پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در روستای ساسنگ مینودشت است که طبیعت روستای ساسنگ هر گردشگری را ترغیب می کند که برای آخرهفته خود برای اجاره ویلا در ساسنگ اقدام کند. در روستای ساسنگ آبشارهای متعددی در نزدیکی هم قرار دارند که یکی از جاهای دیدنی مینودشت به شمار می روند. برای گذراندن چند روز از آخرهفته در ساسنگ و لذت زندگی به دور از شهرنششینی، اجاره اقامتگاه بوم گردی پیشنهاد ما به شماست. اقامتگاه های بوم گردی حس و حال و شور زندگی را در شما بر می انگیزد. امکانات اقامتگاه های بوم گردی برای زندگی در تعطیلات یا آخرهفته ها مناسب است. برای اطلاع از امکانات اقامتگاه های بوم گردی، مشاهده اتاق ها و کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره اقامتگاه بوم گردی  در خدمت شما هستیم.

برای اجاره اقامتگاه بومگردی در ساسنگ با شماره 09114481870 تماس بگیرید

اجاره اقامتگاه در ساسنگ

برای اجاره اقامتگاه در ساسنگ باید با طبیعت ساسنگ آشنایی داشته باشید. روستای ساسنگ از توابع شهرستان مینودشت در استان گلستان است. ساسنگ در بلندترین قسمت های جنگل هیرکانی قرار دارد.

وقتی صحبت از اجاره ویلا می شود، نمی توان اجاره اقامتگاه در ساسنگ را نادیده گرفت. اقامت در ساسنگ، زندگی در روستایی با قدیمی است که با گذشت سال های زیاد و میزبانی از مسافران زیادی از سراسر ایران، هنوز اصالت خود را حفظ کرده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در ساسنگ از این جهت انتخاب خوبی است که بافت روستا هنوز حفظ شده است و امکانات زندگی شهری هنوز به آن وارد نشده است. آب و هوا و طبیعت ساسنگ ییلاقی و بسیار مطبوع است.

برای بهره مندی از آرامش، طبیعت و سبک زندگی قدیمی در ساسنگ، اجاره اقامتگاه بوم گردی در مینودشت هم گزینه خوبی است. اقامتگاه های بوم گردی در ساسنگ اغلب از مرمت و بازسازی خانه های قدیمی آماده پذیرایی هستند.

فاصله مشهد تا ساسنگ نزدیک به 500 کیلومتر است و برای تعطیلات عید نوروز و تابستان، مکان خوبی برای تفریح و گردش در دل طبیعت برای مشهدی های عزیز است. برای تعطیلات کوتاه مدت سفر به مازندران منطقی و توجیه پذیر نیست و با اجاره اقامتگاه بوم گردی در بام ساسنگ، یک خاطره به یاد ماندنی برای خود رقم می زنید.

فاصله ساسنگ تا گرگان، مرکز استان گلستان، تنها 100 کیلومتر فاصله است. حتی فاصله ساسنگ تا پارک ملی گلستان تنها 60 کیلومتر است. به عبارتی با اقامت در بوم گردی ساسنگ، با یک تیر چندین هدف را نشانه می گیرید. بنابراین اجاره اقامتگاه بوم گردی در ساسنگ انتخاب درستی است.

اجاره ویلا در ساسنگ

امکانات اجاره ویلا در ساسنگ

امکانات اجاره ویلا در ساسنگ متنوع است و بسته به خود ویلا امکانات مختلفی وجود دارد. اما به طور کلی امکانات ویلا در ساسنگ از بخاری هیزمی، پنکه، سرویس آشپزخانه، وسایل خواب، یخچال، تلویزیون  و سایر امکانات می توان نام برد.

بعض از ویلاها سرویس بهداشتی و آشپزخانه مجزا برای هر سوئیت دارند اما در ویلاهای دیگر، استفاده از سرویس بهداشتی و آشپزخانه مشترک است. برای اجاره اقامتگاه بوم گردی در ساسنگ بهتر است ابتدا امکانات و لوازم ویلا را چک کنید سپس برای اجاره ویلا اقدام نمایید.

هزینه اجاره ویلا در ساسنگ

هزینه اجاره اقامتگاه بوم گردی در ساسنگ ارتباط مستقیمی با امکانات ویلا دارد. هر ویلا با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می دهد، هزینه ای دریافت می کند. امکانات بعضی از ویلاها برای 5  نفر تهیه شده است و هزینه همان 5 نفر دریافت می شود. برای اضافه کردن فرد دیگری به اکیپ باید هزینه اضافی آن را نیز بپر دازید.

در اکثر ویلاهای صبحانه از هزینه اجاره ویلا خارج نیست و با پرداخت هزینه اجاره ویلا در ساسنگ، در واقع هزینه صبحانه را نیز پرداخت کرده اید. اما برای خوردن غذای محلی در وعده ناهار و شام باید هزینه دیگری بپردازید.

با سفر به ساسنگ و استفاده از طبیعت بی نظیر این روستا، می توانید در خانه های قدیمی که بازسازی شده اند و تحت عنوان اقامتگاه بوم گردی فعالیت می کنند نیز اقامت کنید. اقامتگاه های بوم گردی حس و حال زندگی در گذشته را برای شما تداعی می کند. اگر دلتان می خواهد تجربه زندگی متفاوتی را در ساسنگ در خاطرات خود ثبت کنید، از اجاره اقامتگاه های بوم گردی غافل نشوید.

اجاره ویلا در ساسنگ

اجاره اقامتگاه بومگردی در ساسنگ

اگر از هیاهوی شهر، آلودگی هوا و شلوغی زندگی مدرن خسته شده اید اجاره بومگردی در ساسنگ برای تمدد اعصاب پیشنهاد ما به شماست. زیرا بافت روستای ساسنگ به روز نشده است و طبیعت این روستای بنا شده در کنار آبشارهای زیبا بکر و اصیل است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در ساسنگ مانند کوچ به چندین سال قبل است. بوی چوب سوخته، تلفیق صدای پرندگان و اهالی روستا، بوی خاک نم خورده از باران و تکاپوی کشاورزان تنها بخشی از زیبایی های ساسنگ است.

امکانات اقامتگاه بومگردی در ساسنگ هم مانند ویلاهای ساسنگ متفاوت است. برای اجاره اقامتگاه بوم گردی بهتر است ابتدا موقعیت، امکانات، هزینه و تعداد مسافری که می توانند بپذیرند را چک کنید تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود.

جاذبه های گردشگری ساسنگ

در اطراف روستای ساسنگ آبشارهای متعددی با فاصله نزدیک به هم قرار دارند. فاصله روستای ساسنگ تا آبشارهای باشکوه آن تنها 30 دقیقه پیاده روی دارد. از جاذبه های گردشگری ساسنگ وجود دو آبشار با ارتفاع 15 متر است که به آبشارهای ساسنگ معروف هستند. در فصل تابستان، مسافران زیادی به قصد شنا در حوضچه های آبشارها، مسیر تا آبشار را طی می کنند.

جنگل های اطراف ساسنگ جنگل های هیرکانی هستند  و پوشش گیاهی جنگل های هیرکانی اغلب درختان پهن برگ انجیری است. رنگ های متنوع و زیبای برگ درختان در جنگل های ساسنگ منظره ای چشم نواز را شکل می دهد. در بین درختان جنگل ساسنگ درخت میوه کندس و بوته های تمشک نیز وجود دارد که افراد محلی با این دو میوه مربا و ترشی های خوشمزه ای درست می کنند. برای اجاره اقامتگاه بوم گردی  در ساسنگ و برخورداری از هوای مطبوع و زندگی با  مردمان می توانید در همه فصول سال مهمان این فضای بکر و زیبا باشید.

اجاره ویلا در ساسنگ

راهنمای سفر به ساسنگ

برای سفر به ساسنگ و اجاره اقامتگاه بوم گردی در هر قصلی مشکلی وجود ندارد. این روستا در هر فصلی زیبایی های متحصر به فرد خود را دارد. در پاییز و زمستان آب و هوای ساسنگ بارانی است بنابراین بهتر است تجهیزات عبور از جاده های خیس و گل آلود را همراه داشته باشید.

بعد از رسیدن به انتهای جاده، نوید ورود به روستای ساسنگ را به شما می دهیم. بعد از ساسنگ نه تنها جاده ای وجود ندارد که حتی روستای دیگری هم نیست. درواقع ساسنگ در بلندترین ناحیه در این منطقه قرار دارد.

طبیعت و سرسبزی روستای ساسنگ ارامش بخش است و برای ریلکس کردن در آخرهفته های یا تعطیلات عید نوروز توصیه می شود. از طرفی با زیاد نبودن فاصله تهران و  مشهد تا ساسنگ هر ساله مسافران زیادی از مشهد و تهران وارد این روستا می شوند.

اجاره ویلا در ساسنگ

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی