پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

پوشش کف اتاق در دکوراسیون داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای که طراحان داخلی کف اتاق را پایه اصلی دیزاین و طراحی خانه می دانند.
پارکت های چوب یکی از قدیمی ترین و بهترین کفپوش ها محسوب می شود که از دیرباز تا کنون مورد استقبال و استفاده همگان قرار گرفته است.

از مزیت های پارکت های تمام چوب علاوه بر زیبایی و جذابیت ،کیفیت بالای چوب است که چون از طبیعت است این محصول را از محصولات دیگر که برای پوشش کف استفاده میشود کاملا متمایز می کند.
پارکت های چوبی با توجه به اینکه محصولات بسیار با دوامی هستند و عمر طولانی تری نسبت به سایر کفپوش ها دارند دارای رنگ،طرح و نوع های مختلفی هستند که قابلیت تطبیق پذیری با هر محیطی را دارند.
*از جمله فاکتور های مهم در انتخاب پارکت  مقاومت و رنگ آن می باشد

-مقاومت انواع پارکت ها در برابر آسیب
هر نوع چوب دارای درجه سختی متفاوتی است و این بدان معنی است که پارکت هایی که از چوب های گونه های مختلف درختان ساخته شده اند از نظر انعطاف و درجه آسیب های مکانیکی تمایز دارند.
از جمله چوب های بسیار سخت می توان maple کانادایی با مقیاس MPA47،Merbau = MPA 48،Doussies =41MPA،Jatoba  = 71 MPA و Wenge = 61  MPA را نام برد که از جمله چوب های با دوام هستند و به همین علت برای مناطق پر تردد،اتاق بازی کودکان و مکان هایی که حیوانات خانگی دارند توصیه می شود.
از جمله چوب های نرم تر مانند   European maple or brichبا 25  مگا پاسکال مقاومت ،مقاومت کمتری نسبت به آسیب های مکانیکی دارند و توصیه می شود در اتاق خواب ها و مکان های کم تردد تر استفاده شود.

از دیگر فاکتور های مهم در انتخاب پارکت رنگ آن می باشد.
یک خانه با پارکت و دیوار های روشن بزرگتر نشان داده می شود ولی اگر در تمام فضا از رنگ های روشن استفاده کنید خانه سرد و بی روح می شود بنابراین با وارد کردن  رنگ های تیره و تند به دکوراسیون داخلی از سردی و یکنواختی فضا کاسته می شود.
-اگر کف و سقف روشن باشد و دیوارها تیره باشد از نظر بصری خطوط افقی بیشتری معرض دید و توجه قرار می گیرد.
-اگر تنها کف روشن باشد و سقف ها و دیوار ها تیره باشد محل مورد باریک تر و بلند تر به نظر می رسد.
از دیگر رنگ های پارکت ها ،پارکت هایی است که تونالیته قرمزی دارند که به عنوان مثال می توان jatoba  و merbau   را نام برد که این پارکت ها علاوه بر اینکه فضایی گرم و صمیمی را به وجود می آورد نسبت به ساییدگی و شکنندگی مقاوم است.

رنگ کف مورد بسیار مهمی در دیزاین و طراحی داخلی می باشد که همیشه مورد توجه طراحان داخلی قرار می گیرد.

گلستانی ها

کلیه خدمات گلستانی ها برای آسودگی و کم کردن هزینه درب منزل می باشد و احتیاجی نیست که شما از محل کار خود یا منزل خود خارج شوید.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی