پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

فرق پارکت با کفپوش :تفاوت بین کفپوش و پارکت در این است که کفپوش از جنس PVC است و یا به عبارتی پلاستیکی می باشد و از امتیازات آن قابل شستشو بودن آن است، اما پارکت از جنس چوب می باشد.

کفپوش های پی وی سی از موادی به نام پلی ونیل کلراید تشکیل شده اند که به عنوان متریال اصلی و یک لایه دکوراتیو که نمایی کاملا مشابه چوب طبیعی و پارکت را دارد و یک لایه محافظ که بر روی آن کشیده شده است.

ظاهر کفپوش پی وی سی کاملا شبیه پارکت بوده و فرق آنچنانی با هم ندارند تفاوت اصلی آنها در متریال آنهاست و مقاومتشان به علت لایه محافظ شیشه ای لمینیت ضد خشی است که بر روی پارکت کشیده شده است.

نصب کفپوش نسبت به پارکت زمان بیشتری می برد، کفپوش ها را معمولا در فضاهای اداری و تجاری استفاده می کنند که نیاز به شستشوی مداوم است. در منازل مسکونی معمولا فقط در آشپزخانه ها و راه پله ها که احتمال ریزش آب همواره وجود دارد نصب می شود، ولی پارکت معمولا برای کف حال پذیرایی و اتاق ها و راه پله ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از نظر قیمت، کفپوش از پارکت ارزانتر است اما به دلیل گرانتر بودن هزینه نصب و زیر سازی، نهایتا قیمت تمام شده کفپوش و پارکت بسیار به هم نزدیک است.
از نظر ظاهر و ابعاد، کفپوش تایل و پارکت تقریبا به یک اندازه هستند. به هر صورت پارکت چون از جنس چوب است راه رفتن روی آن احساس بهتری را به انسان می دهد.

پارکت به صورت کلیک نصب می شود اما کفپوش نیاز به چسب دارد.
البته با توجه به این نکته که کفپوش پس از نصب، قابلیت کندن و نصب مجدد در فضایی دیگر را ندارد و همچنین از نظر زیبایی نسبت به پارکت در رده پائین تری قرار دارد.

از مهم ترین ویژگی های کفپوش PVC، ضد آب بودن آن است. کفپوش علاوه بر دوام بالا، خاصیت ارتجاعی خوبی نیز دارد . این پوشش ها همانند پارکت، عایق حرارتی هستند و کف اتاق را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارند و اشیای بلوری و چینی نیز در برخورد با آنها به راحتی شکسته نمی شوند .

ویژگی های پارکت
نصب سریع - تنوع در طرح و رنگ - مقاوم در برابر خراش - مناسب برای منازل و ادارات - مقاوم در برابر اشعه های UV - سازگار با محیط - مناسب برای گرمایش از کف - مقاوم در برابر سایش - مقاوم در برابر لکه - مقاوم در برابر حرارت (حتی ذغال افروخته ) - نصب پارکت به آسانی و بدون نیاز به ضربه


نوع اتصالات بکار رفته در پارکت موجب چفت شدن کامل درزها گردیده و در برابر نفوذ رطوبت، ماندگاری و استقامت این کفپوش ها را تضمین می نماید.

استقامت بالا و مقاومت در برابر سائیدگی .

مقاومت در برابر فشار و ترک خوردگی .

مقاومت در برابر خاکستر و آتش سیگار .

نظافت و نگهداری آن بینهایت آسان است.

مناسب برای استفاده اقتصادی در سیستم گرمایش از کف

یکی از منحصر به فردترین ویژگی های پارکت ها قابلیت انتقال پذیری این محصول است .

عدم رشد کپک و قارچ .

ضد حساسیت بوده و لکه ذرات خاک و یا بوها را در خود نگاه نمی دارد.

گلستانی ها

کلیه خدمات گلستانی ها برای آسودگی و کم کردن هزینه درب منزل می باشد و احتیاجی نیست که شما از محل کار خود یا منزل خود خارج شوید.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی