0 تا از زیباترین آبشارهای ایران | اجاره ویلا و اجاره سوئیت در شمال ، کلبه جنگلی در شمال و سراسر کشور و اجاره ویلا در رامسر با گلستانی ها
پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

10 تا از زیباترین آبشارهای ایران که باعث حیرت و شگفتی شما می شود و دارای چشم انداز بی نظیری هستند و بهترین مقصد سفرهای تابستانی می باشند. آبشارهای ایران مانند جادویی از خلاقیت طبیعت هستند و تماشای منظره های مسحور کننده آنها و گوش دادن به صداهای شگفت انگیز آنها می تواند یک فرار کامل از استرس و ، البته گرما باشد! آبشارهای بی شماری در ایران در اقلیم ها و مناطق مختلف وجود دارد که همه به روش منحصر به فرد خودشان شگفت آور هستند.  در این مقاله ما به دیدن برخی از زیباترین آنها می پردازیم تا شما را ترغیب کنیم آنها را به عنوان بهترین مقصد سفر در تابستان  در نظر بگیرید!

آبشارهای دیدنی ایران

آبشار مارگون

این آبشار شگفت انگیز در استان فارس در شهرستان سپیدان واقع شده است و می تواند هنگام سفر به شیراز در برنامه سفر شما قرار بگیرد. آبشار مارگون بیش از 70 متر ارتفاع دارد و وقتی به آنجا رسیدید ، خود را در بهشتی در وسط یک کوهستانی و ناهموار کوهستانی ، گرم پیدا خواهید کرد! نام این آبشار به معنای واقعی کلمه به معنای مار شبیه است. این آبشار زیبا نیز در فهرست نشنال جئوگرافیک از مناطق وحشی و زیباترین ایران قرار دارد.

آبشار مارگون

اجاره ویلا در شیراز

آبشار لاتون

آبشار لاتون واقع در لاونداویل ، شهرستان آستارا ، در استان گیلان در شمال غربی ایران ، به عنوان بلندترین آبشار کشور در نظر گرفته شده است. این آبشار 105 متر ارتفاع دارد و می توانید پس از پیاده روی طولانی در یک جنگل بسیار زیبا به آن برسید. همچنین مکانی مناسب برای کمپینگ در میان دوستداران طبیعت و کوهنوردان است.

آبشار لاتون

آبشار بیشه

بیشه یکی از مشهورترین آبشارهای ایران است. این جاذبه طبیعی حیرت انگیز که در کوه آبشارهای استان لرستان واقع شده است ، از کوههای زیبای زاگرس جاری می شود. این آبشار که 48 متر ارتفاع دارد و حدود 10 متر عرض دارد نیز یکی از بزرگترین آبشارهای این منطقه است. از آنجا که در نزدیکی ایستگاه راه آهن بیشه واقع شده است ، این آبشار به راحتی قابل دسترسی است و مقصدی بسیار محبوب در بین مسافران است.

آبشار بیشه

آبشار یخی

این آبشار کاملاً متفاوت از آبشارهای دیگر است ، زیرا کاملاً یخ زده است! این جاذبه دیدنی در ارتفاعی به طول 5100 متر واقع شده است و در قسمت جنوبی کوه دماوند واقع شده است. نام آن به معنای واقعی کلمه به معنای یخی است ، زیرا تنها در طی چند ماه در ماه های جولای و آگوست ذوب می شود و بعد دوباره یخ می زند.

آبشار یخی

آبشار کبودوال

کبودوال واقع در منطقه علی آباد کتول در استان گلستان ، بزرگترین آبشار پر از خزه در ایران و یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی گلستان است. آبشار تقریباً 6 متر ارتفاع دارد و برای رسیدن به آن باید حدود 2 کیلومتر در جنگل قدم بزنید. برای دیدن این آبشار بی نظیر برای اقامت می توانید از گزینه های اجاره ویلا در علی آباد کتول رزرو کنید.

آبشار کبودوال

آبشار شیرآباد

آبشارهای شیرآباد یکی از اصلی ترین جاذبه های طبیعی گلستان است که در وسط یک جنگل زیبا واقع شده است. در این منطقه 7 آبشار وجود دارد و با قدم زدن حدود 20 دقیقه در جنگل به اولی خواهید رسید. 25 متر ارتفاع دارد و با یک رنگ سبز مایل به آبی به دریاچه ای شگفت انگیز می ریزد. در برخی نقاط ، عمق دریاچه به بیش از 80 متر می رسد. اگر راه خود را ادامه دهید ، این فرصت را خواهید داشت که از آبشارهای دیگری که در پله ای مانند ساختار واقع شده اند بازدید کنید ، که آخرین آنها 30 متر ارتفاع دارد.

آبشار شیرآباد

آبشار آسیاب خرابه

آبشار آسیاب خرابه در استان آذربایجان شرقی در نزدیکی شهر جلفا قرار دارد. اگر از آبشار بازدید کنید ، فوراً خواهید فهمید که چرا آنرا آسیاب خرابه می نامند. رودخانه آسیاب در یک دره سقوط می کند و یک آبشار گسترده ایجاد می کند. این آبشار به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود ، مقصدی بسیار محبوب برای سیاحان طبیعت است.

آبشار آسیاب خرابه

آبشار شوی دزفول

این آبشار همچنین به عنوان طالع زنگ نیز شناخته می شود ، یکی از زیباترین آبشارهای کوه زاگرس است. در شهر دزفول در استان خوزستان واقع شده و از طریق ایستگاه راه آهن لرستان قابل دسترسی است. آبشار شوی از یک غار سرچشمه می گیرد و سپس ریخته می شود و منظره ای شگفت انگیز ایجاد می کند. برخی آن را زیباترین آبشار ایران می دانند.

آبشار شوی دزفول

آبشار نوژیان

نوژیان یکی دیگر از آبشارهای معروف استان لرستان با ارتفاع 95 متر است که آن را به یکی از بلندترین آبشارهای ایران تبدیل می کند. از تفرجگاه جنگلی نجیان در بالای کوههای تاف سرچشمه می گیرد ، جایی که گیاهان دارویی زیادی رشد می کنند. برای رسیدن به آبشار ، پیاده روی 2 ساعته لازم است.

آبشار نوژیان لرستان

آبشار گنجنامه

گنجنامه در استان همدان واقع شده است و محل زندگی دو کتیبه میخی هخامنشی سه زبانه است که این مکان را به یکی از مهمترین نقاط گردشگری استان تبدیل می کند. آبشار گنجنامه در پایان منطقه تفریحی دره عباس آباد در کوه الوند است و به همراه کتیبه ها می توان از آن بازدید کرد. این آبشار 12 متر ارتفاع دارد و منظره ای بسیار چشمگیر در این مجموعه توریستی ایجاد کرده است.

آبشار گنجنامه همدان




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی