پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای میان رستاق کجاست؟ علی آباد بهترین خاطره عمرتان خواهد شد. در کل استان گلستان با توجه به دربرداشتن انواع آب و هوا و قومیت های مختلف از کل ایران، استان خوبی برای گذراندن تعطیلات می باشد. در هرگوشه از این استان با آداب  و رسوم و سبک هاب زندگی مختلفی آشنا می شویم.روستای میان رستاق یکی از شگفتی های استان گلستان است که از شهرهای شهرستان علی آباد کتول به حساب می آید. برای اجاره ویلا در میان رستاق باید بدانید که این روستا از ناحیه شمال به روستای خاک پیرزن وصل می شود که روستای خاک پیرزن نیز از زیبایی های این منطقه است. اجاره ویلا در خاک پیرزن را باید در برنامه سفری بعدی خود قرار دهید. زیرا طبیعت این روستا و سرسبزی جنگل های هیرکانی ارزش دیدن دارد.

برای اجاره ویلا در میان رستاق و ییلاقات دیگر علی آباد کتول با شماره 09114481870 تماس بگیرید

روستای سیاه بار در جنوب میان رستاق قرار دارد و شاید به علت قرارگیری این روستا در میان روستای بالایی و پایینی، به نام" میان رستاق" یعنی بین دو روستا شهرت یافته است. روستای میان رستاق در میان روستاهای اطراف خود از قدمت بالایی برخوردار است. این ادعا را وجود گورستان هایی که سال ها قبل کشف شده اند اثبات می کند.

از جذابیت های اجاره ویلا در میان رستاق می توان به چشم انداز فوق العاده زیبای این روستا اشاره کرد که بر کوه ها، ابر ها و طبیعت جنگل های اطراف همچون شیرین آباد، چینو، سیاه رودبار و افراتخته اشراف دارد. وجود جنگل های زیبا و سرسبز هیرکانی از جمله نمد آرام، سراستل و منزول آرام،  مراتع و کشتزار های منطقه افرایی و آبشارهای آشتقی و چشمه های طبیعی بر زیبایی این روستا افزوده است.

برای اجاره ویلا در میان رستاق یا اجاره ویلا در ساسنگ یا هر روستای دیگری باید بدانید که هر ویلایی قوانین خاص خود را دارد و برای اجاره ویلا در گلستان، رعایت این قوانین الزامی است. در ادامه با رایج ترین قوانین اجاره ویلا در میان رستاق آشنا می شویم.

اجاره ویلا در میان رستاق

قوانین اجاره ویلا در میان رستاق

آوردن حیوان خانگی به داخل محیط ویلا ممنوع است
داشتن شناسنامه برای زوجین الزامی است
امکان برگزاری مراسم یا جشن تولد در ویلا وجود ندارد مگر اینکه با صاحب ویلا هماهنگ کنید
مصرف هر گونه از مواد مخدر(سیگار، قلیان و سایر موارد) در داخل ویلا ممنوع است
دعوت مهمان به ویلا ممنوع است مگر با اطلاع صاحب خانه

قیمت اجاره ویلا در میان رستاق

قیمت اجاره ویلا در ایام مختلف سال متفاوت است. اما  معمولا هزینه اجاره ویلا در میان رستاق در زمان هایی که مسافرت رفتن در اوج خودش است مانند تعطیلات عید یا فصل تابستان بالاتر از روزهای دیگر سال است. برای اجاره ویلا در میان رستاق می توانید اینترنتی و از طریق سایت گلستانی اقدام کنید.

مزایا اجاره ویلا به صورت اینترنتی

مزیت اجاره ویلا به صورت آنلاین این است که با ورود به روستا نیاز نیست در به در به دنبال ویلای مناسب با شرایط خود بگردید و زمان تفریح خود را از دست بدهید. با رزرو ویلا به صورت اینترنتی پس از ورود به روستا، مستقیم به سمت مکان اسکان خود حرکت کنید. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند در فصل مسافرت خیز سال قصد اجاره ویلا در میان رستاق را داشته باشید.

هم چنین با اجاره ویلا در میان رستاق به صورت اینترنتی می توانید با جست و جو در سایت و مشاهده امکانات و شرایط هر ویلا و با توجه به قیمت اجاره هر ویلا، بهترین انتخاب را داشته باشید. درواقع با این کار دردسر سر و کله زدن با واسطه گرهایی که در ابتدای در شهر هستند را ندارید.

با اجاره ویلا در میان رستاق می توانید از طبیعت بکر، آب و هوای تمیز و آرامش اطراف ویلا استفاده کنید. هم چنین می توانید با اجاره اقامتگاه بوم گردی در میان رستاق، بین مردم باصفای روستا قرار بگیرید و با سبک زندگی، سنت و فعالیت های روزانه شان آشنا شوید. حتی با اجاره بوم گردی در میان رستاق می توانید از صنایع دستی،  محصولات کشارزی و دامی مردم روستا اطلاع یابید و برای سوغاتی از آن ها استفاده کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در میان رستاق

اجاره اقامتگاه بوم گردی در میان رستاق مناسب کسانی است که از هیاهوی شهر خسته شده اند و دلشان یک مکان آرام و بی دغدغه می خواهد. یکی از مزیت های اجاره بوم گردی در میان رستاق بهره مندی از غذاهای محلی مردم روستا است که با هماهنگی با صاحبخانه برای وعده نهار یا شام سفارش غذای محلی بدهید. خوبی اقامتگاه های بوم گردی این است که بافت روستا و سبک سنتی خانه ها حفظ شده است و با قرارگیری در اتاق های چوبی و کاهگلی بوم گردی، خود به خود حجم عظیمی از آرامش و انرژی مثبت به وجودتان سرازیر خواهد شد. اگر دلتان می خواهد چند شب را مهمان مردم مهمان نواز میان رستاق باشید، اجاره بوم گردی در میان رستاق ایده خوبی است.

اجاره ویلا در میان رستاق

امکانات اجاره ویلا در میان رستاق

در ابتدای کلام باید بدانید که اقامتگاه های بوم گردی همان خانه های قدیمی هستند که بازسازی شده اند، پس نباید انتظار پکیج، شوفاژ، اسپیلت و از این دست امکانات سرمایشی یا گرمایشی را داشته باشید. اما بخاری گازی یا بخاری هیزمی صفایی دارد که ممکن است خاطرات کودکی تان را برای تان یادآور شوند.

امکانات سرمایشی نیز معمولا پنکه های سقفی و زمینی است. خوشبختانه در اکثر ویلاهای روستای میان رستاق پارکینگ در نظر گرفته شده است که با اطمینان در ویلا سکونت کنید. از امکانات دیگر می توان به تخت خواب، اجاق گاز، یخچال، پتو، تلویزیون، کابینت و سایر موارد نام برد. هم چنین با وجود باربیکیو در بعضی از این ویلاهای روستا می توانید به راحتی کباب درست کرده و در فضای حیاط ویلا ساعات خوشی را تجربه کنید.

تجهیزات موردنیاز برای اجاره ویلا در میان رستاق

برای اجاره ویلا در میان رستاق و حرکت به سوی محل اسکان در هر فصلی، به تجهیزات خاصی احتیاج ندارید. فقط مواد غذایی، وسایل ضروری و خوراکی هایی که در طول سفر احتیاج دارید را تهیه کنید. زیرا معمولا در روستاها مغازه های کمی وجود دارند که به قدر کافی مجهز نیستند.

اما برای اجاره ویلا در میان رستاق در فصول پاییز و زمستان، با توجه به هوای کوهستانی روستا، لباس گرم، پتوی اضافه و کفش های مناسب برای راه رفتن در برف، یخ و گل داشته باشید. البته در محل اقامتتان پتو تشک به اندازه کافی وجود دارد. اما برای اطمینان چند پتوی مسافرتی به همراه داشته باشید بد نیست!

مسئله دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که روستای میان رستاق در ارتفاع بسیار بالاتری از سطح دریا قرار دارد. یعنی میزان اکسیژن در این روستا کم است و این نکته را  افرادی که مشکلات تنفسی دارند باید در نظر بگیرند.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی