پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

فرودگاه رامسر یکی از فرودگاه‌های ایران است که در دوران پهلوی ساخته شده و تا به امروز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.  در سال ۱۳۰۴، پس از تصویب انحلال سلسله قاجار توسط مجلس شورای ملی وقت شرایط برای تاج گذاری مهیا شد و رضاخان رسما پادشاه ایران شد. از آنجایی‌که رضاخان مازندرانی بود، با نگاهی ویژه به مازندران برای اجرای طرح‌های عمرانی در این خطه با شرکت‌‌های آلمانی مذاکراتی انجام داد که احداث فرودگاه رامسر نیز دستاوردهای آن قراردادها است. در ابتدا از فرودگاه رامسر به عنوان یک فرودگاه تشریفاتی استفاده می‌شد و پذیرای هواپیماهای (پاسارگاد) ویژه خاندان سلطنتی، مهمانان ویژه وسپس مسافران خارجی، از جمله افراد انگلیسی بود که هتل قدیم رامسر را به صورت کامل اجاره کرده بودند.

شماره تماس جهت اجاره ویلا در رامسر و شمال کشور 09114481870

فرودگاه رامسر کجاست؟

این فرودگاه در مجاورت میدان شهید خلعتبری و در نزدیکی ساحل واقع شده است. برای رسیدن به فرودگاه لازم است به جادۀ تنکابن – رامسر وارد شوید.

پیش از همه چیز اگر مسافر رامسر هستید، می‌توانید در یک چشم به هم زدن و پیش از سفر، بهترین ویلاهای رامسر را اجاره کنید و به این ترتیب از اولین ساعت سفرتان تا آخر دقیقه آن را بی‌نگرانی و دغدغه لذت ببرید!

فرودگاه رامسر، دو باند فرودگاهی دارد. باند آسفالت فرودگاه ۱۵۰۰ طول و ۴۵ متر عرض دارد. این باند آسفالتی پذیرای صعودها و فرودهای فرودگاه است. در سال ۱۳۸۹ نیز ساخت باند دیگر فرودگاه افتتاح شد. این باند بتونی به طور خاص برای هواپیماهای ایرباس ۳۲۰ در نظر گرفته شده است.

امکانات موجود در فرودگاه رامسر

اهمیت و تعداد حمل و نقل بالا در فرودگاه رامسر موجب توجه مسئولان به این فرودگاه شده و از این رو امکانات مختلفی برای آن تعبیه شده است.

مهم‌ترین امکان تازه تاسیس در این فرودگاه اضافه شدن یک باند بتنی جدید با طول 2700 متر در کنار باند قدیمی است که باعث شده تعداد پروازهای روزانه و هفتگی فرودگاه رامسر افزایش یافته و امکان نشستن هواپیماهایی مانند بویینگ، فوکر، ام دی و ایرباس نیز بر روی باند این فرودگاه ایجاد شود.

با توجه به ساخت باند جدید مدیریت فرودگاه در تلاش است تا با ثبت قرارداد با ایرلاین‌های دیگر تعداد پروازهای خود را افزایش داده و مقصدهای دیگری را نیز برای فرودگاه رامسر برقرار کند.

پرواز های فرودگاه رامسر به سمت مهرآباد تهران به صورت رفت و برگشت و در تمامی روزهای هفته انجام می‌شود. همچنین پرواز از رامسر به سمت اصفهان نیز در روزهای شنبه و چهارشنبه و به مقصد مشهد نیز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه صورت می‌گیرد.

فرودگاه رامسر کجاست؟

دسترسی به فرودگاه رامسر

دسترسی به فرودگاه رامسر از طریق شهر کاری بسیار آسان است. این فرودگاه در سمت شرقی رامسر قرار گرفته است. برای رسیدن به فرودگاه بایستی وارد جاده تنکابن – رامسر شده و تا میدان خلعتبری حرکت کرد، پس از آن وارد بلوار رزاقی شده و به میدان فرودگاه رسید.

فرودگاه رامسر به سایر شهرهای شمالی مازندران و گیلان مانند تنکابن، چابکسر، رودسر و نشتارود نیز نزدیک بوده و ساکنان این شهرها نیز می‌توانند برای سفرهای هوایی داخلی خود از این فرودگاه استفاده کنند.

لوکیشن فرودگاه رامسر

فرودگاه رامسر در شرق شهر و در انتهای بلوار رزاقی، میدان خلعتبری واقع شده است. برای یافتن آدرس فرودگاه در گوگل مپ، اینجا کلیک کنید.

شماره تلفن فرودگاه

شما برای برقراری ارتباط با فرودگاه رامسر می‌توانید با شماره تلفن ۰۱۱۵۵۲۲۶۳۷۷ و ۰۱۱۵۵۲۲۱۹۴۶ تماس بگیرید.

شماره تلفن اطلاعات پرواز نیز ۰۱۱۵۵۲۲۶۳۷۸ است.

شهر رامسر یکی از یادگارهای دوران پهلوی است که اگر راهی شهر رامسر شدید حتما سری به جاهای دیدنی رامسر بزنید و از تماشای آن لذت ببرید.

آدرس فرودگاه رامسر

فاصله هوایی رامسر تا تهران

طول پرواز تهران تا رامسر حدود ۱ ساعت است که مسیر ۴ ساعته زمینی آن را بسیار کوتاه‌تر می‌کند. این پرواز مستقیم و بدون توقف از طریق فرودگاه مهرآباد به فرودگاه ساحلی رامسر امکان‌پذیر است.

فاصله هوایی رامسر تا مشهد

مدت زمان پرواز از رامسر به مشهد هم چندان طولانی نیست و در حدود ۱:۱۵ شما را به این شهر می‌رساند.

فاصله هوایی رامسر تا اصفهان

اگر بلیط هواپیمای رامسر به اصفهان را در دست شما باشد، طول مسیر و مدت‌زمان پرواز شما فقط ۱:۴۵ است.

پیشنهاد می کنم برای داشتن یک سفر عالی و رویایی در رامسر را داشته باشید به سراغ اجاره ویلا استخردار در رامسر باشید چرا که ویلاهای استخردار به جاهای دیدنی رامسر نزدیک می باشد.

فاصله فرودگاه رامسر به تهران

اجاره ویلا و اقامتگاه در رامسر

پس از اینکه خیالتان از بابت روش سفر به شهر زیبای رامسر راحت شد، نوبت به رزرو اقامتگاه در این شهر می‌رسد. قصد اجاره هر نوع اقامتگاهی که دارید، می‌توانید بسیار ساده آن را از سایت گلستانی ها رزرو کنید.

اجاره اقامتگاه‌های مختلف از ویلا تا سوئیت و کلبه جنگلی و حتی اجاره کلبه چوبی در بام رامسر در سایت گلستانی ها به‌سادگی امکان‌پذیر شده است. تمامی گزینه‌هایی که به شما نمایش داده می‌شوند، به همراه عکس و امکاناتی هستند که در زمان اقامت در اختیار شما قرار می‌گیرند.

یکی از خاص‌ترین اقامتگاه‌های رامسر که پیشنهاد می‌کنیم به صفحه آن سری بزنید، اقامتگاه سپیدار رامسر است. در این اقامتگاه شما منظره ابدی جنگل را زیر پایتان دارد، آن هم در یک کلبه چوبی دنج با امکانات کامل!

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی