پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

جاذبه های گردشگری سوادکوه شهری که شاید تاکنون به آن سفر نکرده اید. پیشنهاد می کنیم در پایان این مقاله شما راهی سفر به سوادکوه شوید و با اجاره ویلا در سوادکوه از مناطق بکر و طبیعت خارق العاده آن لذت ببرید. شما می توانید برای اجاره کلبه در سوادکوه و همچنین اجاره ویلا ارزان در سوادکوه از سایت گلستانی ها کمک بگیرید و با خیال آسوده راهی سفر شوید.

اجاره سوئیت در سواد کوه

شهر سوادکوه به دلیل نزدیک بودن به تهران اغلب مورد استقبال مردم تهران و اطراف قرارمی گیرد. شما به آسانی می توانید در این شهر سوئیت و ویلا برای اقامت پیدا کنید. اما با توجه به رشد تکنولوژی با روش سنتی باید کم کم خداحافظی کرد و قبل از اینکه راهی سفر به سوادکوه شد اقدام به اجاره سوئیت در سوادکوه کنید و با آرامش کامل حرکت کنید.

سوادکوه شهری زیبا اما ناشناخته

سواد کوه یکی از شهر ها نزدیک به تهران و در البرز مرکزی ، در همسایگی سمنان قرار دارد. مردم در این منطقه به زبان طبری و مازنی تکلم می کنند. این منطقه به دلیل زیبایی گردشگران بسیاری دارند و تورهای گروهی بسیاری به این منطقه سفر می کنند. قبل از اجاره ویلا در سواد کوه  بهتر است که ابتدا به جاذبه های گردشگری سوادکوه اشاره می کنیم

سوادکوه شهری زیبا اما ناشناخته

جاذبه های گردشگری سوادکوه

دریاچه لفور، یکی از جاهای دیدنی سوادکوه

دریاچه لفور یکی از زیباترین دریاچه های سوادکوه هست که در اردیبهشت تا پایان شهریور چهره ای دیگر از خود به نمایش میگذارد. این دریاچه نمایی از یک مکان بکر از طبیعت است و اگر به دنبال آرامش و هیجان هستید از دیدن دریاچه لفور غافل نشوید.

دریاچه لفور، یکی از جاهای دیدنی سوادکوه

جنگل لفور از دیدنی های سوادکوه

این جنگل در مرکز دهستان لفور و شارقلت قرار دارد و جاذبه های بکر بسیاری در این منطقه قرار دارد برخی از این جاذبه ها روستاهای بکر سواد کوه شامل: روستای بورخانی، گشنیان، نفت چال، چاکسر، اسبوکلا، گالش کلا، میرار کلا، غوزک رودبار و چندین روستای جذاب دیگرمی باشد.

جنگل راش از جاهای دیدنی سوادکوه در تابستان

جنگل های دیدنی و شگفت انگیز راش یکی از نایاب ترین نمونه جنگل هاست. درختان راش دارای قدمت بسیار زیادی می باشند حتما شما از قدم زدن در میان طبیعت لذت خواهید برد. بهترین زمانی که پیشنهاد می کنیم راهی دیدن جنگل راش شوید اواسط بهار تا اوایل زمستان است. برگ ریزان این جنگل ها بسیار دیدنی است.  در ۵۰ کیلومتری شیرگاه، روستای سنگده واقع است.

جنگل راش از جاهای دیدنی سوادکوه در تابستان

آبشار گزو از مکان های دیدنی سوادکوه

آبشار گزو در نزدیکی منطقه جنگلی لفور واقع شده است. از این آبشار، آبشارهای دیگر با ارتفاع ۵ متر با فاصله ۴۳ متری قرار دارد. یکی از جذابیت های این آبشار قرار گرفتن در میان دل جنگل است و طوری خودنمایی می کند که گویی ماری گردن جنگل را در بر گرفته است. بهترین زمانی که شما میتوانید از دیدن این آبشار لذت ببرید بهار و ماهای تیر , مهر و آبان میباشد.

آبشار گزو از مکان های دیدنی سوادکوه

غار زنگیان، نمونه ای از جاذبه های دیدنی سوادکوه مازندران

غار زنگیان یکی از پدیده های شگفت انگیز سوادکوه است که باید از سمت روستای آلاشت به این منطقه سفر کرد. سازه های آهکی که در درون غار خودنمایی میکند و هوش از سر شما می برد. توصیه می شود که بدون غارنوردان حرفه‌ای وارد این غار نشوید.

غار زنگیان، نمونه ای از جاذبه های دیدنی سوادکوه مازندران

روستای آلاشت، نیمه گمشده سوادکوه

روستای آلاشت یکی از دیدنی ترین روستاهای سوادکوه است که شما را به حیرت در می آورد. آلاشت در زبان محلی به معنای لاته عقاب می باشد. روستای آلاشت بعد از فیروزکوه روبروی پاسگاه پلیس قرار دارد. یکی از بهترین پیشنهادها برای تعطیلات آخر هفته تهرانی ها ورود به آلاشت می باشد این روستا به ثبت آثار ملی کشور رسیده و سالانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیمتر بارش دارد و از جذاب ترین جاذبه های سوادکوه محسوب می شود.

روستای آلاشت، نیمه گمشده سوادکوه

پل ورسک یکی از مناطق دیدنی سوادکوه

از مشهورترین و زیباترین جاذبه های سوادکوه پل ورسک است که در سال  ۱۳۱۵ به صورت کامل بهره برداری شد. این پل در گردنه ی کوه های البرز قرار دارد و دارای سه مسیر می باشد پل ورسک قدمت تاریخی دارد.که این پل به سه خط طلا نیز معروف است.

پل ورسک یکی از مناطق دیدنی سوادکوه

دریاچه شورمست از جاذبه های طبیعی سوادکوه

دریاچه شورمست یکی از معدود دریاچه هایی است که نمی توان از خیر دیدن آن گذشت. اگر به دنبال هیجان در سفر هستید حتما در سفر به سوادکوه راهی دریاچه شورمست شوید و از تفریحات ساحلی آن لذت ببرید. این دریاچه محل زندگی بسیاری از جانوران نظیر مار، گراز قورباغه و انواع ماهی هاست.

دریاچه شورمست از جاذبه های طبیعی سوادکوه

اوریم از جنگل های زیبا سوادکوه

یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی سوادکوه اوریم است که در دهستان و راستوپی قرار دارد اوریم است. دارای آب و هوای بسیار معتدل و نسبتا سرد می باشد.  پل ورسک در این منطقه قرار دارد که نزدیک به هفتاد سال از عمر آن می‌گذرد و در آثار ملی ایران نامش به ثبت رسیده است. این منطقه در بین منطقه ورسک ودو آب قرار دارد.

اوریم از جنگل های زیبا سوادکوه

ارفه کوه، یکی از زیباترین جاذبه های سوادکوه

ارفه کوه در منطقه البرز واقع است و از توابع این استان می باشد. این جنگل بسیار خوش آب و هواست و چشم انداز زیبای قله های معروف را دارد. از جاذبه های دیدنی منطقه سوادکوه می باشد و دارای حیواناتی نظیر گرگ و خرس است.

ارفه کوه، یکی از زیباترین جاذبه های سوادکوه

نحوه اجاره ویلا در سواد کوه از طریق سایت گلستانی ها

 برای رزرو سوئیت در سواد کوه به وب سایت گلستانی ها مراجعه کنید، سپس شهر مورد نظر و روزهای اقامت تان را در فیلدهای مربوطه وارد کنید. سرچ  سیستم را بزنید در این قسمت شما می توانید سوئیت ها و اقامتگاههای سواد کوه را با توجه به امکانات آن ها ببینید. سوئیت مورد نظر و متناسب با هزینه که در نظر دارید را از طریق سایت انجام دهید و انتخاب کنید. سپس تاریخ برگشت را بزنید و اتاق مورد نظر تان را رزرو کنید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی