پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

پوستر دیواری بزرگ : پوستر دیواری یکی از لوازم دکوراسیون داخلی می باشد که باعث می شود کم تنوع و کسالت در منزل از بین برود و به عنوان یک آرام بخش عمل می کند. پوستر دیواری کل دیوار مورد نظر را می پوشاند و همانند یک قاب بر روی دیوار می درخشد. پوستر های دیواری قالبا طرح های متفاوتی دارند که می تواند شامل منظره ؛‌نمای شهری ؛ طبیعت و یا حتی تصویر خاص باشد.

پوستر دیواری بزرگ

این پوستر های بزرگ بخاطر اینکه مساحت زیادی از خانه و دیوار را به خود اختصاص داده اند معمولا به عنوان نقطه کانونی منزل به شمار می روند و برای اولین بار نگاه ببینده را به خود جلب می کند و از آنجایی که تاثیر بسیار زیادی دارند شما باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید و طوری انتخاب نمایید که متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد.

ابعاد پوستر دیواری

پوستر دیواری 8 تکه : این پوستر دیواری به صورت پازل 8 تکه می باشد که با متصل کردن این قطعات پازل به یکدیگر متصل می شوند و در نهایت یک تصویر بزرگ به شما داده می شود که باعث زیبایی دو چندان دیوار شما می شود. برای نصب پوستر مانند کاغذ دیواری نیاز به چسب مخصوص می باشد.

پوستر دیواری 64 تیکه:‌این پوستر دارای تعداد قطعات بیشتری است و از یک ورق آچار هم بزرگتر است و با قرار دادن تمامی شیت ها کنار یکدیگر تصویر نهایی حاصل می شود. این مدل از پوستر ها بر اساس سلیقه مشتری قابل تغییر می باشد و شما می توانید تعداد شیت ها را نصف کنید نصف شیت آن را بر یک دیوار و ۳۲ شیت دیگر را بر دیوار دیگر نصب کنید و یا حتی می توانید نصف  شیت ها را در یک اتاق و مابقی را در اتاق دیگر نصب کرد حتی می توان مقداری از این پوستر دیواری ها را روی سقف جایگذاری کرد تا هنگام خواب از دیدن این تصاویر لذت ببرید.

گلستانی ها تشکیل شده از نصابان با سابقه چندین ساله که کار خود را به صورت تضمینی انجام می دهند و بازدید و مشاوره رایگان می باشد.

گلستانی ها

نصب انواع کاغذدیواری , پارکت , کفپوش

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

 

نصاب کاغذدیواری درگرگان

نصاب پارکت درگرگان

دکوراسیون داخلی درگرگان

 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی