پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در گمیشان : اگر قصد سفر به استان های شمالی را دارید، یکی از بهترین استان ها برای گذراندن تعطیلات، استان گلستان در شمال کشور است. استان گلستان با در برداشتن انواع آب و هوا، یقینا قطعه ای از بهشت است. هم چنین با اجاره ویلا در گمیشان از تعدد قومیت در گلستان شگفت زده خواهید شد. در استان گلستان قومیت های آذری، ترکمن، کرد، بلوچ و فارس وجود دارد. وجود همین قومیت ها با آداب و رسوم خاص خودشان، موجب شده که گلستان سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر ایران باشد. از همین جهت اجاره ویلا روزانه در همه شهرهای گلستان برای مسافران وجود دارد. هم چنین اسکان در اقامتگاه های بوم گردی شهرستان های گلستان مانند اجاره اقامتگاه بوم گردی در مینودشت، اجاره اقامتگاه بوم گردی در گالیکش و اجاره ویلا بوم گردی در گرگان موجب شده که گردشگران علاوه بر آشنایی با آداب و رسوم مردم این منطقه و خوردن غذاهای محلی، می توانند چند روزی را در محیط روستا زندگی کنند و از آرامش اقامتگاه ها لذت ببرند.

اجاره ویلا در گمیشان

اجاره ویلا در گمیشان تجربه ای متفاوت در لیست سفرهای تان خواهد بود. گمیشان یا گمش تپه نزدیک به یک دهه است که از شهرستان بندرترکن جدا شده است. گمش تپه به معنای تپه نقره ای است. اجاره ویلا در گمیشان شما را با جاذبه های گردشگری آشنا می کند که در کمتر جایی می توانید ببینید.

گل فشان نفتلیجه یکی از جاذبه های گردشگری گمیشان است که در سفر به گمیشان می توانید از آن دیدن کنید. نفتلیجه جاذبه ای طبیعی و فوق العاده است که گل را از اعماق زمین تا ارتفاع چند متری به سمت بالا پرتاب می کند.

یکی دیگر از علت هایی که گردشگران را به اجاره سوئیت در گمیشان ترغیب می کند، تالاب گمیشان است. تالاب گمیشان نیز از جاذبه های طبیعی این شهرستان است. این تالاب زیستگاه پرندگانی چون فلامینگو، غازهای وحشی، عقاب دریایی و سنقر خاکستری است. این پرندگان با شروع فصل سرما، برای زندگی به تالاب گمیشان کوچ می کنند.

شما می توانید با اجاره سوئیت در گمیشان یا اجاره ویلا نزدیک تالاب، از این زیبایی بهره مند شوید. در اطراف گمیشان دریاچه ای بنفش رنگ وجود دارد که تصویری زیبا را در این منطقه به وجود آورده است. حقیقتا بهترین راه برای بازدید از این دریاچه، گل فشان نفتلیجه و تالاب گمیشان ، اجاره ویلا در گمیشان است.

در کنار بازدید از همه این زیبایی های بکر و طبیعی، عده از مسافران علاقه دارند در دل مردم روستا قرار گیرند و از آب و هوا، طبیعت، سرزندگی و سکوت روستا نیز لذت ببرند. خوشبختانه اجاره ویلا بوم گردی این امکان را در اختیار دوست داران زندگی روستایی قرار داده است.

اجاره ویلا در گمیشان

اجاره ویلا بوم گردی

اجاره ویلا بوم گردی یا اجاره اقامتگاه بوم گردی مدتی است که در ایران باب شده است. همزمان در شهرستان های استان گلستان نیز، مردم برای احترام به بافت روستا و حفظ سبک سنتی روستاها، اقدام به برپایی اقامتگاه بوم گردی کردند.  برای اجاره اقامتگاه بوم گردی در گلستان باید بدانید که سبک خانه ها و محیط اطراف، همان سبک قدیمی خانه ها و محیط روستاست که برای پذیرایی از گردشگران و مسافران اماده شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در گمیشان

اجاره اقامتگاه بوم گردی در گمیشان نیز ممکن است. با همت روستائیان خوش ذوق گمیشان، مسافرانی که به زندگی در خانه های بومی علاقه دارند، می توانند با اجاره بوم گردی در گمیشان از زیبایی های روستا لذت ببرند. تقریبا در همه روستاهای گلستان اقامتگاه بوم گردی برپاست.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در ساسنگ، اجاره اقامتگاه بوم گردی در ده چناشک، اجاره اقامتگاه بوم گردی در گالیکش و اجاره اقامتگاه بوم گردی در زیارت گرگان تنها گوشه ای از مکان هایی است که می توانید برای اقامت خود از ان ها بهره ببرید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در زیارت گرگان

اجاره اقامتگاه بوم گردی در زیارت گرگان از چند جنبه مزیت زیادی دارد. در ابتدا با اجاره ویلا در گرگان می توانید از جاذبه های طبیعی و گردشگری روستاهای گرگان دیدن کنید. از این رو اجاره ویلا در زیارت بسیار مورد استقبال است.

از طرفی با اجاره اقامتگاه بوم گردی در گرگان، به همه شهرهای استان گلستان دسترسی دارید و می توانید با طی مسافتی کم به جنگل های هیرکانی در شهرستان های مختلف، آبشارهای زیبا و کوه های باشکوه بروید و از سفر خود لذت دو چندانی ببرید.

هم چنین اجاره سوئیت در گرگان علاوه بر مدیریت هزینه های شما، به شما این امکان را می دهد تا از مراکز خرید در گرگان یا شهرستان های اطراف مانند اینچه برون استفاده کنید. همینطور می توانید در بازارهای هفتگی شهرستان های اطراف گشت بزنید.

اجاره ویلا در گمیشان

اجاره سوئیت در گرگان

همانطور که گفتیم اجاره سوئیت در گرگان و نزدیک به مرکز شهر، دسترسی شما را به مراکز خرید آسان می کند. از طرفی برای خرید مجبور نیستید راه زیادی را تا شهر بروید. مزیت دیگر اجاره سوئیت در گرگان  می تواند کاهش هزینه های شما باشد. به طور معمول هزینه اجاره سوئیت در گرگان از قیمت اجاره ویلا در زیارت گرگان کمتر است.

اجاره خانه در ترکمن صحرا

بعضی از افراد ترجیح می دهند در خود ترکمن صحرا اقامت کنند و از نزدیک با مردمان ترکمن برخورد داشته باشند. اجاره خانه در ترکمن صحرا به شما این فرصت را می دهد که با ترکمن های عزیز آشنا شوید و از آداب و رسوم شان دیدن کنید.

هم چنین اجاره سوئیت در ترکمن صحرا فرصت چشیدن طعم غذاهای ترکمنی را در اختیار شما می گذارد. مردم ترکمن انواع غذاهای خوشمزه و شیرینی های فوق العاده خوش طعم را دارند که برای سوغاتی گزینه های خوبی هستند.

اجاره ویلا در گمیشان

اجاره سوئیت مبله بندر ترکمن

عده ای به دنبال سوئیت مبله هستند تا وسیله کمتری با خود حمل کنند. اجاره سوئیت مبله در بندرترکمن پیشنهاد ما به شماست. با اجاره سوئیت در بندرترکمن، می توانید از صنایع دستی مردم ترکمن دیدن کنید. با وجود صنایع دستسی زیبای مردم ترکم دیگر نگران سوغاتی نباشید. اقامتگاه های بندرترکمن نیز گزینه خوبی برای اسکان چند روزه هستند.

سفر به بندرترکمن و اجاره ویلا در گمیشان هم شما را با قومیت های مختلف آشنا می کند و هم می توانید با مردم مهربان ترکمن برخورد داشته باشید و از زندگی در اقامتگاه های بندرترکمن لذت ببرید.

 

 

برچسب ها

اجاره خانه در ترکمن صحرا اجاره ویلا بوم گردی اجاره منزل در بندر ترکمن



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی