پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

کوسن ها راه نجات تغییر دکور در خونه اجاره ای | دکوراسیون داخلی :استفاده از این اکسسوری می تواند زیبایی بسیار عالی به منزل شما بدهد و برای منازل استیجاری بسیار تاثیر دارد.

اکسسوری کوسن در دکوراسیون

معمولا بخاطر مستاجر بودن نمی توان هزینه های زیادی برای تغییر دکور انجام داد پس باید بهترین حالت و کم هزینه ترین حالت ممکن را پیدا کرد .اگر شما به دنبال تغییر دکور خود هستید پیشنهاد ما استفاده از کوسن است که هم مقرون به صرفه هست و هم تغییر بسازیی در دکور دارد.و اگر هم کوسن زیادی دارید و نمی خواهید هزینه زیادی انجام دهید کافی روکش مناسبی با توجه به رنگ برای خود انتخاب کنید و فقط روکش را تغییر دهید.
کوسن ها در اتاق خواب| دکوراسیون داخلی درگرگان

ما می توانیم علاوه بر اینکه از کوسن در پذیرایی و دکور استغاده کنیم تعدادی کوسن مناسب برای اتاق خواب استفاده کنیم.می توانیم پارچه کوسن را با پرده ست کنسم و یا حتی با پارچه روتختی هماهنگ کنیم.در صورتیکه که می خواهیم به سبک کلاسک کار کنیم کافی از جنس ساتن و مخمل استفاده کنیم.برای مدرن کردن می توان از پارچه کتان و یا گونی بافی برای کوسن ها در نظر گرفت .با یکبار امتحان مت.جه می شوید که یک اکسسوری کوچک مانند کوسن چه تغییر در دکوراسیون داخلی منزل شما می دهد.
کوسن ها با توجه به رنگ و فضا انتخاب کنید| دکوراسیون داخلی درگرگان

اگر می خواهید برای گرما می توانیم از پارچه های کنفی و نخی استفاده کنیم و از رنگ های سرد مثل آبی و سبز آبی استفاده کنیم.این تنوع رنک باعث می شود فضای گرم و بی حال به فضای شاداب تبدیل شوید. حال که تصمیم می گیرید در فصل سرما از جنس دیگری استفاده کنید پیشنهاد ما پارچه های ضخیم تر مانند پشمی و مخمل می باشد.و می توان از رنگ قرمز استفاده کرد.

چیدمان کوسن چگونه است | دکوراسیون داخلی درگرگان

برای نمایان کردن بیشتر کوسن ها باید رعایت نسبت طلایی را در چیدمان داشته باشیم.ما باید از نسبت 2 به 1 برای رنگ های متضاد استفاده کنیم.این نوع چیدمان به این صورت است که دو کوسن رنگ جفت را با یک کوسن رنگ متضاد در نظر میگیریم.حال زمانیکه ما از 5 عدد یا بیشتر از کوسن برای مبلمان سه نفره استفاده می کنیم. باید از چیدمان 2,2,2 و یا 2,2,1 استفاده کنیم. در نوع اول ما سه جفت کوسن داریم که رنگبندی هر جفت با دیگری متفاوته و به صورت قرینه چیده می شود.اما در نوع دوم دو جفت کوسن یک اندازه با انتخاب رنگ مفاوت در نظر می گیریم و یک دونه کوسن با شکل متفاوت مانند مستطیل یا هر هندسه دیگر با ست رنگ اصلی داخلی هماهنگ می کنیم.و این یکدانه را در بین دو جفت دیگر چیدمان می کنیم.

ابعاد مناسب برای کوسن | دکوراسیون داخلی درگرگان

کوسن‌ها در ابعاد متفاوتی تهیه می‌شوند. شما باید با توجه به ابعاد مبلمانی که کوسن‌ها روی آن قرار می‌گیرند ابعاد کوسن را انتخاب کنید. اما ابعاد معمول برای کوسن به شکل مربع ۴۰ در ۴۰ تا ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر است. همچنین ابعاد مناسب برای کوسن مستطیل شکل ۳۰ در ۵۰ سانتی متر است.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی, طراحی داخلی ,بیرونی و محوطه سازی , کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی