پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روش جابجایی یخچال در اسباب کشی : جابجایی یخچال در اسباب کشی بسیار سخت است و اگر یخچال ما بزرگ و سنگین باشد این امر بسیار دشوارتر است.از طرفی باید تمام لوازم داخل یخچال که فاسد شدنی است را بسته بندی کنیم و از طرفی دیگر بزرگی یخچال در حین جابجایی که ممکن است با چرخش و حرکت ما یکنواخت نباشد و حمل آن دشوار و طاقت فرسا می باشد.

روش جابجایی یخچال در اسباب کشی

برای این منظور شما باید ابتدا زمان اسباب کشی را دقیق مشخص کنید تا خرید مواد غذایی اضافی خودداری کنید تا در حین اسباب کشی دچار مشکل نشوید که این همه مواد غذایی که احتمال فاسد شدن دارد را چطوری بسته بندی کنیم تا فاسد نشود. پس یک برنامه ریزی دقیق کنید و از خرید مواد غذایی که زیاد لازم نیست خودداری کیند تا در حین اسباب کشی با مشکل مواجه نشوید.

شما همچنین می توانید از مدتی قبل لیست مواد غذایی درون یخچال را تهیه کنید و بر طبق آن غذا درست کنید تا مواد به درستی استنفاده شود و از خیرید بعضی از مواد غذایی مانند میوه و آبمیوه را روزانه انجام دهید تا درون یخچال انبار نشود.

اگر در مدت زمان معلوم مواد غذایی شما تمام نشد می توانید یک روز قبل مابقی را به منزل یکی از اقوام یا نزدیکترین دوست برده و یخچال خود را یک روز قبل از اسباب کشی از برق جدا کنید و یک بعد از جابجایی به برق متصل کنید.

گروه باربری و اجرایی گلستانی ها می توانند یخچال شما را به صورت حرفه ایی بسته بندی انجام دهند و تمام اطراف یخچال را کارتن و ضربه گیر قرار دهند تا در حین جابجایی اگر هم به دیوار یا هر جای دیگر اصابت کرد ضربه ای به یخچال شما وارد نشود و لوازم شما سالم به مقصد برسد و همچنین این امر باعث آسودگی خیال شما می شود از استرس اسباب کشی شما کم می شود.

دلسوزی تیم باربری گلستانی ها برای مشتریان گرامی باعث می شود که ما دقت در کار را افزایش دهیم و با نظم و کیفیت بالا کار را انجام دهیم.

حمل و نقل و باربری گلستانی ها‌: حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل و ارسال وسایل از مبدا به مقصد ترفند های بسیار مهمی دارد که اولا راننده باید به آن منطقه شناخت کافی داشته باشد تا بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر رسیده باشد.
حمل اثاثیه باید توسط افرادی انجام گیرد که تجربه و مهارت کافی را دراین زمینه داشته باشند .
هم چنین ماشین حمل اسباب هم بسیار مهم است که امکانات لازم را برای اسباب کشی داشته باشد.ماشین مسقف و سر پوشیده برای جلوگیری از گرد و غبار و نم ،داشتن پتو برای جلوگیری از ضربه خوردن وسایل در طی مسیر،اثایه منزل تا زمان رسیدن به مقصد توسط مسئول باربری بیمه شده و این اطمینان به شما داده شده که وسایل شما دچار صدمه نخواهد شد.

خدمات گلستانی ها در زمینه حمل و نقل

  • حمل و نقل اثاثه منزل بین شهری
  • اسباب کشی شهری
  • حمل لوازم سنگین :پیانو ،گاو صندوق و...
  •  کارگر حرفه ایی در زمینه اسباب کشی
  • تریلی های بزرگ و کفی

جهت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

باربری درگرگان

اسباب کشی در گرگان

ماشین اسباب کشی درگرگان

بسته بندی اسباب کشی در گرگان

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی