پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

سفر به اقیانوس های ابر : این مکان ها از جاهای دیدنی ایران است که در آنجا حس آرامش عجیبی دارید و هیچ صدایی جز صدای پرندگان و گاهی اوقات یک نسیم دلنشین حس نمی شود.

مناظری که در اینجا مشاهده می کنید بسیار حیرت آمیز است و پر از درختان و کوه های بسیار زیبا و خیره کننده می باشند.اگر سفر به اقیانوس ابر را دوست دارید، مقصدهایی که در زیر آورده شده اند، ییلاقات و روستاهای زیبایی هستند که می توانید از این پدیده دیدن کنید.برای سفر به این مناطق خود را به گلستانی ها بسپارید.

سفر به اقیانوس های ابر

جنگل شگفت انگیز ابر در شاهرود

این روستا با جنگل بسیار زیبایی که دارد همه ساله مسافرین و گردشگران بسیار متعددی را به خود جذب کرده است.جنگل ابر بخاطر ارتفاع بالا و میزان درجه دمایش پدیده اقیانوس ابر را می توانید مشاهده کنید و برای رسیدن به این جنگل زیبا باید از بسطام عبور کنید.

از مزیت های جنگل ابر جاده بسیار عالی دارد که می توانید به راحتی از نقلیه شخصی خود استفاده کنید و در آنجا استراحت کنید و اگر قصد ماندن دارید می توانید با تیم گلستانی ها در تماس باشید تا خانه های محلی را برای شما اماده نماییم تا خاطره یک سفر به یاد ماندنی را داشته باشید.

روستای فیلبند در مازندران

روستای فیلبند در استان مازندران می باشد که یکی از بهترین روستاهایی که شما انبوهی از ابر را در زیر پاهای خود حس می کنید و شما می توانید شبی را در یک خانه محلی سپری کند و یک رویای باور نکردنی برای خود به جا بگذارید.

این روستا در ارتفاع ۲۳۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است که به خاطر همین موضوع، اقیانوس ابر در زمان های بسیاری در این روستا دیده می شود. البته پدیده اقیانوس ابر بیشتر در فصل تابستان در این منطقه رخ می دهد و در فصل زمستان به دلیل پایین بودن دمای آن، معمولا روستا پوشیده از برف است.

امکانات رفاهی این روستا بسیار عالی است و جاده آن آسفالت می باشد و به آسانی می توانمید با ماشین خودتان به این روستا سفر کنید.

فیلبند در ۱۶۰ کیلومتری تهران قرار دارد و برای رفتن به آنجا پس از سپری کردن ۱۳۰ کیلومتر در جاده هراز در سمت راست با دیدن تابلوی چلاو وارد منطقه شوید. فیلبند آخرین روستای منطقه چلاو است که از جاده‌ای کوهستانی با پیچ و خم اما بسیار زیبا عبور خواهد کرد.

روستای اولسبلانگاه، ماسال
حتما نام ماسال را زیاد شنیده اید. این منطقه زیبا در غرب استان گیلان می باشد و به خاطر آب و هوای فوق العاده مطبوع و چشم انداز بسیار زیبایی که دارد همه ساله مسافرین و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

شما برای دیدن اقیانوس ابر می توانید به ییلاق ماسال بروید. به آن جا که رسیدید جاده گیلوان را به پیش بروید و پس از عبور از مناطق زیبا به ییلاق اولسبلانگاه خواهید رسید.

احتمالا اسم ماسال را تا به حال زیاد شنیده اید. این منطقه جنگلی و کوهستانی در غرب استان گیلان قرار دارد که به خاطر طبیعت فوق العاده زیبا، بکر و دست نخورده اش گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.


اشکورات، رامسر

این منطقه زیبا در خطه شمال کشور قرار دارد و از رودسر آغاز می شود و تا ابتدای شهر رامسر ادامه دارد.این منطقه به دو قسمت بالا اشکور و پایین اشکور تقسیم می شود که هر کدام دارای روستاهایی از جمله تمل، افی، نارنه، کلایه و .. هستند. در جاده‌های این منطقه که پیش بروید و البته اگر خوش شانس باشید پدیده اقیانوس ابر را تجربه خواهید کرد.

 

اگر قصد سفر به استان گلستان را دارید و مکان اقامتی مناسب می خواهید با تیم گلستانی ها تماس بگیرید تا سوئیت هایی با امکانات عالی در بهترین مکان گرگان و اطراف را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم

چرا گلستانی ها:

  • ارائه دهنده خدمات اجاره سوئیت و آپارتمان به صورت روزانه و هفتگی
  • بهترین خدمات اجاره سوئیت
  • انتخاب سوئیت یا ویلا و..از شما و ارائه خدمت به مسافرین عزیز با ما
  • سوئیت های ما قیمت های متنوعی دارد تا هزینه سنگین سفر شما را بکاهد
  • هدف ما اقامتی دلنشین و خاطره انگیز برای شما همراه با صرفه جویی در هزینه هاست.
  • دیگر نگران محل استراحت در گرگان نباشید فقط از مناطق دیدنی استان لذت ببرید.
  • سوئیت های ما در مکان درست و با قیمت های متفاوت می باشد.

 

 

اجاره سوئیت درگرگان

اجاره ویلا در زیارت

آپارتمان مبله در گرگان

اجاره سوئیت در جنگل ابر

اجاره کلبه جنگلی در جنگل ابر

 
 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی