پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

کاغذ دیواری برجسته |کاغذ دیواری ارزان در گرگان |نصاب کاغذ دیواری در گرگان |کاغذ دیواری برجسته کلاسیک

کاغذ دیواری برجسته بهترین دیزاین برای منزل خاص : از کاغذ دیواری های پرطرفدار که معمولا برای طراحی داخلی خاصی استفاده می شود کاغذ دیواری های برجسته هستند که در طرح و رنگ های متفاوت به بازار عرضه می شود.

مزیت کاغذ دیواری های برجسته

کاغذ دیواری های برجسته دارای طرح ها و نقش های برجسته می باشد که قابل لمس هستند و صدها برابر بر زیبایی کاغذ دیواری افزوده شده است.
برای این که هر خانه ای را دکوراسیون و دیزاین انجام دهیم باید به تناسب رنگ در منزل اهمیت ویژه‌ای دهیم و همچنین بازتاب نور در فضا را بسیار دلباز در نظر بگیریم.

هر ساله از این کاغذ دیواری ها طرح ها و مدل های متفاوتی به بازار عرضه میشود کاغذ دیواری های برجسته با دارای جنس های مختلف الیافی، pvc ،مخمل ،ابریشم طرح دار می باشد و می توانید شما به صورت سفارشی نیز چاپ کنید.
کاغذ دیواری های برجسته دارای طرح های جدید مدرن و کلاسیک که از عناصری که در طبیعت وجود دارد نشات گرفته است و به عنوان یک پوشش بسیار مناسب برای زیباسازی و پوشاندن عیوب دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد .

کاغذ دیواری های برجسته با طرحهای جدید به شکل پوستر دیواری و همچنین به صورت کاغذ دیواری پوستری در بازار ارائه میشود. معمولاً برای اتاق خواب و سالن های پذیرایی که می‌خواهند مکانی متفاوت و لوکس طراحی کنند از کاغذ دیواری های برجسته استفاده می کنند.
در انتخاب کاغذ دیواری برجسته باید به چیدمان داخلی منزل و مکانی که می خواهیم از آن استفاده کنیم دقت لازم را به عمل آوریم تا یک فضای منظم و آرام با دکوراسیون و تناسب شیک به وجود آید و از شلوغی فضا و اضافی بودن در مکان جلوگیری شود.

 

دکوراسیون گلستان پشتیبانی بسیار قوی دارد و یکی از بهترین دکوراسیون داخلی در سطح استان گلستان میباشد که پخش انواع کاغذ دیواری با نازلترین قیمت و کیفیت را به شما همشهریان گرامی ارائه می دهد و تمامی نصابان و کارشناسان این مجموعه از افراد خبره و متخصص می باشد و به آسانی می تواند مشاور خوبی برای شما در انتخاب کاغذ و جنس و کیفیت آن باشند.

گلستانی ها

نصب انواع کاغذدیواری , پارکت , کفپوش

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی