پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

جرمگیری لوازم برقی و تمیز کردن یخچال : برای جابجایی و اسباب کشی باید به نکات زیر توجه کنیم. تیم گلستانی ها با کادر مجرب و متعهد در خدمت همشهریان گرامی می باشد.

جرمگیری لوازم برقی و تمیز کردن یخچال

بعد از اینکه شما به مکان جدید نقل مکان کردید با کوهی از لباس مواجه می شوید که باید اتو شود و در اینجا شما احتیاج به یک اتوی تمیز و سالم دارید تا با سرعت و دقت بیشتری لباس ها را اتو کنید و به بقیه کارها رسیدگی کنید. برای بر طرف کردن جرم اتو مقدار کمی سرکه سفید در محفظه آب آن بریزید و بعد از 24 ساعت اتو را روشن کنید و اجازه دهید بخار کند تا آب و گچ آن خارج شود.

چگونگی تمیز کردن کف اتو

بهتر است برای تمیز کردن کف اتو پارچه را کمی به نمک یا جوش شیرین باقی مانده جرم گف اتو را تمیز کنیم.

روش تمیز کردن آبمیوه گیری

معمولا بعد از یک اسباب کشی خسته کننده خوردن یک لیوان نوشیدنی خنک به آسایش و رفع خستگی کمک شایانی می کند. بخش‌های قابل شست وشوی آب‌میوه‌گیری ممکن است در اثر استفاده زیاد رنگ گرفته باشند. برای پاک کردن و نیز جلوگیری از رنگ گرفتن آنها، یک دوم فنجان مایع سفیدکننده، یک چهارم فنجان جوش‌شیرین و چهار فنجان آب گرم را با هم مخلوط کنید و با اسفنج روی قسمت‌های مورد نظر بمالید همچنین می‌توانید به مدت ده دقیقه آنها را در این مایع بخیسانید. سپس بشویید و کاملاً خشک کنید.

تمیز کردن لوازم خانگی

برای از بین بردن زردی لوازم خانگی سفید (از جمله ماشین لباسشویی، یخچال و آب‌میوه‌گیری)، محلولی از نصف پیمانه مایع سفید‌کننده، نصف پیمانه جوش‌شیرین و چهار پیمانه آب گرم را با اسفنج روی سطح مورد نظر بمالید. پس از ده دقیقه، در صورت امکان محل را آبکشی و یا با دستمال مرطوب پاک کنید.

از بین بردن بوی یخچال

برای تمیز کردن دیواره‌های داخلی یخچال از محلول جوش‌شیرین و آب کمک بگیرید. برای این منظور، یک تا دو قاشق جوش‌شیرین را در یک چهارم لیتر آب گرم حل کنید و یخچال را با آن پاک کنید. سپس با دستمال تمیز خشک نمایید. جوش‌شیرین بوی نامطبوع یخچال را از بین می‌برد.

تیم گلستانی ها با سابقه ای که در امر بسته بندی و بارچینی دارند به درستی می توانند شما در این امر یاری کنند و شما با خیال آسوده لوازم خود را در محل مورد نظر و به طور سالم تحویل بگیرید.

حمل و نقل و باربری گلستانی ها‌: حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل و ارسال وسایل از مبدا به مقصد ترفند های بسیار مهمی دارد که اولا راننده باید به آن منطقه شناخت کافی داشته باشد تا بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر رسیده باشد.
حمل اثاثیه باید توسط افرادی انجام گیرد که تجربه و مهارت کافی را دراین زمینه داشته باشند .
هم چنین ماشین حمل اسباب هم بسیار مهم است که امکانات لازم را برای اسباب کشی داشته باشد.ماشین مسقف و سر پوشیده برای جلوگیری از گرد و غبار و نم ،داشتن پتو برای جلوگیری از ضربه خوردن وسایل در طی مسیر،اثاثیه منزل تا زمان رسیدن به مقصد توسط مسئول باربری بیمه شده و این اطمینان به شما داده شده که وسایل شما دچار صدمه نخواهد شد.

خدمات گلستانی ها در زمینه حمل و نقل

  • حمل و نقل اثاثه منزل بین شهری
  • اسباب کشی شهری
  • حمل لوازم سنگین :پیانو ،گاو صندوق و...
  •  کارگر حرفه ایی در زمینه اسباب کشی
  • تریلی های بزرگ و کفی

جهت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

باربری درگرگان

اسباب کشی در گرگان

ماشین اسباب کشی درگرگان

بسته بندی اسباب کشی در گرگان

 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی