پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در کلاردشت : یکی از مقصدهای گردشگری در فصل تعطیلات مسافرن زیادی را در دل خود می گنجاند کلاردشت می باشد. سرزمینی رویایی که میتواند خاطرات زیادی را برای شما به تصویر بکشد. کلاردشت با اینکه دریا ندارد اما توانسته با جنگل های زیبا و روستاهای ییلاقی بسیار زیبایی که دارد هر ساله میزبان خوبی برای گردشگران و مسافران باشد. بسیاری از مردم از مناطق دور و نزدیک برای دیدن دریا به سراغ شهرهای ساحلی ی روند اما این بار ما شما را به کلاردشت منطقه ای که می توانید تجربه لحظاتی پر از آرامش در میان مناطق جنگلی داشته باشید دعوت می کنیم.

کلاردشت کجاست؟

شهر رویایی کلاردشت در نزدیکی شهر چالوس در استان مازندران قرار گرفته است. یکی از توریستی ترین شهرهای شمالی کشور در پیش چشمان شما قرار دارد که با دیدنی هایش لحظات خوشی را برای تان رقم می زند. می توان گفت امکانات خوب و طبیعت زیبای آن از دلایل استقبال از این شهر توریستی به شمار می روند.

اجاره ویلا در کلاردشت

در کلاردشت به دلیل وجود امکانات شما به مشکلی برای رزرو اقامت برنخواهید خورد. در این شهر توریستی چند هتل خوب برای رزرو وجود دارد اما اگر قصد اقامت در هتل را ندارید سوئیت وویلاهایی با قیمت مناسب در این شهر می توان برای اقامت رزرو نمود. مردمان این شهر بسیار مهربان و خونگرم می باشند.

بهترین فصل سفر به کلاردشت

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که مسافران را به سمت کلاردشت می کشاند آب و هوای بی نظیر آن می باشد. کلاردشت درتابستان بسیار خنک و همراه با شب های سرد است. یکی از بهترین فصولسال که می توانید به این شهر سفر کنید تابستان است.

در کلاردشت چی می بینیم؟

جاده زیبای کلاردشت به عباس آباد

این جاده یکی اززیباترین و رویای ترین جاده های کشور ما محسوب می شود که بیشتر کسانی که به این جاده سفر کرده اند خاطراتی به یادماندنی دارند. این جاده دارای طبیعت بکر و بی نظیری است که شاید در کمتر جایی بتوانید آن را ببینید. در مسیر این جاده استراحتگاهی برای گردشگران قرار داد شده است و همجنی در کنار این همه زیبایی شما می توانید عطر و طعم غذاهای محلی شمال را بچشید و از طبیعت و غذا لذت ببرید. اگر تا به حال به این نقطه از شاهکار طبیعت سفر نکرده اید حتما یک برنامه بگذارید.

اجاره ویلا در کلاردشت

اجاره ویلا در کلاردشت

دریاچه ولشت

یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری در شهر زیبای کلاردشت دریاچه ولشت است. این دریاچه زیبا به دلیل احداث سد شکل گرفته است و یکی از دریاچه های معروف آب شیرین کشور می باشد. جاده رسیدن به این دریاچه بسیار زیبا و رویایی می باشد و درختان کاج که تمام مسیر را سبزه آرایی کرده اند شما را مبهوت خود می کنند. از ویژگی های این دریاچه امکان ماهیگیری کردن, آب‌تنی، شنا و قایق‌سواری می باشد و می توانید یکی از بهترین خاطره های سفر را برای خود در این منطقه زیبا به ثبت برسایند.

اجاره ویلا در کلاردشت

اجاره ویلا در کلاردشت

دریاچه هفت خوان

این دریاچه جاذبه ای در بین تنکابن و کلاردشت است که از هر دو طرف راه دسترسی دارد و می توان به آن رسید. باید برای رسیدن به آنجا به منطقه تخت سلیمان و علم کوه بروید.

آبشار آکاپل

این آبشار در جنگل کوهستانی به نام سردچال کلاردشت واقع شده است و آکاپل نام دارد. آبشار آکاپل همچنین در امتداد رود سردآبرود قرار گرفته است و جلوه خاصی به طبیعت غرب محله رودبارک داده است. طبیعت ییلاق کلاردشت مازندران با این آبشار بی همتا جلوه می کند.

دهکده مازیچال

یکی از روستاهای ییلاقی نزدیک کلاردشت روستای مازیچال می باشد که اقیانوسی از ابر را درآغوش خود گرفته است. دهکده ای بکر و طبیعت خارق العاده که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. مازیچال سرزمینی بهشتی که شما را به مهمانی طبیعت دعوت می کند. صدای زنگوله , بوی نان آتشی و هوای دلپذیر و چشم انداز خیره کننده به طبیعت در انتظار شما در این روستای بکر می باشد.

اجاره ویلا در کلاردشت

اجاره ویلا در کلاردشت

کاخ اجابیت

کاخ اجابیت یا اُجابت، قصری قدیمی است که قدمت آن به دوران پهلوی می‌رسد. این قصر یک بنای دو طبقه است که به سبک اروپایی تزئین شده و لوسترهای بسیار لوکسی از سقف‌های آن آویزان است. محوطه اطراف کاخ نیز مملو از درختان سرو سر به آسمان کشیده است که باعث به وجود آوردن منظره‌ای تماشایی شده‌اند. این کاخ قبلا کاربرد موزه داشته است، ولی اکنون در اختیار نهاد ریاست‌ جمهوری است.

اجاره ویلا در کلاردشت

اجاره ویلا در کلاردشت

روستای کردیچال

این روستا به اندازه ای زیبا و شگفت انگیز است که نان مروارید کلاردشت را برایآن انتخاب نموده اند حتما این روستا را باید از نزدیک دید.

اجاره ویلا در کلاردشت

اجاره ویلا در کلاردشت

علم کوه

قله علم‌کوه در ۲۰ کیلومتری جنوب‌غربی شهر کلاردشت در استان مازندران واقع شده است. این قله که بعد از قله دماوند، دومین قله مرتفع ایران به شمار می‌رود، عنوان «آلپ ایران» را نیز با خود حمل می‌کند. علم‌کوه به سبب برخورداری از قابلیت‌های مناسب کوهنوردی و چشم‌اندازهای بی‌نظیر، هر ساله پذیرای طبیعت‌گردان، کوهنوردان و صخره‌نوردان زیادی از اقصی نقاط کشور است. گونه‌های جانوری زیادی از جمله بز، خرس قهوه‌ای، پلنگ، گرگ، شغال، روباه، کبک دری و انواع گونه‌های گیاهی متنوع را در راه رسیدن به این قله می‌توانید نظاره‌گر باشید.

اجاره ویلا در کلاردشت

اجاره ویلا در کلاردشت

سنگ سماور

این سنگ شگفت‌انگیز و عجیب در راه صعود به علم‌کوه قرار گرفته است. این سنگ در واقع تخته سنگ بزرگ و خارق‌العاده‌ای است که به‌صورت عمودی در ارتفاع نزدیک به ۴۵۰۰ متری واقع شده و از عجایب علم‌کوه و شهر کلاردشت محسوب می‌شود.

اجاره ویلا در کلاردشت

اجاره ویلا در کلاردشت

روستای هریجان

روستای هریجان یکی از روستاهای سرسبز و وسیع کلاردشتاست که دارای آبشارهای زیادی نیزمی باشد. یکی از بهترین مواقع سفر به این روستا اردیبهشت ماه می باشد که تمامی گیاهان بهاری روییده‌اند و آبشارهای روستا پرآب شده‌اند.

اجاره ویلا در کلاردشت

اجاره ویلا در کلاردشت

مجتمع تفریحی باغ چمن

مجتمع تفریحی و پذیرایی باغ چمن، در شهر زیبای کلاردشت یا پایتخت اکوتوریسم ایران واقع شده است. این مجموعه با امکانات مناسب اقامتی در کنار طبیعت زیبای رودخانه خروشان سردآبرود برای گردشگران و مسافران این منطقه فراهم شده است. ازجمله امکانات این مجموعه می‌توان به هتل، کافی‌شاپ، دریاچه ماهیگیری، پارکینگ، اسب‌سواری، دوچرخه‌سواری، امکان بازدید از مجموعه شیلات و پرورش ماهی، محوطه پیاده‌روی متصل به جنگل، محوطه بازی و آلاچیق اشاره کرد.

اجاره ویلا در کلاردشت

اجاره ویلا در کلاردشت

روستای سیاه بیشه

این روستا پنهان شده است دردل جاده چالوس در کلاردشت می باشد. روستایی که در میان مسیر می توانید در آنجا استراحت کنید و در هر زمان از سال از این منطقه عبور کنید خودتان را میان انبوهی از مه غلیظ خواهیددید. دیدن چشم انداز های این روستا خالی از لطف نیست و می توانید چند ساعتی را در این روستا گشت و گذار کنید.

اجاره ویلا در کلاردشت

اجاره ویلا در کلاردشت

رودخانه سردآبرود

رودخانه سردآبرود دارای آب صاف و زلالی است و با شیب تندی از کوه‌های علم‌کوه و تخت‌سلیمان سرچشمه می‌گیرد. این رودخانه پس از عبور از محله‌های مختلف کلاردشت تا دریای خزر، چشم‌اندازهای بدیع و زیبایی در اطراف مسیر حرکت خود پدید می‌آورد که چشم هر بیننده‌ای را خیره خود می‌سازد.

اجاره ویلا در کلاردشت

اجاره ویلا در کلاردشت

تپه باستانی کلار

کلار نام شهر و تپه‌ای باستانی در کلاردشت کنونی است. این تپه باستانی یکی از دیدنی‌های تاریخی شهر کلاردشت است که نقش برجسته‌ای در روشن کردن ابهامات باستان‌شناسی در حاشیه جنوبی دریای خزر دارد و به‌همین جهت نام دیگر آن «بهشت کاوشگران» است. با توجه به آثار باستانی به دست آمده از این تپه، گفته می‌شود که قدمت آن به ۸۰۰ سال پیش از میلاد می‌رسد.

اجاره ویلا در کلاردشت

اجاره ویلا در کلاردشت

عکاسی از طبیعت کلاردشت شمال

جدای از همه مواردی که یک به یک اعلام کردیم ییلاق کلاردشت مازندران سوژه های بسیار مناسبی برای ثبت تصویر دارند. شاید ثبت تصاویر حتی توسط یک عکاس آماتور و حتی بدون تجهیزات و فقط با یک موبایل بسیار جذاب و دیدنی باشد. طبیعت ییلاق کلاردشت با همه جلوه های شهری، روستاها، کوهستان های زیبا، دریاچه ها و آبشارها و مردمانش همه و همه می توانند سوژه خوبی برای عکاسی باشند.




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی