پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آبشار لوه کجاست؟ مسیر دسترسی + عکس : استان گلستان به دلیل داشتن آبشارهای زیاد مانند رنگین کمانی در شمال کشور می درخشد. این استان دارای زیبایی های بی نظیری دارد که وقتی وارد آن می شوی چشمان شما را خیره می کند. یکی از زیبایی های بی نظیر و خارق العاده گلستان ؛ آبشارهای گلستان است اما از قدیم گفتند که شنیدن مانند دیدن نیست. آبشار لوه در نزدیکی روستایی با همین نام است که این بار سایت گلستانی ها شما را با این آبشار دیدنی آشنا می کند.

شماره تماس اجاره ویلا در گلستان 09114481870

حتی اگر هزاران گزارش سلامت درباره تاثیر شگفت شنیدن صدای آبشار و تماشای حرکتش بر سلامت روحی و جسمی منتشر شود، هیچکدام نمی‌تواند به اندازه رفتن تا آبشار و تجربه همجواری‌اش شما را به این یقین برساند. اگر می‌خواهید به این یقین برسید پیشنهاد ما برای نخستین تجربه‌تان آبشار لوه است.

البته که شما می دانید گلستان لقب سرزمین آبشارها را به خود داده است و علاوه بر این آبشار شما حتما در برنامه سفرتان به گلستان راهی آبشار کبودوال هم شوید که اولین آبشار خزه ای است و از تماشای آن لذت ببرید.

آبشار لوه کجاست؟- گلستانی ها

اقامت در روستای لوه

 آبشار لوه در نزدیکی روستای لوه است پیشنهاد می کنیم برای دیدن آن به فکر یک اقامتگاه باشید که بهترین گزینه برای کامل شدن بسته سفر شما اقامتگاه بومگردی باجی رباب می باشد. در این اقامتگاه شما میتوانید علاوه بر دیدن زیبایی های بی نظیر طبیعت فرصتی برای تجربه زندگی روستایی و خوردن غذاهای محلی را داشته باشید.

یکی از اقامتگاه‌های این منطقه اقامتگاه بوم‌گردی آبشاران لوه است که در یک کیلومتری جاده‌ی گرگان به مشهد قرار دارد. باجی رباب نیز از دیگر اقامتگاه‌های روستای لوه است.

    فاصله‌ی اقامتگاه باجی رباب تا مرکز شهر گالیکش: ۲۵ کیلومتر، ۲۸ دقیقه
    فاصله‌ی اقامتگاه آبشاران تا مرکز شهر گالیکش: ۲۵ کیلومتر، ۲۴ دقیقه

آبشار لوه کجاست؟

آبشار لوه در 20 کیلومتری گالیکش و در 5 کیلومتری جاده اصلی گلستان - مشهد و در کنار روستایی به همین نام و در جنگلی انبوه با درختان پهن برگ واقع شده است. خود روستای لوه حدود 600 نفر جمعیت دارد که ساکنان آن عمدتا از طریق کارگری امرار معاش می‌کنند.

همجواری آبشار با پارک جنگلی گلستان ارزش ویژه‌ای به آن بخشیده است. گالیکش آبشارهای متعددی دارد که در این میان آبشار لوه با 75 متر ارتفاع از آبشارهای دیدنی و کم نظیر استان گلستان و در روستای لوه است.

مسیر دسترسی به آبشار لوه

برای رسیدن به این آبشار زیبا باید در مسیر جاده گرگان به بجنورد برانید. فراموش نکنید که گاهی وقت‌ها راه رسیدن به هدف از خود هدف زیباست. در 5 کیلومتری جاده اصلی گلستان - مشهد سمت راست جاده تابلوی آبشار لوه پیداست. دوربین و کفش مناسب را فراموش نکنید همچنین مواظب شیب‌های تندی که به آبشار ختم می‌شود باشید.

در کنار دیدن آبشار لوه، پیاده‌روی در دل جنگل‌های هیرکانی را نیز فراموش نکنید چراکه لوه با قرار گرفتن در شمال جنگل‌های هیرکانی یکی از بهترین مقاصد پیاده‌روی در جنگل است و طبیعت‌گردان زیادی برای داشتن یک پیاده‌روی به‌یادماندنی این مکان را انتخاب می‌کنند. پس وسایل مورد نظر برای لذت بردن از این تفریح را به‌همراه داشته باشید.

حالا که راهی گلستان شدید بهتر با جاهای دیدنی گلستان بیشتر آشنا شوید تا سفرهای بعدی برایتان جذابیت بیشتری داشته باشد.

فاصله مشهد تا آبشار لوه

فاصله بین مشهد تا آبشار لوه : 452 کیلومتر - زمان : 5 ساعت و 30 دقیقه

آبشار لوه جایی برای آرامش

فاصله گرگان تا آبشار لوه

فاصله بین گرگان تا آبشار لوه : 139 کیلومتر - زمان : 1 ساعت و 58 دقیقه

خالی از لطف نیست که یک سفر یه روزه هم به جاهای دیدنی گرگان داشته باشید.

آبشار لوه جایی برای آرامش

بهترین فصل سفر به آبشار لوه

برای تماشای آبشار لوه، در هر فصلی از سال که بروید پر از زیبایی خاص همان فصل را دارد. اما بهترین زمان سفر به این منطقه بهار و تابستان است. متناسب با زمانی که به این منطقه سفر می‌کنید لباس گرم یا خنک همراه خود داشته باشید. همراه داشتن یک صندل طبیعتگردی برای رفتن به آبشار لوه را پیشنهاد می‌کنیم تا نگران خیس شدن کفش‌های خود نباشید و با فراغ بال لذت ببرید.

جاهای دیدنی نزدیک ابشار لوه

پارک ملی گلستان: اگر از مسیر جاده مشهد – گلستان عبور کرده باشید حتما با درختان سر به فلک کشیده پارک ملی گلستان که جاده را احاطه کرده‌اند مواجه شده‌ا‌ید. برای بازدید از نخسین و یکی از زیباترین پارک‌های ملی کشور حتما وقت بگذارید.

چشمه لال: چشمه لال در 27 کیلومتری شرق شهرستان گالیکش قرار گرفته است و آب این چشمه پس از عبور از دل جنگل، به سد گلستان می‌ریزد. اگر می‌خواهید تنی به آب بزنید این چشمه مکان خوبی برای شما است.

چشمه اشکان: چشمه اشکان در 25 کیلومتری شرق گالیکش قرار گرفته است و محلی دنج برای گردش‌های خانوادگی و دوستانه و البته آبتنی است.

قلعه پاسنگ: این قلعه در شمال روستای پاسنگ پایین و در 10 کیلومتری گالیکش قرار گرفته است.

چشمه پیر باد: چشمه پیر باد در 17 کیلومتری گالیکش قرار گرفته است.

آبشار کبودوال: حتما از آبشار کبودوال به عنوان تنها آبشار خزهای ایران دیدن کنید.

آبشار گلستان: آبشار گلستان در 42 کیلومتری شهرستان گالیکش قرار گرفته است و گزینه بسیار خوبی برای عاشقان آبشار و

طبیعت‌گردی است.غار کیارام: از قدیمی‌ترین غار ایران می‌توانید در 6 کیلومتری روستای فرنگ در دهستان فارسیان شهرستان گالیکش دیدن کنید.

 

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی