0 مورد از بهترین جاهای شمال برای گذراندن ماه عسل | اجاره ویلا و اجاره سوئیت در شمال ، کلبه جنگلی در شمال و سراسر کشور و اجاره ویلا در رامسر با گلستانی ها
پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

10 مورد از بهترین جاهای شمال برای گذراندن ماه عسل مناسب است. ماه عسل یکی از بهترین سفرهای زوجین می باشد که باید برای انتخاب سفر دقت زیادی را داشته باشید. رفتن به ماه عسل برای زوجین بسیار مهم است. شمال کشور دارای جاهای دیدنی بسیاری می باشد و انتخاب یک مقصد خوب برای رفتن به ماه عسل بسیار لذت بخش میباشد. بنابراین بهتر است قبل از سفر همه جوانب را در نظر بگیرید. پس چند شهر محبوب و پرطرفدار را به شما معرفی می‌کنیم تا بهترین شهر برای ماه عسل در شمال را شما انتخاب کنید.

حتما به این نکته دقت داشته باشید که علاوه بر مقصد سفر برای ماه عسل ، اقامتگاه و یا کلبه جنگلی در شمال برای ماه عسل هم نیاز به یک برنامه ریزی مناسب دارد و باید تدارک این بخش از سفر را هم بچینید. پس بهترین سفر زندگی خود را با یک انتخاب درست شروع کنید.

شماره تماس اجاره ویلا در شمال 09114481870

بهترین جاهای شمال برای گذراندن ماه عسل

قبل از اینکه راهی سفر به شمال برای ماه عسل شوید باید به یک نکته دقت کنید که چه ماهی از سال برنامه سفر دارید اگر برای ماه عسل به شمال در فصل بهار برنامه ریزی کرده اید که بدانید همه جای شمال گزینه خوبی برای سفر است.

از اینکه اب و هوای ایران چهار فصل است بگذریم نوبت به علاقه شما برای شمالگردی که برسد بسیاری از شهرهای شمالی به عنوان بهترین شهر برای ماه عسل می باشد.

رامسر بهترین شهر شمالی

شاید به جرات به شما بگویم که رامسر یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشوراست که اولین انتخاب شما برای ماه عسل میباشد. اینقدر شهر رامسر زیباست که هر زوجی را عاشق خودش می کند. مراکز خرید ، رستوران های خوب ، جاهای دیدنی رامسر و از همه مهم تر کلبه و ویلاهای عاشقانه دو نفره که راحت می توانید در سایت گلستانی ها برای رزرو پیدا کنید.

بهترین زمان سفر به شهر رامسر فصل بهار است یعنی اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر بیان کنیم، اوایل بهار تا اواخر تیر بهترین زمان برای مسافرت به شمار می‌رود یعنی زمانی که طبیعت سرسبز چشمانتان را خیره می کند و از هوای دلچسب آن لذت خواهید برد. البته در اطراف رامسر شهرها و روستاهای زیادی وجود دارد که در تابستان هم هوای خنک و دل‌پذیری دارند و این فصل را می‌توانید برای سفر انتخاب کنید.

اجاره ویلا در رامسر

چالوس مقصدی برای زوج های عاشق عکاسی

زیبایی های چالوس از ابتدای جاده شروع می شود که هر فصل زیبایی خارق العاده ای برای عکاسان دارد. چالوس به شهرهای زیادی مثل نور، نوشهر، تنکابن و عباس آباد دسترسی دارد و به عنوان یکی از شهرهای ساحلی شمال ایران شناخته می شود. آثار باستانی چالوس حکایت از تاریخ بی نظیری دارد که نشان می دهد که انسان هایی دو هزار سال پیش از میلاد مسیح در چالوس زندگی می کردند.

آب و هوای چالوس معتدل و مرطوب است و به دلیل داشتن درختان انبوه و جنگل های زیاد، می توان گفت چالوس بهترین شهر شمال از نظر آب و هوا است.

جاهای دیدنی چالوس بسیار زیاد است و شما می توانید به دریاچه ولشت، دریاچه سد دریوک، مرداب کندوچال، شهرک توریستی نمک‌آبرود، ساحل رادیو دریا، بوستان فین، کاخ چایخوران، آبشار اکاپل، آبشار سواسره، آبشار هریجان، کوه تخته سلیمان و… اشاره کرد.

چالوس جاده ای رویایی و بی نظیری دارد و شما برای شناخت زیباترین جاده های شمال می توانید به سراغ مجله گلستانی ها برید و برای سفر عاشقانه انتخاب های زیادی دارید.

اجاره ویلا در چالوس

ماسال؛ روستایی بر فراز ابرهای گیلان

قطعا نمونه آن را در هیچ کجا ندیده اید. برای اولین بار که تصاویر آن را در شبکه های اجتماعی دیده باشید متوجه خواهید شد که مگر همچین جایی داریم!! یعنی سفر به ماسال بدون لذت بردن از آن حرفی بیهوده است. ماسال در 60 کیلومتری مرکز استان گیلان قرار گرفته است. روستای ماسال در فصل اردیبهشت واقعا دیدنی است و ما سفر به ماسال رو به شما پیشنهاد می کنیم چون این یک اغراق نیست بلکه خود واقعیت این طبیعت وصف نشدنی در استان گیلان است. اجاره ویلا در ماسال و اقامت در ماسال با اجاره باما به راحتی قابل انجام است و شما می توانید بیشتر از منظره طبیعی این استان استفاده کنید.

اجاره کلبه در ماسال

ییلاق سوباتان

ییلافی که تا چشم کار می کند بزرگی و عظمت پروردگار دیده می شود. بزارید سوباتان را این طور تصور کنید که دشتی پر از لاله های وحشی که بین آنها اسب های آزاد می دوند و از بالای تپه ها به دور دست ها سفر می کنند.سوباتان در 20 کیلومتری شهر لیسار از توابع تالش است. مردم این منطقه به زبان تالشی صحبت می کنند.

سوباتان از جمله مناطقی است که هنوز به دست انسان ها خراب نشده و روستایی بودن خود را حفظ کرده است. سوباتان بخاطر منطقه کوهستانی که دارد در شش ماه اول سال معتدل بوده و در شش ماه دوم سال سرد و گاهی با برف شدید رو به رو می شود. اقامت در کلبه های چوبی و اقامتگاه های سنتی از جمله لذت های سفر به سوباتان است.

رشت

مرکز استان گیلان رشت است.مکان های فرهنگی و رستوران های زیبا از دیدنی های تمام نشدنی این شهر زیباست.رشت از دوره شاه عباس دوم تا زمان قاجار و بعد از آن نیز جز شهرهای مهم استان گیلان بوده و هست.شهری که همه برای فقط کار کردن نمی آیند!در این شهر مهربانی و یکدستی به وفور دیده می شود.در تمامی دوران این شهر چهره غم در خود ندیده و تمام مردم آن همیشه باهم در اتحاد بوده اند.

برای رسیدن به این ساحل از شهر رشت، ۳۰ کیلومتر باید رانندگی کنید. گشت و گذار در خیابان های قدیمی و بازار میدان شهرداری رشت از دیگر جاذبه های این شهر می باشد که مردم مهمان نواز آن مانند دیگر شهرهای کشور به گرمی از شما استقبال می کنند.

انواع برنج،کلوچه،لواشک،ترشیجات،صنایع دستی و... از سوغاتی های است که می توان در گوشه گوشه این شهر یافت.تالاب سراوان که جز بزرگترین تالاب شهری خاورمیانه است نیز از دیدنی های فوق العاده زیبای شهر محسوب می شود.

اجاره ویلا در رشت

رودبار

اگر قصد دارید به رودبار بروید، بهتر است در زمان مناسبی برای این منظور اقدام کنید تا بتوانید بیش ترین لذت را تجربه نمایید. این منطقه به دلیل کوهستانی بودن در تابستان نیز پذیرای افراد زیادیست چرا که میزان رطوبت هوا در این فصل به نسبت باقی شهر های شمالی کم بوده و هوای حاکم بر منطقه نیز خنک تر است. هم چنین خنکی هوا در اوایل بهار و اوایل پاییز نیز بیشتر می باشد و به همین دلیل مسافران زیادی برای رفتن به این ناحیه در این اوقات از سال اقدام می کنند.

مسیر دسترسی از تهران: از جاده کرج-قزوین به سمت رودبار رانندگی کنید یا با اتوبوس رودبار را سوار شوید.

رودبار یکی از جاهای دیدنی شمال هست که می تواند بهترین انتخاب برای سفرهای ماه عسل باشد.

تنکابن، پایتخت مرکبات ایران

تنکابن بزرگترین شهر غرب استان مازندران محسوب می‌شود، وقتی وارد شهر تنکابن می‌­شوید کم کم تفاوت فرهنگ و گویش‌­های مردم گیلان و مازندران برایتان آشکار می‌­شود. شهر تنکابن دارای باغ های کیوی، پرتقال و چای است. تنکابن که در گذشته به اسم شهسوار نیز شناخته میشد معروف به پایتخت مرکبات ایران است. این شهر شمالی ایران نیز دارای مناطقی ساحلی و کوهستانی است که از دیدنی‌­های آن می­توان به مناطق ییلاقی دوهزار وسه هزار، دشت دریاسر، ییلاق دینارسرا، اثر طبیعی خشکه داران، آب گرم معدنی فلک ده لیره سر، آبشار فرهاد جوی، غار دانیال، پارک جنگلی چالدره و مزارع پرورش ماهیان سردابی اشاره کرد.

مسیر دسترسی از تهران: می توانید از سمت مازندران و جاده چالوس، به سمت تنکابن بروید.

اجاره ویلا تنکابن

سوادکوه

همان طور که از نامش مشخص است این جا دریا ندارد اما دیدنی های فوق العاده ای را در دل کوه های خود جای داده است. جاده فیروزکوه و قطار شمال و پل ورسک از آن می گذرند و از دیدنی های آن می توان به ارتفاعات دودانگه، کرداباد، محله قدیم آلاشت، قلعه کنگلو، قلعه اساس، برج لاجیم، پل شاهپور و آرامگاه اخوت اشاره کرد.

مسیر دسترسی از تهران: از سمت جاده رودهن، فیروزکوه به سمت سوادکوه بروید.

اجاره کلبه درسوادکوه

رامیان

در کنار شهرهای شمالی ایران به نام های دلند، قلعه میران و فندرسک در شهرستان رامیان، شهر رامیان مرکز این شهرستان انتخاب شده و جاذبه های متنوع و نابی را برای گردشگران دارد. در این میان می توان به گل رامیان اشاره کرد که هرساله افراد زیادی را به خود جذب می کند. قلعه موران یا قلعه میران با تنوعی از درختان و جنگل های اطرافش بسیار دیدنی است.

در این شهرستان ۲ ذخیره گاه به نام های ذخیره گاه زربین و ذخیره گاه سرخدار در نظر گرفته شده و تحت حفاظت می باشند. ارتفاعات زیبای اولنگ این منطقه را نیز نباید از دست بدهید. می دانستید که قدمت جنگل های این منطقه از جنگل های بزرگ دنیا مانند آمازون بیشتر است.

مسیر دسترسی از تهران: اگر از سمت جاده گرمسار به سمت دامغان و سپس شاهرود بروید. پس از آن مسیر خود را به سمت شمال و رامیان عوض کنید.

اجاره ویلا در رامیان

مینودشت

مینودشت در ۱۰۰ کیلومتری شهر گرگان و در نزدیکی جاده تهران به مشهد واقع شده است. این شهر از جنوب با استان سمنان و خراسان، از غرب با شهرستان آزادشهر و از شمال با گنبدکاووس محصور می‌شود. این شهر زیبا به خاطر طبیعت زیبایی خود به مینودشت معروف است.

مینودشت شهری است که به خاطر جاذبه‌های طبیعی و چشم‌اندازهای بکر به بهشت گلستان معروف است. ن هنگامی‌که درباره مینودشت صحبت می‌کنیم بعید است که از طبیعت زیبا و بکر آن سخنی به میان نیاید. جنگل‌های انبوه و بکر، دشت‌ها و مراتع سرسبز، آبشارهای خروشان، غارهای شگفت‌انگیز، چشمه‌های جوشان و رودخانه‌های زنده تنها بخشی از طبیعت زیبای این شهر به حساب می‌آید.

مسیر دسترسی از تهران: در مسیر حرکت به سمت کلاله قبل از آن به مینودشت خواهید رسید.

اجاره ویلا در مینودشت

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی