پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

نکات لازم در خصوص شوینده در اسباب کشی :‌معمولا همه کسانی که قصد اسباب کشی دارند اولین اقدامی که می کنند شروع بع شستشو می کنند تا در منزل جدید تمامی لوازم شسته شده باشد و دردسر جدید را بعد از یک اسباب کشی نداشته باشند. از آنجایی که سلامت مشتریان عزیز برای مه مهم است تجربیات خود را در اختیار همشهریان گرامی قرار می دهیم.

البته به این موضوع هم باید توجه داشته باشیم که با تنوع در مواد شوینده و سفید کننده کار شستشو بسیار آسان تر شده است.در کنار این مواد شیمیایی می توانید از مواد طبیعی مانند نمك طعام، آب لیمو ترش، گلیسرین، سركه سفید و جوش شیرین و ... نیز وجود دارند كه برای لك بری و سفید كردن مورد استفاده قرار گرفته و بسیارمفید نیزهستند.

نکات لازم در خصوص شوینده در اسباب کشی

شما باید تمامی این مواد شوینده در در قسمتی از کابینت قرار دهید که دسترسی کودکان به آن آسان نباشد و درب آنها را بعد از هر شستشو محکم ببندید تا کودکان نتوانند به آسانی باز کنند و همچنین بر روی قوطی این مواد شوینده با برچسبی حتما بزرگ یادداشت نمایید که این مواد خوراکی نیست و یا می توانید از رنگ قرمز نشانی خطر را بر روی آن بنویسید و به کودک خود آموزش دهید که این علامت خطر است که اگر در نبود شما به سراغ مواد شوینده رفت با دیدین علامت از آن فاصله بگیرید.

حتما در حین استفاده از مواد شوینده از دستکش استفاده کنید که بسیاری از این مواد شوینده برای پوست مناسب نیستند و خشکی پوست را به همراه دارند و همچنین در مواد شوینده از اسید استفاده می شود که اصلا برای سلامت انسان خوب نیست.

از چشمانتان در برابر این مواد شوینده به خوبی مراقبت کنید که بسیار برای شما خطرناک است و اگر در مواردی به صورت اتفاقی مواد شوینده با چشم شما برخورد داشت حتما با آب فراوان چشم را شستشو دهند و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنید.

هنگامی كه برای شست و شوی سرویس های بهداشتی از مواد فوق استفاده می كنید، حتماً پنجره ای را در آن مكان باز كرده و در صورت وجود هواكش ، آن را روشن كنید. در ضمن برای شست و شو از آب داغ استفاده نكنید، زیرا بخارات ناشی از محلول آب داغ و مواد شوینده ، سبب مسمومیت تنفسی شود.

بعضی از مواد شوینده بسیار خطرناک و اشتعال زا هستند که شما باید در حین کار با این مواد بسیار مراقب باشید تا از این مواد در کنار شعله گاز یا در موارد مشابه استفاده نکنید تا خطری برای شما پیش نیاد و همچنین شما در حین استفاده از مواد شوینده هرگز دو مواد شوینده متفاوت را با یکدیگر مخلوط نکنید که این امر باعث تولید گاز خطرناکی می باشد که برای شما خطرناک است.

حمل و نقل و باربری گلستانی ها‌: حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل و ارسال وسایل از مبدا به مقصد ترفند های بسیار مهمی دارد که اولا راننده باید به آن منطقه شناخت کافی داشته باشد تا بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر رسیده باشد.
حمل اثاثیه باید توسط افرادی انجام گیرد که تجربه و مهارت کافی را دراین زمینه داشته باشند .
هم چنین ماشین حمل اسباب هم بسیار مهم است که امکانات لازم را برای اسباب کشی داشته باشد.ماشین مسقف و سر پوشیده برای جلوگیری از گرد و غبار و نم ،داشتن پتو برای جلوگیری از ضربه خوردن وسایل در طی مسیر،اثایه منزل تا زمان رسیدن به مقصد توسط مسئول باربری بیمه شده و این اطمینان به شما داده شده که وسایل شما دچار صدمه نخواهد شد.

خدمات گلستانی ها در زمینه حمل و نقل

  • حمل و نقل اثاثه منزل بین شهری
  • اسباب کشی شهری
  • حمل لوازم سنگین :پیانو ،گاو صندوق و...
  •  کارگر حرفه ایی در زمینه اسباب کشی
  • تریلی های بزرگ و کفی

جهت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

باربری درگرگان

اسباب کشی در گرگان

ماشین اسباب کشی درگرگان

بسته بندی اسباب کشی در گرگان

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی