پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره باغ ویلا در شیراز یکی از گزینه های اجاره ویلا در شیراز است که برای مسافران تدارک دیده شده است. با اجاره باغ ویلا در شیراز میتوانید اوقاتی مفرح و خوش را برای خانواده تان رقم بزنید. البته به غیر از اجاره باغ ویلا در شیراز گزینه های دیگر مانند اجاره روزانه ویلا در شیراز , اجاره ویلا استخردار در شیراز , اجاره ویلا لوکس در شیراز مورد استقبال قرار گرفته است. شیراز یکی از شهرهای زیبا و خوش آب و هوای ایران در فصل بهار می باشد که هوای آن بسیار دل انگیز بوده و همین امر موجب می شود تا یکی از گزینه های سفر ایرانیان باشد.

اجاره باغ ویلا در شیراز

برای اجاره باغ ویلا در شیراز باغ های لوکس زیادی وجود دارد که می توانید برای اقامت در شیراز انتخاب کنید. اجاره باغ ویلا در شیراز دارای مزیت های زیادی است و یکی از منحصر به فردترین محل اقامت برای مسافران باشد. برای اجاره باغ ویلایی در شیراز می توانید به سایت های معتبر چون سایت گلستانی ها مراجعه کرده و با مشاهده ی باغ های ویلایی مناسب برای مسافران یکی از آن ها را رزرو نمایید.

قیمت اجاره باغ ویلا در شیراز

قیمت اجاره ویلا باغ ویلا در شیراز بسیار متفاوت است و با توجه به امکانات , خدمات , مساحت , نوع مبلمان و موقعیت مکانی موجود متغیر است. البته ناگفته نماند قیمت اجاره باغ ویلا در شیراز به فصل سفر نیز بستگی دارد و در زمان شلوغی سال مبلغ این ویلاها بسیار گران تر از زمان های دیگر سال است.

مزیت های اجاره ویلا باغ در شیراز

آبتنی کردن و شنا خصوصا در فصل بهار و تابستان یکی از تفریحات جذاب در سفر می باشد که برای این امر نیاز است تا با بهترین استخرها و مراکز تفریحات آبی شهر شیراز آشنایی داشته باشید، اما اگر اقدام به اجاره باغ ویلا در شیراز نمایید، دیگر نیازی به جست و جو نداشته و به راحتی امکانات شنا و آب تنی کردن برای شما فراهم می شود.

باغ ویلایی لوکس در شیراز دارای استخرهای سر باز بوده و آب آن ها مرتبا ضد عفونی می شود. یکی از مزیت های استخر رو باز در باغ ویلایی این است که می توان با خانواده اوقات خوشی را سپری کرد و از آب تنی کردن در هوای آزاد لذت برد.

برخی از باغ ویلا لوکس در شیراز علاوه بر داشتن استخر رو باز دارای سونای بخار و جکوزی در قسمتی از باغ نیز می باشند. می توان بعد از دیدن مکان های تفریحی شهر شیراز و بعد از مراجعت به باغ ویلایی برای استراحت و آرامش به سونا و جکوزی رفت و تجدید قوا کرد.

خدمات و امکانات باغ ویلا در شیراز

اجاره باغ ویلا در شیراز دارای امکانات بسیار عالی می باشد. در ویلاهای مبله باغ های ویلایی تمامی امکانات از قبیل آشپزخانه، وسایل آشپزخانه مانند گاز، فر، یخچال، ظروف آشپزی موجود می باشد. سرویس بهداشتی منزل مبله باغ ویلایی در شیراز، سرویسی مجهز بوده و دارای توالت ایرانی و فرنگی به صورت جدا از هم می باشد.

در برخی از منازل مبله و سوئیت ها حمام و دستشویی از یکدیگر تفکیک نشده اند، در حالی که در اجاره منزل مبله باغ ویلایی در شیراز، حمام و دستشویی از یکدیگر تفکیک شده و حتی استخر نیز دارای سرویس بهداشتی می باشد. باغ ویلایی در شیراز دارای مساحت وسیعی بوده و در محیطی آرام و به دور از سر و صدا می باشد.

یکی از سوالاتی که برای مسافران وجود دارد، خصوصا وقتی متوجه می شوند که باغ در خارج از شهر قرار دارد، این است که وضعیت آنتن دهی و اینترنت باغ ویلایی به چه نحو می باشد؟

اجاره باغ ویلا در شیراز در مناطقی از شهر قرار دارد که با وجود اینکه خارج از شهر و در منطقه ای آرام می باشد، اما برای رفتن به شهر نیاز به طی نمودن مسافت زیادی نبوده و به راحتی می توانید خود را به مرکز شهر برسانید، به همین سبب وضعیت آنتن دهی آنجا در حد مطلوبی بوده و باغ ویلایی مجهز به وای فای و اینترنت رایگان نیز می باشد.

اکثر درختان موجود در باغ ویلایی درخت نارنج بوده و در صورت میوه دار بودن می توانید از آن ها استفاده نمایید. داشتن آب نما در کنار درختان و گل های فراوان منظره ای آرامبخش و زیبا به وجود آورده و شما را از روزمرگی نجات داده و خستگی های روحی و جسمی را از تن شما به در می کند.

اجاره باغ ویلایی در شیراز و تجربه ی یک سفر دلنشین و لاکچری

خیلی از خانواده ها تمایل دارند که به صورت گروهی و خانوادگی سفر کنند. اگر به صورت گروهی قرار است سفرکنید بهترین ویلا برای اقامت اجاره باغ ویلا در شیراز می باشد. با اجاره باغ ویلایی در شیراز می توانید یک سفر لاکچری را با پرداخت هزینه ای مناسب تجربه نمایید.

اجاره باغ ویلا در شهر شیراز فقط مختص مسافران عزیز نبوده و شیرازی های عزیز نیز می توانند برای تعطیلات آخر هفته و یا جشن ها و مهمانی های خود باغ ویلایی را رزرو نمایند. آب شرب باغ، آب لوله کشی می باشد و خیال مسافران از این جهت کاملا راحت باشد. سیستم گرمایشی و سرمایشی باغ ویلایی در حد مطلوبی بوده و رضایت خاطر مسافرین عزیز را از این جهت همواره جلب نموده است.

نکات مهم قبل از اجاره باغ ویلا در شیراز

قبل از اجاره باغ ویلا در شیراز به سایت های معتبر در این زمینه سر زده و موقعیت باغ، قیمت و امکانات باغ را با یکدیگر در نظر بگیرید. به عنوان مثال ممکن است اجاره باغ ویلا در شیراز بسیار ارزان باشد اما از امکانات بهداشتی مناسبی برخوردار نباشد و یا از شهر شیراز فاصله ی زیادی داشته باشد.

سعی نمایید باغ های ویلایی را برای رزرو انتخاب نمایید، که در محیطی آرام بوده و در عین حال با مرکز شهر بیش از 15 کیلومتر فاصله نداشته باشد.

قبل از رزرو از تمامی خدمات و امکانات باغ ویلایی آگاه باشید و در صورتی که مسئله ای برای شما مبهم است با مسئول سایت تماس گرفته و در این خصوص از او راهنمایی بخواهید.

بهتر است که دو هفته تا یک ماه  قبل از سفر اقدام به رزرو باغ ویلا در شیراز نمایید، چون در برخی از مواقع خصوصا در ایام نوروز باغ ها از قبل رزرو شده می باشند. باغ ویلایی در شیراز علاوه بر امکانات ذکر شده دارای پارکینگ، آلاچیق، سرایدار و نگهبان نیز می باشد. قبل از رزرو باغ ویلایی در شیراز از ظرفیت باغ اطمینان حاصل نمایید و در صورتی که تعداد شما از ظرفیت باغ بیشتر می باشد، رختخواب اضافه همراه خود بردارید.
 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی