پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

آشنایی با انواع ماشین باربری : جابجایی اثاثیه منزل کار بسیار دشواری است و مانند یک کابوس می ماند و همیشه با سختی زیادی می باشد که تیم باربری گلستانی ها برای آسایش و رفاه حال شما مشتریان گرامی افراد زبده و کاربلد در امر باربری و بارچینی و بسته بندی گرد هم آورده است تا بتواند در این کار شما را یاری دهد.

برای حمل بار در گرگان و حومه با شماره 09119610271 تماس بگیرید

آشنایی با انواع ماشین باربری |باربری در گرگان

برای اینکه شما یک حمل بار آسان داشته باشید باید با یک تیم باربری تماس بگیرید و هماهنگی لازم را با آنها انجام دهید.ابتدا باید یک ماشین مناسب با میزان بار و حجم لوازم خود تهیه کنید و همچنین مسافتی که قصد جابجایی را دارید اعلام نمایید.

انتخاب یک ماشین باربری مناسب بار خود را به تیم گلستانی ها بسپارید تا با فرستادن نیروی مربوطه و بررسی میزان لوازم منزل شما ماشین مناسب را انتخاب نمایید.

انواع ماشین باربری

اتوبار و باربری نیازمند وسیله حمل و نقل مناسبی است که تحمل وزن بار و گنجایش قرار دادن آن را در خود داشته باشد. از این رو بسیار مهم است که در هنگام اسباب کشی و یا باربری ماشینی را انتخاب کنیم که با نوع و میزان بار ما هماهنگی بیشتری داشته باشد. از این رو بهتر است با انواع ماشین های باربری و اتوبار بیشتر آشنا شویم. در باربری با دو نوع ماشین مواجه می شویم:

        ماشین باربری بزرگ
        ماشین باربری کوچک

بسته به شرایطی که در اسباب کشی و باربری وجود دارد می توان از ماشین های بزرگ یا  کوچک برای جابجایی اثاثیه استفاده کرد.

ماشین باربری بزرگ شامل:

        تریلی
        کامیون

و ماشین باربری کوچک شامل:

        خاور
        وانت
        نیسان

می باشد.

ماشین باربری


ماشین باربری متناسب با وزن بار

برای انتخاب ماشین اسباب کشی باید وزن بار را در نظر گرفت و متناسب با آن ماشین را انتخاب کرد. اگر وزن وسایل زیاد باشد باید از ماشینی استفاده کنیم که بتواند وزن این وسایل را تحمل نماید اما اگر وسایل ما سبک و کم وزن هستند می توان از ماشین های کوچکتر برای کاهش هزینه و افزایش سرعت کار باربری استفاده کرد.

زیرا همانطور که می دانیم ماشین اسباب کشی بزرگ تنها در ساعات خاصی می توانند تردد کنند و اگر اثاث کشی و باربری قرار است در شهر شلوغی مثل تهران انجام شود باید ترافیک سنگین و خیابان های پر ازدحام آن را نیز در نظر گرفت. از این رو انتخاب ماشین های سبک مناسب تر است. اما اگر وسایل ما سنگین و حجیم هستند چاره ای جز انتخاب ماشین باربری بزرگ نیست.


ماشین اسباب کشی و نوع بار

نوع باری که قرار است بارگیری شود در انتخاب ماشین بسیار مهم است. یکی از نکات مهم در ماشین باربری و اتوبار این است که وسیله نقلیه را متناسب با نوع بار خود انتخاب کنیم. وسایل شکستنی , محموله های خاص , مواد غذایی , حیوانات زنده , گیاهان و انواع و اقسام وسایل دیگر نیازمند انتخاب دقیق ماشین اتوبار می باشند.

برای مثال در حمل وسایل شکستنی و حساس بهتر است از ماشینی استفاده شود که بتواند از این گونه وسایل محافظت کند و در مسافت های طولانی به وسایل آسیب وارد نشود. همچنین برای حمل مواد غذایی نیز نیاز به ماشینی داریم که دارای یخچال باشد.
تاثیر حجم بار در انتخاب ماشین باربری

اثاثیه بزرگ و وسایل دست و پاگیر مثل سرویس خواب , مبلمان بزرگ و لوازمی که عریض و طویل هستند را نمی توان با یک ماشین کوچک مثل نیسان یا وانت حمل کرد و برای حمل این گونه وسایل بهتر است از ماشین های باربری بزرگ استفاده کرد. همچنین باقرار دادن تعداد کمی از این گونه وسایل ماشین به سرعت پر می شود و ما مجبوریم در تعداد دفعات مختلف بار و اثاثیه را جابجا کنیم که این کار قیمت باربری را افزایش می دهد.


تعداد وسایل در اسباب کشی

در انتخاب ماشین باربری همچنین باید به تعداد وسایل منزل مان دقت داشته باشیم. برخی از خانه ها دارای تعداد وسایل بیشتری نسبت به دیگر خانه ها هستند و تعداد وسایل در هر خانه متفاوت است و باید دید که تعداد و میزان بار به چه اندازه است و بر اساس آن ماشین باربری را انتخاب کرد. برای مثال خوابگاه دانشجویی تعداد وسایل کمتری دارند و در خانه هایی که تعداد افراد بیشتری زندگی می کنند وسایل بیشتری نیز وجود دارد.
مسافت مهم ترین عامل در تعیین ماشین باربری

در انتخاب ماشین باربری مسافت یکی از مهم ترین عوامل است. مسافت های طولانی که عمدتا مربوط به باربری بین شهری است باید از ماشینی استفاده کرد که بتواند بار را از باد و باران و دیگر خطرات حفظ نماید. معمولا برای این کار از ماشین های مسقف استفاده می شود.

باربری گلستانی ها متخصص حمل اثاثیه از انواع ماشین متعدد و متنوع جهت باربری اسباب منزل و حمل و نقل وسایل استفاده می کند.

حمل و نقل و باربری گلستانی ها‌: حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل و ارسال وسایل از مبدا به مقصد ترفند های بسیار مهمی دارد که اولا راننده باید به آن منطقه شناخت کافی داشته باشد تا بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر رسیده باشد.
حمل اثاثیه باید توسط افرادی انجام گیرد که تجربه و مهارت کافی را دراین زمینه داشته باشند .
هم چنین ماشین حمل اسباب هم بسیار مهم است که امکانات لازم را برای اسباب کشی داشته باشد.ماشین مسقف و سر پوشیده برای جلوگیری از گرد و غبار و نم ،داشتن پتو برای جلوگیری از ضربه خوردن وسایل در طی مسیر،اثاثیه منزل تا زمان رسیدن به مقصد توسط مسئول باربری بیمه شده و این اطمینان به شما داده شده که وسایل شما دچار صدمه نخواهد شد.

خدمات گلستانی ها در زمینه حمل و نقل

  • حمل و نقل اثاثه منزل بین شهری
  • اسباب کشی شهری
  • حمل لوازم سنگین :پیانو ،گاو صندوق و...
  •  کارگر حرفه ایی در زمینه اسباب کشی
  • تریلی های بزرگ و کفی

جهت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

باربری درگرگان

اسباب کشی در گرگان

ماشین اسباب کشی درگرگان

بسته بندی اسباب کشی در گرگان

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی