پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

انجام امور اداری در گرگان : امروزه با روند رشد تکنولوژی و سرعت در بازار کار وقت بسیار ارزشمند است. افراد هوشمند همواره به دنبال راه حل های مناسب تر برای تغییر در شیوه زندگی خود هستند. راه کارهای سریع تر، ارزان تر و باکیفیت تر که این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند تا جای ممکن از امکانات پیرامون خود استفاده کنند و زمان و هزینه های خود را کنترل و بهینه کنند. امروزه این مسافرت های گاه و بیگاه یکی از معضلات مشاغل به شمار می آید.

در دنیای امروزی به دلیل حجم زیاد دغدغه های زندگی یک فرد به تنهایی قادر به انجام تمام امور و کارهای اداری و غیر اداری نمی شود.به همین منظور برون سپاری کارها تا جای ممکن، شخص پرمشغله امروزی را تا حد زیادی به آرامش فکری و روانی می رساند، همچنین از بی نظمی و پریشانی زندگی شخص جلوگیری می کند.

چه زمانی اموراداری خود را به دیگران بسپاریم؟

زمانیکه شما در شهری دیگری زندگی می کنید به عنوان مثال شما در شهر مشهد زندگی میکنید و باید برای انجام کار اداری ویا هر کار دیگری به گرگان سفر کنید. اولین چیزی که به فکر شما می زند این است که در گرگان چه کسی را دارید تا این کار را انجام دهد و شما از رفتن به این مسافرت اجباری خلاص شوید.

این امور میتواند شامل خرید یک دسته گل زیبا و فرستادن برای دفتر ,شرکت و یا غرفه همکارتون که در شهر گرگان زندگی میکند و یا انجام خدمات دانشجویی , امور اداری , امور سربازی و ... می شود. در بعضی موارد شما می خواهید بازار شهر گرگان را از نظر اقتصادی و راه اندازی یک شرکت و یا نمایشگاه و یا حتی استخدام نیروی بومی بررسی کنید و نیاز به کمک دارید؟

همیشه دنیا به کام شما نیست

همیشه انجام اموراداری یک کار ساده و بدون دردسر نیست . گاهی اوقات این کار بسیار درهم پیچیده می شود و افراد ممکن است برای انجام آن مجبور باشند ساعت ها زمان و هزینه کنند و از این اداره به این اداره و به اتاق های متفاوت مراجعه کنند. این مراجعات که طبقه‌های مختلف اداره را بالا و پایین می‌روید زیاد دلچسب نیست و گاهی اوقات زمان شما بیهوده بدون اینکه کاری را از پیش ببرید سپری می شود.

مشکلات انجام اموراداری

  • عدم آگاهی نسبت به روند انجام امور اداری
  • از کجا شروع کنیم و در ابتدا باید به چه اداره ای مراجعه کنید
  • ترتیب مراجعه به اداره جات مختلف
  • اطلاع داشتن از مدت زمان مورد نیاز برای انجام یک موردِ اداری
  • آگاهی دقیق از مدارک مورد نیاز

اما شما فکر می کنید راه حل کار چیه؟!

تیم گلستانی ها را در واقع جای خود در نظر بگیرید که می تواند تمام کارهای اداری شما را به همان اندازه که شما حساس هستید و با دقت بالا پیگیری می کنید انجام دهد. ما کمک می کنیم راه حلی مناسب برای خلاص شدن از مسافرت های کلافه کننده و غیر لذت بخش به شهر گرگان پیدا کنید. شما میتوانید هزینه و زمان صرف برای این مسافرت را صرف کارهای دیگر کنید و با لذت بتوانید به اموری که دوست دارید بپردازید.

اما مشکل موقعی بزرگتر می شود که برای انجام امور اداری خود مجبور هستید به چند اداره مراجعه کنید! گاهی جستجو در اینترنت هم کمکی نمی کند. دربه‌ در دنبال فردی هستید که روند موردنظر را تجربه کرده باشد تا بتوانید از او کمک بگیرید.

یکی از مهم ترین اولویت های ما انجام اموراداری شما در سریع ترین زمان ممکن و با خدمات شایسته می باشد که تجربه شیرنی و دلچسبی را داشته باشید و درنهایت احساس رضایت قلبی بیشتر شما را جلب کنیم. امیدوارم بتوانیم همگام با انجام خدمات شما گامی بزرگ در روند رشد کار شما و تسهیل در اموراداری و غیر اداری شما داشته باشیم.

مدارکی مورد نیاز چیست؟

تصور کنید خسته و تشنه در گرمای تابستان، بعد از دوندگی‌های فراوان مدارک مورد نیاز برای مراجعه به هر اداره هم یک چالش جدی است. خیلی اوقات در حین پیگیری، به یکباره متوجه می‌شوید که به اصل یکی از مدارکتان نیاز دارید. یا کپی‌هایی که هر بخش اداری لازم دارد و باعث مراجعه‌ی چندین‌باره شما به بخش کپی می‌شود؛ احساسی جز خشم و درماندگی و کلافگی برایتان نخواهد داشت.

تصور اینکه متاسفانه باید یک روز دیگر برای مراجعه وقت بگذارید و مدارکتان را کامل کنید، وحشتناک است.

پس با خیال آسوده امور اداری خود را به ما بسپارید

خدمات ما برای انجام امور اداری درگرگان

  • پیگیری امور اداری
  • پیگیری و ارسال نامه های اداری
  • امور نظام وظیفه
  • انجام و پیگیری امور قانونی مرتبط با نظام وظیفه و معافیتها
  • تغییر دانشگاه و مقطع تحصیلی
  • پیگیری معافیتهای تحصیلی
  • پیگیری قانونی خرید سربازی
  • امور دانشجویی
  • انجام کلیه امور دانشجویی و فارغ التحصیلی مرتبط با وزارت علوم / وزارت بهداشت
  • تایید مدارک تحصیلی
  • امور دانشجویان خارج کشور

مزیت سپردن اموراداری خود به گلستانی ها چیست؟

  1. به کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک می‌کنید.
  2. بی‌دغدغه به امور شخصی خود می‌پردازید.
  3. می‌توانید با آسودگی در کنار خانواده بمانید.
  4. می‌توانید به تفریح با فرزندان خود فکر کنید.
  5. در محل کار با خیال راحت به امور مهم‌تر رسیدگی کنید.
  6. ساعت‌های مرخصی‌تان را بیهوده از دست ندهید.
  7. امور بیرون از منزلتان را به افراد آگاه و متخصص بسپارید.



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی