پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در شیراز: دیدنی های شیراز بسیار پرآوازه هستند از عطر بهارنارنج تا باغ های بهشتی اش. اما یکی از مهم ترین بخش سفر به این شهر علاوه بر دیدنی هایش اقامت در شیراز می باشد. اگر دوست ندارید که روی دوست و آشنا حساب باز کنید پس باید به فکر اجاره ویلا در شیراز باشید. اما قیمت اجاره ویلا در شیراز نقش مهمی دارد و کم نیستند مسافرانی که دوست دارند به جای اجاره ویلا لوکس در شیراز این مبلغ را صرف جاهای دیدنی شیراز کنند. شما چطور؟ جز کدام دسته افراد هستید؟ در هر صورت برای اجاره ویلا در شیراز با ما همراه باشید.

اجاره ویلا ارزان در شیراز

قبل از هر چیزی این مطلب را باید برای شما بازگو کنم که اجاره ویلا ارزان در شیراز بدان معنی نیست که یک اقامت بد در انتظارتان است. این ویلاها یا در اطراف شهر هستند و یا دارای امکانات رفاهی کمتری می باشند و به همین دلیل قیمت مقرون به صرفه تری دارند.چطور می توانید یک اجاره ویلا ارزان در شیراز را تجربه کنید؟ با ما همراه باشید و با مشاهده ویلای اجاره ای در شیراز پاسخ خود را دریافت کنید.

اجاره ویلا ارزان در شیراز

اجاره باغ ویلا در شیراز

همانطور که قبلا هم گفته شد باغ های شیراز بسیار دیدنی و زبانزد می باشد و چه بهتر که برای اقامت در شیراز نیز شما به فکر اجاره باغ ویلا در شیراز باشید تا بتوانید در تمام مدت اقامت در شیراز از طبیعت بی نظیر آن لذت ببرید البته ناگفته نماند برای اینکه خوشگذرانی بیشتر باید کمی دست به جیب شوید اجاره باغ ویلا در شیراز کمی گران تر خواهد بود.

اجاره باغ ویلا در شیراز

اجاره ویلا لاکچری در شیراز

وقتی که شهر شیراز دارای مسافران زیادی از سراسر دنیا می باشد باید اقامتگاه هایی در این شهر با سلیقه مسافرین وجود داشته باشد. اما جای نگرانی نیست شما در این شهر زیبا و دیدنی میتوانید از اجاره ویلا ارزان در شیراز تا اجاره ویلا لاکچری در شیراز را تجربه کنید چرا که تنوع اجاره ویلا در شیراز و امکانات آن می تواند سلیقه هر مسافری را راضی نگه دارد و لبخند رضایت را بر لبان شما می نشاند.

علاوه بر اجاره ویلا در شیراز شما می توانید برای اقامت در شیراز از هتل های چند ستاره آن نیز رزرو کنید که هر یک با توجه به امکانات دارای قیمت های متنوعی میباشند بطوریکه مسافران با هر بودجه ای دغدغه ای از این حیث نخواهند داشت.

اجاره ویلا لاکچری در شیراز

اجاره ویلا استخردار در شیراز

اقامت در یک ویلای دلباز با حیاطی رو به نور خستگی سال‌ها زندگی در آپارتمان‌ را از بین می‌برد. با اجاره ویلا استخردار در شیراز می‌توانید در طول سفرتان در حیاط آن با دورهمی خانوادگی و بازی‌های گروهی سفری به‌یاد‌ماندنی داشته باشید.

برای اجاره ویلا در شیراز گزینه های زیادی وجود دارد، که ما به شما اجاره ویلا استخردار در شیراز را پیشنهاد می کنیم.

اجاره ویلا استخردار در شیراز

 چرا ممکن است کسی بخواهد به شیراز سفر کند؟

برخی از بهترین و معروف ترین جاذبه های باستانی ایران در نزدیکی شهر شیراز واقع شده است. مانند تخت جمشید ، پاسارگاد و آرامگاه کوروش ، کاخ ها ، قلعه ها و شهرها از دوره ساسانیان ، نقش رستم ، نقش رجب.

برخی از بناها و معماری برتر ایران نیز در این شهر قرار دارند. مانند مسجد نصیرالملک ، وکیل حمام ، دروازه قرآن ، ارگ کریم خان. برخی از بهترین و زیباترین باغ های ایرانی نیز در این شهر وجود دارند. مانند باغ ارم ، خانه قوام ، باغ دلگشا ، قصر دشت.

به دلیل وجود مراکز خرید بیشمار ، متنوع ، مدرن و سنتی ، شیراز یکی از بهترین شهرهای ایران برای خرید است. شیراز یکی از برجسته ترین شهرهای ایران است. مقبره برخی از مشهورترین شاعران ایرانی در این شهر است. مانند حافظ ، سعدی شیرازی و خواجه کرمانی.

یکی از پنج شهر برتر جهانگردی در ایران. شیراز یکی از بهترین شهرها برای گردشگری پزشکی است. یکی از مشهورترین شهرهای ایران در زمینه نمایشگاه های مختلف تجاری ، علمی و پزشکی است.

16 مکان شگفت انگیز برای سفر به شیراز

باغ عفیف آباد

باغ عفیف آباد نمونه ای کامل از هنرهای لذیذ ایرانی. در این مجموعه یک پادشاهی ، یک موزه و یک باغ جذاب در انتظار شما هستند. عفیف آباد را می توان در میان زیباترین و باستانی باغ های شیراز قرار داد. در این مجموعه ویژگی های معماری سلسله های هخامنشی ، ساسانی و قاجار به نمایش گذاشته شده است.

دیدنی های شیراز: باغ عفیف آباد

باغ دلگشا

باغ دلگشا قدیمی ترین باغ شیراز ایران است که در طول تاریخ تخریب و بازسازی شده است. در بهار 3 هزار درخت بهار نارنج در این باغ شکوفا می شوند. چشمه های آب نیز در صنایع دستی به سبک ایرانی طراحی شده اند. در داخل آن ، نخستین عمارت فرامرزی ایران که تاکنون ساخته شده است ، وجود دارد که امروزه به عنوان نوعی موزه در آن فعالیت می کند. نورپردازی زیبا  آن را به مکانی جذاب برای قدم زدن در شب تبدیل کرده است.

دیدنی های شیراز: باغ دلگشا

آرامگاه سعدی

آرامگاه سعدی محل دفن یکی از بزرگترین شاعران ایران ، مکانی که دارای شهرت جهانی است. اطراف آرامگاه به گونه ای ساخته شده است که می تواند فضای خاصی را برای شما ایجاد کند. برای بازدید از این آرامگاه باید به شیراز سفر کنید و برای اقامت به فکر اجاره ویلا در شیراز باشید و البته در این شهر می توانید به سایر جاذبه های معروف نیز بروید.

دیدنی های شیراز: آرامگاه سعدی

ارگ کریم خان

ارگ کریم خان در مرکز شیراز ایران و شمال شرقی میدان شهدا ، بنایی عظیم جلب توجه می کند. این بنای تاریخی با ارزش از سلسله زند است. بنایی محصور ساخته شده با انواع مخلوط های معماری قدیمی که در ایران به کار رفته است. سنگر اطراف ساختمان بیانگر امنیت و اهمیت بالای این مجموعه است. نکته جالب در مورد برج ها این است که یکی از آنها مانند برج پیزا می باشد. در ادامه نگاهی دقیق تر به بخش های مختلف این مجموعه خواهیم داشت.

دیدنی های شیراز: ارگ کریم خان

حمام وکیل

حمام وکیل یکی از ویژگی های حمام های قدیمی این بود که مردم آنها را تنها مکان شستشو نمی دانند ، موارد دیگری نیز برای چنین مکان هایی وجود داشت. حمام محلی برای جمع آوری و برگزاری مراسمی مانند حمام کودک یا صحبت های شایعات و دختران و سایر روایات بود. حمام های قدیمی دارای چندین بخش است. حمام وکیل نیز از این قاعده مستثنا نیست ، بخش های مختلفی را شامل می شود که شامل دو مرکز اصلی ، حمام گرم و بسیاری از مناطق سرویس است. در ادامه با این بخش ها آشنا می شویم.

دیدنی های شیراز: حمام وکیل

مسجد وکیل

مسجد وکیل با وجود اینکه کل مسجد از طراحی زیبایی برخوردار است ، اما سه قوس با شکوه نیرویی از طبیعت است: قوس در درب ورودی ، قوس مروارید و قوس واقع در ورودی زیرزمین.  تزئینات باشکوه این مسجد شامل کاشی کاری خیره کننده ، 48 ستون و منبر مرمر یکپارچه است. در نگاه اول ، متوجه معماری و طراحی مسجد خواهید شد ، مجموعه ای که هماهنگی ملموس بین زیبایی های دنیوی و فرهنگ دینی مردم آن زمان را نشان می دهد.

این مسجد بر پایه معماری سنتی است که از مدت ها قبل مورد استفاده قرار گرفته است. سادگی تصاویر و خطوط معماری بکار رفته در ساخت این مسجد نیز قابل تحسین است و استفاده از رنگها و هنرهای ایرانی در دیوارها و بخشها مجموعه ای خارق العاده از هنر را ایجاد کرده است.

رفتن به محل دفن خواجو کرمانی یکی از کارهایی است که می توانید هنگام بازدید از شهر انجام دهید. باغ پیرامون دروازه قرآن بسیار زیبا است. چای بنوشید ، بستنی بخورید و طعم های معروف فالوده را بخورید.

دیدنی های شیراز: مسجد وکیل

دروازه قرآن

به دلیل روشنایی های رنگارنگ ، دروازه قرآن در  شب بسیار دیدنی است.

دیدنی های شیراز: دروازه قرآن

مقبره حافظ

آرامگاه حافظ محل دفن یکی از شاعران بزرگ ایران. جو دلپذیر این مقبره می تواند آرامش شما را به ارمغان آورد. علاوه بر حافظ ، عرفا و شاعران مشهور دیگری نیز در این مکان دفن می شوند.

دیدنی های شیراز: مقبره حافظ

خانه قوام

خانه قوام یکی از زیباترین و معروف ترین باغ های ایرانی. در این باغ موزه ای وجود دارد که در آن می توانید هدایای استاد پاپ ، محقق آمریکایی که فرهنگ ایرانی را مطالعه کرده است را مشاهده کنید. این یک اثر هنری و صنایع دستی مطلق است. گچ ، نقاشی سنتی محل ، آینه ها ، آجر کاری ، منبت کاری و معرق کاری هنری است. این باغ کاملاً بی نظیر است.

دیدنی های شیراز: خانه قوام

مسجد نصیرالملک

مسجد نصیرالملک یکی از متنوع ترین مساجد ایران است و به شیشه های رنگی مشهور است. کاشی های به کار رفته در این مسجد در نوع خود بی نظیر است. استفاده از کاشی های رنگ صورتی رنگ باعث شده است که این مکان جذاب باشد. به همین دلیل است که آن را مسجد صورتی لقب داده اند.

دیدنی های شیراز:مسجد نصیرالملک

باغ ارم

باغ ارم یکی از نه باغ ایرانی که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. این باغ یکی از زیباترین باغ های استان فارس و شاید حتی کل کشور است. این باغ تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می کند. پس برای اینکه از دیدن این باغ جا نمونید اقدام به اجاره ویلا در شیراز نمایید.

دیدنی های شیراز: باغ ارم

باغ جهان نما

باغ جهان نما یکی دیگر از زیباترین و تاریخی ترین باغ های شیراز در ایران است. سرو ، کاج ، مرکبات و انواع دیگر درختان را می توان در آنجا یافت. در وسط ، یک ساختمان دو طبقه هشت ضلعی با چهار اتاق خواب کینگ وجود دارد.

دیدنی های شیراز: باغ جهان نما

شاه چراغ

شاه چراغ حرم داخلی  با کاشی های آینه کاری تزئین شده است. ایجاد شده با استفاده از تنوع رنگارنگ و هنری از خطوط زیبای فارسی و عربی. این سازه از ایوان جلویی و حرم گسترده ای در پشت آن تشکیل شده است. در چهار طرف حرم چهار اتاق سلطنتی واقع شده است. در پشت حرم مسجدی ساخته شده است. زریخ در زیر گنبد واقع شده و از نقره ساخته شده است.

دیدنی های شیراز: شاه چراغ

پرسپولیس

تخت جمشید یکی از مهمترین جاذبه های تاریخی و توریستی در ایران است. بسیاری از مردم در سراسر جهان سفر طولانی را برای دیدن شکوه و عظمت تاریخ ایران انجام می دهند. تخت جمشید در واقع شهر باستانی ایران ، پایتخت پادشاهان شکوه هخامنشی است.

قدمت آن به 518 سال قبل از میلاد باز می گردد. درست است که داریوش اول بنیانگذار این مجموعه بود ، اما بعد از او پسرش خشایارشا اول و نوه اش ، آرتراکسس من هر یک به این مجموعه اضافه شده و آن را با شکوه تر از گذشته ساخته اند.

طبق گفته مورخان ، اسكندر بزرگ در سال 330 قبل از میلاد مسیح در هنگام حمله به ایران ، تخت جمشید را آتش زد. این بنای تاریخی ایرانی از چنان اهمیتی برخوردار است که در سال 1979 نخستین بنای ایرانی بود که در فهرست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسید.

دیدنی های شیراز: پرسپولیس

مجتمع پاسارگاد

مجموعه باستانی پاسارگادای بنایی از دوره هخامنشی است. در شهری با همین نام در استان فارس واقع شده است. از جمله سازه های تاریخی این مجموعه می توان به مسجد پاسارگاد ، باغ و دروازه اشاره کرد. کاخ های عمومی و اختصاصی ، زندان سلیمان و کاروانسرای پاسارگاد.

اما بدون شک برجسته ترین جاذبه آرامگاه کوروش بزرگ است. مجتمع پاسارگاد در ژوئیه 2004 به عنوان پنجمین اثر تاریخی ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید (با 100 درصد آرا). دشت پاسارگاد به دوره پارینه سنگی باز می گردد و در 130 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

به احتمال زیاد ، خود کوروش بزرگ دستور ایجاد این مجموعه باشکوه را داده بود. شواهدی مانند فیلمنامه به سه زبان (ایلامی ، فارسی باستان و اکدیان) و شباهت معماری به پرسپولیس این امکان را تقویت می کند. شهر باستانی پاسارگاد نخستین پایتخت امپراتوری هخامنشی بود.

دیدنی های شیراز: پاسارگاد

دریاچه مهارلو

دریاچه مهارلو در استان فارس واقع شده است و یکی از مناظر شما ممکن است قبلاً دیده اید. گردشگران و افراد محلی که پس از تماشای بناهای تاریخی و فرهنگی به این دریاچه شگفت انگیز می روند ، به شهر زیبای شیراز در ایران سفر می کنند.

دیدنی های شیراز:دریاچه مهارلو

شهرت این دریاچه به دلیل رنگ قرمز آن است. در جنوب شرقی شهر شیراز ، در 57 کیلومتری خارج از فسا ، در مجاورت روستایی با همین نام واقع شده است. دهکده ای که به دوره صفویه باز می گردد.

 

برچسب ها

اجاره منزل ویلایی در شیراز اجاره باغ و ویلا در شیراز اجاره ویلا مبله در شیراز اجاره ویلای لوکس در شیراز اجاره ویلای لوکس شیراز اجاره ویلا لاکچری شیراز اجاره ویلا لوکس شیراز قیمت اجاره ویلا در شیراز اجاره ویلا سوئیت شیراز اجاره ویلا شیراز روزانه اجاره روزانه ویلا استخر دار در شیراز اجاره ویلا استخر دار در شیراز اجاره خانه ویلای در شیراز اجاره خانه ویلایی در شیراز اجاره ویلا با استخر در شیراز اجاره ی باغ ویلا در شیراز اجاره ویلا تو شیراز اجاره روزانه باغ ویلا در شیراز اجاره باغ و ويلا در شيراز اجاره ویلا باغ شیراز اجاره ویلا در شیراز برای مسافر اجاره ویلا با استخر شیراز ویلا اجاره ای شیراز اجاره ویلا ارزان در شیراز اجاره ویلا ارزان شیراز اجاره ویلا اطراف شیراز اجاره ویلا استخردار شیراز اجاره ویلا در اطراف شیراز اجاره ویلا استخردار در شیراز اجاره ویلا لاکچری در شیراز اجاره ویلا در سپیدان شیراز اجاره باغ ویلا در شیراز اجاره ویلا در قلات شیراز ویلای اجاره در شیراز اجاره ویلا در شیراز روزانه 16 مکان شگفت انگیز برای سفر به شیراز اجاره ویلا در شیراز



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی