پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در بندرانزلی : بندرانزلی اروپای کوچک گیلان است. این بندر بزرگترین بندر شمال کشور است . بندر انزلی زیبا انقدر دیدنی و رفتنی دارد که شاید یک بار سفر برای رفتن به تمام آن‌ها کم باشد، اما بعضی از دیدنی های بندر انزلی مشهورتر هستند و در بالای لیست تمام گردشگرهای این شهر قرار دارد مثل تالاب انزلی، اسکله غازیان، بلوار ساحلی و ... . علت اینکه بندرانزلی را اروپای کوچک می‌نامند وجود یک بلوار زیبا است که یک طرفش چشم‌انداز بندر و کشتی‌هاست و طرف دیگر درختانی سرسبز و زیبا که در هر فصلی زیبایی خاص خود را دارند. قدم زدن در این بلوار که چراغ‌های زیبا هم به جاذبه‌اش افزوده‌اند را فراموش نکنید.

بندر انزلی کجاست؟

 بندانزلی یا اروپای کوچک شمال در غرب استان گیلان واقع شده است. بندر انزلی بزرگترین و اولین بندرشمالی محسوب می شودکه از لحاظ اقتصادی یکی از بنادر بسیار فعال می باشد. این شهر بندری بعد از رشت که مرکز استان گیلان می باشد دومین شهر پرجمعیت این استان محسوب می شود. بندر انزلی با فاصله 40 کیلومتری از رشت قرار گرفته است و از نظر میزان بارش یکی از شهرهای پرباران به شمار می رود. بندر انزلی به دلیل نزدیک به کشورهای شمالی و نیز مسیرهای ارتباطی به اروپا از طریق رود ولگا و دریای سیاه از جنبه اقتصادی و استراتژیک هم برای ایران اهمیت زیادی دارد.

اجاره ویلا در بندرانزلی

مسیر دسترسی به بندرانزلی

اگر قصد دارید از تهران به بندر انزلی از راه زمینی سفر کنید باید به مدت 5 ساعت رانندگی کنید. شما باید سفر خود را از اتوبان تهران- کرج شروع کنید. بعد از رسیدن به قزوین باید وارد اتوبان قزوین- رشت بشوید این مسیر به بندر‌انزلی ختم می‌شود. اگر قصد سفر هوایی دارید می‌توانید از فرودگاه سردار جنگل در رشت استفاده کنید. در واقع نزدیکترین فرودگاه به بندر‌انزلی، فرودگاه سردار جنگل در رشت است.

اجاره ویلا در بندرانزلی

اجاره ویلا دربندرانزلی

بندرانزلی یکی از بنادر مهم شمالی است که شما میتوانید برای سفر چند روزه به عنوان مقصد گردشگری انتخاب نمایید. اما اولین چیزی که در سفر مهم استاجاره سوئیت در بندرانزلی می باشد. در این شهر بندری شما می توانید با چند کیلک ساده در سایت اجاره سوئیت ارزان در بندرانزلی و یا اقامتگاه لوکس را انجام دهید و با اطمینان کامل سفر خود را آغاز کنید. ویلاها و سوئیت های اجاره ای در این شهر بسیار متنوع می باشد.

اجاره ویلا در بندرانزلی

اجاره ویلا استخردار در بندرانزلی

برای بسیاری از مسافرین که به شمال تشریف می برند داشتن یک ویلای استخردار بسیار مهم و هیجان انگیز است که بتوانند در یک محیط آرام و دنج با خانواده خود یک روز رویایی و عالی داشته باشند. شما می توانید قبل از اینکه برنامه سفر به انزلی را داشته باشید بهترین ویلاهای استخردار در انزلی را برای اقامت رزرو نمایید.

اجاره ویلا بندرانزلی لب دریا

بیشتر افرادی که شمال را مقصد سفر خود انتخاب می کنند یکی از دلایل آن وجوددریا می باشد. پس چه بهتر برای اینکه تمام طول روز را به گردش بپردازید و شب زیبا و رویایی دریا را از داخل ویلا به تماشا بپردازید. شما می توانید ارزان ترین و لوکس ترین ویلاهای ساحلی بندرانزلی را برای یک سفر رویایی خود رزرو نمایید.

بهترین فصل سفر به بندرانزلی

بندرانزلی دارایآب و هوای معتدل و مرطوبی می باشد و بر خلاف تمام تصوری که می شود این شهر دارای اب و هوای سهت و سرد نمی باشد. بندرانزلی یکی از شهرهای زیبای شمالی است که تابستان گرم و مرطوبی دارد و در فصل زمستان هوا معتدل و بارانی می باشد. یکی از بهترین ویژگی های این شهر بندری داشتن آسمان ابری در بیشتر روزهای سال می باشد.

اگر شما جزء آن دسته از مسافران هستید که فصل پاییز را برای سفر انتخاب می کنید و به دنبال تماشای طبیعت هزار رنگ درختان هستید حتما به این موضوع دقت کنید که فصل پاییز بندر انزلی به همراه بارش فراوان باران می باشد. بندر انزلی به این دلیل که متصل به دریای مازندران است در فصل زمستان، کمتر روز‌های یخ‌بندان را تجربه می‌کند.گردشگران در هر فصلی که به این بندر زیبا سفر کنند یک بعد جدید و منحصر به فرد از طبیعت زیبای این شهر را مشاهده خواهند کرد.

اجاره ویلا در بندرانزلی

بندرانزلی کجا بریم؟

بندر انزلی یکی از مهم ترین شهر های ایران، از لحاظ مکان های دیدنی و تاریخی است. بازدید از این مکان ها شما را با فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم از قدیم تا به امروز آشنا می‌سازد. سفر به بندر انزلی می‌تواند سفری خاطره انگیز برای شما رقم بزند.

بلوار ساحلی بندر انزلی

نام دیگر این مکان بلوار ساحلی قدس می‌باشد، که جز مهم ترین و زیبا ترین نقاط جذب گردشگر در بندر انزلی است. این منطقه اولین پارک در ایران بوده که به سبک اروپایی بنا شده است و چشم اندازی بی نظیر دارد. از زیبایی های این منطقه می‌توان به آلاچیق ها، فواره های زیبا، انواغ درختان کاج و مرکبات، درخت های تزئینی، گلدان های بی نظیر همراه با گل های چشم نواز اشاره کرد. در سفرتان به بندر انزلی حتما از این مکان دیدن کنید.

اجاره ویلا در بندرانزلی

پل های انزلی

در قدیم انزلی و غازیان از هم جدا بودند، که برای اتصال این دو شهر پلی ساختند که امروزه به یکی از مکان ها دیدنی در بندر انزلی تبدیل شده است. قدمت این پل به سال ۱۳۱۴ بر می‌گردد که جز آثار تاریخی در بندر انزلی نیز محسوب می‌شود.

اجاره ویلا در بندرانزلی

برج ساعت انزلی

برج ساعت یکی از قدیمی‌ترین جاذبه‌های شهر انزلی و در زمان ناصرالدین‌شاه و به دستور حاکم وقت انزلی ساخته شده است. ساعت این برج زیبا که در حوالی خیابان سپه انزلی قرار دارد هنوز زمان را درست نمایش می‌دهد.

اجاره ویلا در بندرانزلی

موج شکن بندر انزلی

امکان ندارد کسی به انزلی سفر کند و به موج شکن آن نرود و یک عکس یادگاری در کنار موج شکن نگیرد. موج شکن بندرانزلی برای جلوگیری از آسیب دیدن کشتی‌ها در اثر موج‌های دریا ساخته شد.

اجاره ویلا در بندرانزلی

پناهگاه حیات وحش سرخانکل

تالاب سرخانکل (منطقه حفاظت شده سرخانکل) بخشی از مجموعه تالاب انزلی است، که در بخش میانی آن واقع‌ شده است. از آنجایی‌ که نبض گردشگری تالاب در انتهای این منطقه می تپد خواه ناخواه سرخانکل به عنوان تنها مسیر رسیدن به نیلوفرهای آبی است. پرندگان مهاجر نظیر قو، غاز، چنگر و انواع مرغابی ها، طاووسک، یلوه، کاکایی نیز در این منطقه زمستان گذرانی می نمایند.

اجاره ویلا در بندرانزلی

کشتی میرزاکوچک خان جنگلی

این کشتی تفریحی در دریای خزر حرکت می‌کند و لحظات بسیار شادی را برای مسافران کشتی به ارمغان می‌آورد. این کشتی در 5 طبقه توسط مهندسین ژاپنی ساخته شده است. امکانات گردشگری و اقامتی داخل این کشتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این کشتی گردشگری در میان شهر‌های مختلف خطه مازندران حرکت می‌کند و گردشگران می‌توانند از مناظر دیدنی شهر‌های مختلف دیدن کنند.

اجاره ویلا در بندرانزلی

مجتمع تفریحی کاسپین انزلی

اگر در فکر سسفر به خارج از کشور هستید و م یخواهید تنی به آب های ساحلی بزنید و خستگی از تن به در کنید. پیشنهاد می کنم حتما به جای سفر به خارج به بندرانزلی سفر کنید. جایی که هزینه سفربرای شما کمتر خواهد بود. بله درست است ساحل کاسپین پیشنهاد ما می باشد.جایی که می توانید دمی روی صندلی های کنار ساحل دراز کشیده و حمام آفتاب بگیرید یا شنای مفصلی در آب های آبی خزر کنید.

این ساحل زیبا با سواحل خارج از کشور تفاوت چندانی ندارد و میتوانید از کمدهای لباس دیجیتالی، دوش های آبگرم استاندارد کنار دریا، رستوران و کافه های متعدد و بسیاری خدمات دیگر که در هیچ کجای سواحل ایران تا بحال نداشته اید استفاده کنید.

اجاره ویلا در بندرانزلی

کاخ، موزه میان پشته

این اثر تاریخی یادگاری از دوره قاجار است و در حال حاضر به مکانی برای نمایش سلاح‌های ایرانیان در جنگ‌های مختلف از زمان صفویه تا‌کنون تبدیل شده است. در واقع می‌توان می‌گفت که این کاخ به یک موزه نظامی تبدیل شده است. بندر انزلی به دلیل نزدیک بودن به کشور روسیه در برخی از معماری‌های تاریخی از سبک معماری در روسیه تاثیر گرفته است.

گردشگران می‌توانند همه روزه به جز روز جمعه و تعطیل از ساعت 8 صبح تا یک بعد از ظهر از این کاخ زیبا بازدید کنند. در نزدیکی این کاخ رستوران‌هایی مستقر شده‌اند که با غذاهای خوشمزه و اغلب محلی از شما پذیرایی می‌کنند.

اجاره ویلا در بندرانزلی

دهکده ساحلی بندرانزلی

در منطقه غازیان انزلی، شهرکی بسیار سرسبز، با صفا و زیبا وجود دارد. در این منطقه ویلاهای متعددی ساخته شده و اکنون دارای رستوران های بزرگ، مساجد، زمین های ورزشی و مناطق شنا، فروشگاه و .. می باشد. این منطقه، یکی از زیباترین دهکده های ساحلی کشور به شمار می رود.

اجاره ویلا در بندرانزلی

بقعه بی بی حوریه

اگر دلتان هوای مشهد کرد و پا را یارای رفتن نبود راه را نزدیک نموده و سری به آرامگاه بی بی حوریه خواهر حضرت رضا (ع) و از دختران امام موسی کاظم (ع) بزنید. بنای این آرامگاه در مقایسه با دیگر بقاع این خطه، جدید و مجلل است؛ دیوارها از سنگ مرمر و سقف طاقی ست، هشت ضلعی که با کاشی های منقوش شکل گرفته و بام آن نیز گنبد ی مدور و کاشی کاری شده ای است.

اجاره ویلا در بندرانزلی

آرامگاه آقا سید محمد نجفی

آیت الله سید محمد نجفی در سال 1257 شمسی در نجف اشرف (عراق) دیده به جهان گشود. ایشان از نوادگان امام حسین (ع) و از سلاسه پاك پیامبر اسلام است. زندگی معنوی و روحانی و جاوید آقا سید محمد نجفی همیشه در قلب عاشقان و مریدانش جا دارد و هرگز فراموش نمی شود. روح بزرگوار و مقام معنوی وی واسطه برآوردن حاجات نیازمندان و متوسلین بسیاری در درگاه الهی بوده است.

گورستان لهستانی ها

در این گورستان تعداد 639 نفر از مهاجرین لهستانی که طی حمله سربازان نازی در سال 1941 از طریق بندر انزلی به ایران پناهنده شدند به خاک سپرده شده اند که این گورستان دومین گورستان بزرگ سربازان لهستانی در ایران است که اکثراً به علت بیماری و سختی راه جان سپرده اند و در شهرهای مختلف ایران به خاک سپرده شده‌اند. گورستان بندر انزلی بعد از تهران بزرگترین گورستان این افراد جنگ زده است که یادگاری هستند از اتفاقات تلخ جنگ جهانی دوم.

حافظیه بندرانزلی

اگر در شمال کشور هستید و حال هوای شهر شیراز به سرتان زد، می توانید به بندر انزلی سفر کنید، به بلوار ساحلی آن بروید و از بنای حافظیه آن دیدن کنید.  این بنای سفید رنگ را که شباهت بسیار زیادی به بنای حافظیه شیراز دارد در گذشته در این مکان کنسرت های موسیقی برگزار می شد و امروزه نیز به مناسبت های گوناگونی در این مکان نمایشگاه های محلی برگزار می شود.

روستای اشپلا ، جنس متفاوت تفریح

آخرین دیدنی بندرانزلی یک محل خاص است که به جز محلی‌ها کمتر گردشگری با آن آشنا است. اشپلا که در بین راه بندر انزلی وصومعه سرا قرار دارد مکان مناسبی برای پیدا کردن آرامش است. و بعد از این روستا یک پارک جنگلی قرار دارد که در دل پارک برکه‌ای زیبا وجود دارد که می‌توانید ساعاتی در کنار آن از سکوت باشکوه جنگل لذت ببرید.

زبان مردم انزلی

مردم در بندر انزلی اصالت گیلکی دارند و به زبان گیلکی هم صحبت می‌کنند. نکته جالب توجهی که در مورد گویش و لهجه مردم در خطه مازندران این است که حتی داخل یک شهر نیز از محله‌ای به محله دیگر ممکن است لهجه مردم تا حدی متفاوت باشد. به شکلی که ممکن است یک اصطلاح در میان مردم یک محل رایج باشد اما در محل کناری ان اصطلاح رواج نداشته باشد.

بندرانزلی از کجا سوغاتی بخریم؟

انزلی یکی از شهرهای شمالی ایران در کنار دریای خزر و از مناطق آزاد ایران است که جدای از طبیعت زیبا و تالاب های بی نظیرش، مقصد اکثر ایرانی ها برای خرید نیز می باشد. بازارهای بندر انزلی بسیار بوده که در اگر به این شهر سفر می کنید، بهتر است از موقعیت آن ها و اینکه چه اجناسی در هر بازاری فروخته می شود، مطلع باشید. برای خرید کالایی خاص بهتر است که بدانید که باید به سمت کدام بازار حرکت کنید. هر چند تمام بازارهای بندر انزلی برای قدم زدن و گشت و گذار جذابیتی فراوان دارند و می توانند ساعت ها کنجکاوی های شما را بابت اجناسی که در آن ها فروخته می شوند، برانگیزند.

شنبه بازار انزلی

در ایران و البته در جهان بازارهایی مرسوم هستند که تنها در روز خاصی بر پا می شوند و بسته به آن روز از هفته که بساط دستفروشان در آن بر پا می شود، نام گذاری می شوند. در میان بازارهای بندر انزلی هم شنبه بازار (بازاری که در شنبه بر پا می شود) معروف و پر بازدید است.
 اگر می خواهید که همانند بیشتر مردم این شهر، خرید کنید، در روزهای شنبه به مرکز شهر بندر انزلی و به خیابان میرزاکوچک خان بروید.
شنبه بازار در حقیقت نمایشگاهی از تولیدات روستایی و فرهنگ بومی شمال کشورمان برای گردشگران و توریست هاست.

اجاره ویلا در بندرانزلی

اجاره ویلا در بندرانزلی

بازار کاسپین انزلی

از بزرگترین بازارهای بندر انزلی که در مجاورت بازار پردیس قرار دارد می توان به بازار کاسپین انزلی اشاره کرد. اجناس متنوعی همانند انواع پوشیدنی ها و لوازم تزیینی در این بازار فروخته می شود.
موقعیت مناسب این بازار و  نزدیکی آن به شهر و خیابان پاسداران، بازار کاسپین انزلی را به مکانی برای گشت و گذار و خرید در روزهای تعطیل تبدیل کرده است.

اجاره ویلا در بندرانزلی

بازار پردیس انزلی

بازار پردیس انزلی به بازار روس ها نیز معروف است چرا که در آن محصولات و اجناس روسی نیز فروخته می شود.
بازار ساحلی یا بازار آسیای میانه بندر انزلی
برای رسیدن به بازار ساحلی بندر انزلی می توانید به جاده انزلی به سمت رضوانشهر بروید. قبل از رسیدن به هتل سپید کنار و در ضلع شمالی جاده و در کنار ساحل  می توانید بازار ساحلی را ببینید. جدای از محصولات مختلف و خرید در این مکان از بازارهای بندر انزلی می توانید در کنار ساحل زیبای آن بنشینید و حتی چای بنوشید. این بازار از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین بازارهای بندر انزلی است و پارکینگی به طول دو کیلومتر دارد. برای خرید لباس های شمالی و محلی نیز می توانید به این بازار بروید. این بازار سر پوشیده است و اجناس متنوعی را به فروش می رساند.

بازار کپورچال

در جاده آسفالته بندر انزلی – آستارا حرکت کرده تا در ۲۱ کیلومتری غرب بندر انزلی به دوشنبه بازار یا کپورچال برسید
جدای از انواع ماهی ها، در این بازار محصولات دیگری همانند انواع ادویه ها، صیفی جات و شاید هر آن چه که برای طبخ غذایی با ماهی نیاز دارید، دیده می شود.

اجاره ویلا در بندرانزلی

بازار و پاساژ گیلار انزلی

بازار گیلار انزلی از بازارهای بندر انزلی است که اجناس مختلفی همانند لوازم آرایشی-بهداشتی و لوازم لوکس منزل، پوشاک مختلف و غیره را می توانید در آن بخرید. برای رسیدن به این بازار باید به سمت طالب آباد که می روید در کنار دانشگاه آزاد بندر انزلی به این بازار می رسید. بازار گیلار انزلی از بازارهای سرپوشیده و بزرگ با ۳ محوطه بازار است که امکاناتی از قبیل پارکینگ، غذاخوری، پارک برای کودکان، و دیگر امکانات رفاهی را دارد. این بازار از بازارهای منطقه آزاد انزلی و پر از اجناس ترک و روس است.

اجاره ویلا در بندرانزلی

بازار ماهی انزلی

و در آخر در میان بازارهای بندر انزلی به بازار ماهی می رسیم. بازاری به شکل سنتی و قدیمی در زیر پل انزلی که ماهی های تازه صید شده در آن فروخته می شود. همه نوع ماهی در این بازار پیدا خواهید کرد البته اگر از بوی تند ماهی و دیدن خون ماهی بدتان نمی آید.

اجاره ویلا در بندرانزلی

غذا در بندرانزلی چی بخوریم؟

  1.     پلو با مغز گردو و پیاز و سیر و ماهی شور و اشپل
  2.     ماهی فی ویج
  3.     ماهی سفید
  4.     کباب ازون برون
  5.     خاویار
  6.     خورشت باقالی قاتق
  7.     فسنجان
  8.     ترش تره
  9.     میرزا قاسمی
  10.     سبزی قورمه
  11.     قیمه، سیر قلیه

اجاره ویلا در بندرانزلی

سوغات از بندرانزلی چی بخریم؟

مهم ترین و معروف ترین سوغات بندر انزلی ماهی سفید است که طرفداران بسیاری دارد.

  •     حصیر بافی و سبد بافی
  •     نازک کاری و خراطی روی چوب
  •     گلسازی
  •     مکرومه بافی
  •     قلاب بافی

اجاره ویلا در بندرانزلی

برچسب ها

اجاره ویلا در ساحل بندرانزلی اجاره ویلا در شهرک ساحلی بندرانزلی اجاره ویلا جنگلی در بندرانزلی اجاره ویلا ارزان در بندرانزلی اجاره ویلا استخردار در بندرانزلی اجاره ویلا بندرانزلی لب دریا اجاره ویلا ساحلی در بندرانزلی قیمت اجاره ویلا در بندرانزلی سوئیت ارزان در بندرانزلی اجاره بهترین سوئیت در بندرانزلی اجاره ویلا لوکس در بندرانزلی ویلا در انزلی اجاره سوئیت ارزان در بندرانزلی اجاره سوئیت در بندرانزلی اجاره ویلا در بندرانزلی



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی