پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

بهترین کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی : یکی از مهم ترین قسمت های خانه پذیرایی می باشد که باید در دکوراسیون آن دقت بالایی را به کار برد.زمانیکه شما اقدام به خرید کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی می کنید باید حساسیت لازم به خرج دهید ، چراکه پذیرایی اولین جایی است که مهمان در بدو ورود به آنجا هدایت می شود پس زیبایی و حساسیت آن بسیار مهم است.از جهت دیگر زیبایی خانه نشان دهنده حسن سلیقه خانم خانه می باشد.

بهترین کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی

در انتخاب کاغذ دیواری سالن پذیرایی باید به چندین نکته توجه کرد مانند رنگ مبلمان ، طرح پارچه مبل ، پرده و .... که اگر تناسب و نظم خاصی بین این موارد باشد سالن پذیرایی شما بی نظیر می شود.

به چه روشی می توان کاغذ دیواری پذیرایی مناسب را انتخاب کرد نصاب کاغذ دیواری در گرگان

امروزه کاغذ دیواری ها یکی از لوازم تکمیل کننده دکوراسیون می باشد و برای تغییر دکور در سالن پذیرایی بهترین گزینه است.

در حین انتخاب کاغذ دیواری باید همخوانی رنگ ان را با لوازم منزل رعایت کنید و اگر دوست ندارید در مدت کوتاهی تغییر دیگری در منزل ایجاد کنید سعی کنید از کاغذ دیواری ساده تری استفاده کنید..

بهترین گزینه برای سالن پذیرایی استفاده از کاغذ دیواری های ساده و طرحدار می باشد که شما با ترکیبی کار کردن می توانید نمای خانه را دو چندان زیبا کنید.بدین گونه که شما می توانید نقطه عطف و یا کانون منزل خود را یافته مانند دیوار پشت تلویزیون و یا کنج های نمایان را از کاغذ های طرحدار استفاده نمایید و برای دیوارهای دیگر از نوع ساده آن استفاده نمایید.

اگر خواستار این هستید که پذیرایی شما دارای فضایی آرام و دلنشین باشد بهتر است از نمونه های کاغذ دیواری کوچک و کمرنگ و یا طرح های ساده تر استفاده نمایید. می توانید برای اینکه فضای خانه را صمیمی تر کنید از رنگ های گرم استفاده نمایید.

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب کاغذ دیواری باید به آن توجه داشت کفپئش می باشد که باید کاغذ دیواری خلاف آن باشد بدین صورت که اگر کفپوش شما ساده می باشد از کاغذ دیواری گلدار استفاده نمایید تا این تضاد باعث زیبایی منزل شما شود.

تیم گلستانی ها متشکل از نصابان کاغذ دیواری که تخصص و مهارت در این زمینه دارند و کار با کیفیت و تضمینی را به شما ارائه می دهند.

گلستانی ها

نصب انواع کاغذدیواری , پارکت , کفپوش

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

 

نصاب کاغذدیواری درگرگان

نصاب پارکت درگرگان

دکوراسیون داخلی درگرگان

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی