما بارنامه و بیمه شود  تا در برابر بروز حوادث احتمالی بتوانیم جبران خسارت کنیم.

در اسباب کشی درون شهری برای محاسبه هزینه باید شرایط کلی را در نظر بگیریم بدین صورت که باید بدانیم کالای شما چی هست لوازم منزل ، لوازم رستوران و ... می باشد که با توجه به ماشین و طبقات و نوع بار میزان دستمزد کارگر و کرایه راننده محاسبه می شود.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی