پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستاهای دیدنی گالیکش: استان گلستان سراسر از دیدنی های بی نظیر و شگفت انگیز است و شما می توانید به هر کجای این استان که سفر کنید اجاره ویلا و امکان رزرو اقامتگاه داشته باشید. روستاهای دیدنی گالیکش نیز از این قائده جدا نمی باشد و در این روستاهای دیدنی امکان اجاره ویلا ارزان و رزرو اقامتگاه بومگردی برای شما مهیا می باشد.

روستاهای دیدنی گالیکش

روستای لوه

یکی از دیدنی ترین روستاهای گالیکش روستای لوه است.این روستا دارای دیدنی های بسیار زیاد می باشد و در فاصله 15 کیلومتری جاده مشهد و در فرعی خیابان قرار گرفته است.یکی از بهترین مقاصد گردشگران در روستای لوه آبشار لوه است که در ۲۰ ‏کیلومتری گالیكش و در ۵ کیلومتری جاده اصلی مشهد-گلستان واقع شده است.

در روستای لوه اقامتگاه های بومگردی برای اقامت گردشگران و مسافرین عزیز مهیا می باشد که می توانید به آسانی رزرو نمایید.

پاسنگ بالا

روستایی است درفاصله ۱۲کیلومتری شهرستان گالیکش ازاستان گلستان که درفاصله ۳کیلومتریازجاده بین المللی تهران به مشهدقراردارد. این روستاازسمت شمال به زمینهای کشاورزی ودرنهایت به جاده بین المللی ختم میشودوازسمت جنوب به جنگل انبوه پاسنگ، ازطرف شرق هم به جنگل وازطرف غرب هم به نیلکوه وجنگل سرسبزش منتهی میشودیعنی این روستای زیبا ازسه طرف به جنگل منتهی میشودکه خودگواه زیبایی روستاست.

روستای آق قمیش

از توابع بخش لووه (لوه) در 18 کیلومتری شرق شهرستان گالیکش قرار دارد. این روستا دارای مراتع و دشت‌های زیبا و مخمل سرسبزی است که از چمن‌زارهای زیبا و قله‌های مخروطی شکل 230 متری تشکیل شده است.

دشت آق قمیش در 15 کیلومتری غرب پارک ملی گلستان و در حاشیه‌ی جاده اصلی گرگان - بجنورد به سمت مشهد مقدس قرار دارد. این دشت در حاشیه‌ی جنگل و کوهستان‌های البرز شرقی واقع شده و از آب و هوای مناسب و معتدل شمالی برخوردار است.

روستای زیبای تنگراه

در ابتدای ورودی استان گلستان از محور شرق واقع شده و به بیان دیگر دروازه ورود و خروج به استان به شمار می آید ، که با نقطه تلاقی سه استان گلستان ،خراسان شمالی(بجنوردبا ۱۷۰کیلو متر)وسمنان(شاهرودبا۱۹۰کیلومتر) است ، و بر حاشیه جاده بین المللی ترانزیتی تهران – مشهد و نیز مسیر زیارتی هشتمین امام همام (امام رضا (ع) قرار دارد. این روستا با گرگان مرکز استان ۱۷۰ کیلومتر و با مینودشت مرکز شهرستان ۴۰ کیلومتر و با فرودگاه شهر کلاله ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی