پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

ارزان ترین فصل سفر به شیراز شهر بهارنارنج ها است. شیراز یکی از دوست داشتنی ترین شهرهای ایران است که تجربه سفر به آن را نمی توانید، فراموش کنید. در سراسر شیراز شما می توانید، صنایع ستی، سوغات، غذاها، دیدنی ها و جاذبه هایی را مشاهده کنید که شما را به خود مشغول می کنند و شما متوجه گذر زمان نمی شوید. اگر به فکر سفر به شیراز هستید، اجاره ویلا در شیراز یکی از شیوه های استقرار در این شهر است که می توانید با کمک سایت گلستانی ها ، بهترین آن ها را مشاهده کنید.

چه زمانی ارزان به شیراز سفر کنیم؟

هنگامیکه برای سفرهای داخلی برنامه ریزی می‌کنید، شهرهای بسیاری در ایران هستند که می‌توانید به آن‌ها سفر کنید. اما قطعا شیراز یکی از مهمترین‌ مقاصد گردشگری خواهد بود که در برنامه سفرتان در نظر خواهید گرفت.

شیراز با جاذبه‌های گردشگری بی نظیری مانند تخت جمشید، پاسارگاد، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی و بسیاری جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی دیگر نمایانگر زیبایی تاریخ و فرهنگ ایران است. این شهر نه تنها به دلیل وجود خانه‌های تاریخی، باغ‌ها و مساجد، بلکه به دلیل اینکه زادگاه دو شاعر پرآوازه ایران یعنی حافظ و سعدی است، نه تنها در میان گردشگران ایرانی از محبوبیت خاصی برقرار است بلکه بسیاری از گردشگران خارجی نیز به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری بی نظیر شیراز به ایران سفر می‌کنند.

اما از آنجایی که آب وهوای هر شهری یکی از مهمترین عوامل در سفر به آن محسوب می‌شود، در این مطلب به بررسی شرایط سفر به شیراز در هر فصل می‌پردازیم و بهترین فصل سفر به شیراز و ارزانترین فصل سفر به شیراز را مورد بررسی قرار می دهیم.

چه زمانی ارزان به شیراز سفر کنیم؟

شیراز در فصل بهار

بهترین فصل برای سفر به شیراز فصل بهار و از ابتدای ماه اردیبهشت تا ابتدای خرداد ماه است. در این ایام از سال شهر شیراز به اوج زیبایی خود می‌رسد. شکوفه‌های بهار نارنج جوانه می‌زنند و عطرشان در سراسر شهر می‌پیچد. باغ‌های شیراز پر از گل‌های رنگارنگ می‌شوند و فستیوال‌های گل و رنگ در این زمان در شیراز برگزار می‌شوند.

به علاوه بین ماه‌های اردیبهشت تا خرداد دیگر خبری از شلوغی نوروز نیست و بنابراین هزینه‌ها نیز تا حدودی کاهش می‌یابد. اما اگر هنگام نوروز به شیراز سفر کنید، به دلیل شلوغی شهر و تعداد بالای مسافران و گردشگران مسلما باید هزینه بیشتری برای اجاره باغ ویلا در شیراز بپردازید.

شیراز در فصل بهار

علاوه بر این، ۱۵ اردیبهشت ماه روز شیراز و از این روز تا ۲۱ اردیبهشت هفته شیراز نامگذاری شده و جشن‌ها و فستیوال‌های بسیاری در جاهای دیدنی شیراز برگزار می‌شود که تا دو هفته به طول می‌انجامند. گذشته از همه این‌ها “نمایشگاه عکس‌های قدیمی شیراز” و “نمایشگاه فرش‌های دستباف ایرانی” در ارگ کریمخان زند و “نمایشگاه خطاطی شعرهای حافظ”، “نمایشگاه مینیاتور” و برنامه‌های خطاطی در حافظیه برگزار می‌شود.

شیراز در فصل تابستان

آب و هوای شیراز در فصل تابستان گرم و خشک است. گرمای تابستان در شیراز از تیر ماه شروع می‌شود و در مرداد ماه به اوج خود می‌رسد. بنابراین گردشگران کمتری در این فصل به شیراز سفر می‌کنند و تابستان بهترین فصل برای سفر به شیراز محسوب می‌شود.

پس اگر قصد دارید با کمترین هزینه به شیراز سفر کنید تابستان بهترین فصل برای سفر به شیراز است. علاوه بر این به دلیل خلوت بودن شهر شیراز در این فصل به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این شهر نیز دیدن کنید. علاوه بر این می توانید برای اقامت اجاره ویلا ارزان در شیراز را در نظر بگیرید.

شیراز در فصل تابستان

شیراز در فصل پاییز

آب و هوای شیراز در فصل پاییز و بین ماه‌های مهر تا آبان بسیار دلپذیر است. برگ‌های زرد پاییزی جلوه بسیار زیبایی به شهر می‌دهند و می‌توانید با قدم زدن بر روی آن‌ها خاطرات بی نظیری برای خود بسازید. علاوه بر این گردشگران کمی در این فصل به شیراز سفر می‌کنند و بنابراین شیراز در فصل پاییز خلوت است. به همین دلیل پاییز یکی از بهترین فصل‌ برای سفر به شیراز است.

شیراز در فصل پاییز

شیراز در فصل زمستان

فصل زمستان در شیراز برای دوستداران اسکی بسیار مناسب است. اگر به اسکی علاقه‌مند هستید می‌توانید بین ماه‌های دی تا بهمن که کوه‌های اطراف شیراز پوشیده از برف است از اسکی لذت ببرید. علاوه بر این در فصل زمستان شهر شیراز مملو از گل‌های نرگس می‌شود و جلوه بسیار زیبایی به شهر می‌دهد.

شیراز در فصل زمستان

چرا باید به شیراز سفر کنیم؟

قبل از اقدام به اجاره سوئیت مبله در شیراز بهتر است که بدانید چرا باید به این شهر زیبا سفر کنید. در شیراز شما می توانید، زیباترین و معروف ترین جاذبه های ایران را یکجا مشاهده کنید! معروف ترین بناهای معماری ایران در این شهر قرار دارند. همچنین جدا از این موارد، باغ های زیبا و سر سبز ایرانی این شهر را نباید فراموش کرد.

جدا از بحث مکان های تاریخی و زیبا شما می توانید به مراکز خرید متنوع و مدرن شیراز بروید و هرچه را که می خواهید بخرید. شهر شیراز با توجه به قرار گرفتن در منطقه کوهستانی زاگرس دارای آب و هوای آرامش بخش و دلچسبی است. اگر تصمیم گرفته اید که به شیراز، شهر بهارنارنج ها سفر کنید، می توانید از طریق گلستانی ها اطلاعات تمامی آپارتمان ها، خانه ها، باغ ها، اقامتگاه های بوم گردی و... را مشاهده کنید و بر اساس سلیقه خود یکی از آن ها را برای اقامت انتخاب کنید.

چرا باید به شیراز سفر کنیم؟

مجموعه زندیه شیراز، سفری به دل تاریخ

در دوره حکومت زندیه، شهر شیراز به یکی از زیباترین، بهترین و برترین شهرهای ایران تبدیل شده بود. ساختمان های زیادی در شیراز ساخته شد که همه دارای معماری خاص و زیبایی بودند. اگر بخواهیم بهترین نمونه این ساختمان ها را به شما معرفی کنیم تا در سفر به شیراز به آن جا سر بزنید، مجموعه زندیه است که شامل بازار، حمام و مسجد وکیل، ارگ کریم خان و باغ نظر می شود.

اگر می خواهید در نزدیکی مجموعه زندیه در شیراز اقدام به اجاره سوئیت در شیراز بکنید، می توانید از بین اقامتگاه های موجود در سایت گلستانی ها یک خانه، آپارتمان و یا اقامتگاه بوم گردی را انتخاب کنید.

مسجد نصیر الملک، محبوب ترین جاذبه گردشگری شیراز

یکی از دلایل سفر توریست های خارجی به شیراز، مسجد نصیر الملک است. در این مسجد کاشی ها و شیشه های رنگی منحصر به فردی استفاده شده است. خوب است بدانید که مسجد نصیر الملک دومین مسجد زیبا در سراسر جهان است. از طریق سایت گلستانی ها می توانید، اقامتگاه ها و خانه های زیادی را در اطراف این مسجد که نزدیک شاهچراغ واقع شده است، مشاهده کنید.

اجاره سوئیت در شیراز امکان پذیر است. شما می توانید با انتخاب نام خیابان، اقامتگاه های موجود در آن محله را مشاهده کنید. یکی از محله های معروف در شیراز، محله حافظ است که آرامگاه خواجه حافظ شیرازی در آن وجود دارد. تمامی کسانی که به شعر علاقه دارند شاید دوست داشته باشند که در خیابان حافظ شیراز در چند روز سفر خود، اقامت داشته باشند تا به آرامگاه این شاعر بزرگ نزدیک باشند.

مسجد نصیر الملک، محبوب ترین جاذبه گردشگری شیراز

اجاره اقامتگاه بوم گردی در شیراز

برای این که با فرهنگ و آداب رسوم شیراز بیشتر آشنا شوید، بهتر است که در اقامتگاه های سنتی شیراز حضور داشته باشید. برای اقامت خود در شیراز از اقامتگاه های بومگردی شیراز انتخاب کنید.

قیمت اجاره خانه یا سوئیت در شیراز

معمولا مسافران زیادی هستند که دغدغه آن ها کاهش هزینه های سفر است. گلستانی ها برای شما اقامتگاه هایی را در نظر گرفته است که محدوده قیمتی آن ها بین 200هزارتومان تا یک میلیون و دویست و پنجاه هزارتومان است که بر اساس بودجه ی خود به راحتی بتوانید از بین آن ها انتخاب کنید.

برچسب ها

بهترین فصل مسافرت به شیراز بهترین زمان مسافرت به شیراز بهترين فصل براي سفر به شيراز بهترين زمان براي سفر به شيراز بهترین زمان برای مسافرت به شیراز چه موقع است بهترین زمان برای مسافرت به شیراز بهترین فصل برای مسافرت به شیراز بهترین زمان برای سفر به شیراز جاهای دیدنی شیراز هزینه سفر به شیراز راهنمای سفر به شیراز ارزان ترین فصل سفر به شیراز بهترین زمان سفر به شیراز بهترین فصل برای سفر به شیراز



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی