پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا درچجا : روستای چجا روستایی در میان آسمان و زمین. تعداد ویلاهای اجاره ای در روستای چجا بسیار کم و انگشت شمار است و به همین دلیل شما برای اقامت در چجا باید چندین روز قبل اقدام به اجاره ویلا داشته باشید. این روستا دارای خیابان های خاکی و شیبدار است که عبور از برخی از این خیابان ها در روزهای سرد سال امکان پذیر نیست. شما میتوانید بهترین واحد اقامتی و ویلاهای بی نظیر با امکانات رفاهی را در روستای چجا از گلستانیها بخواهید.جهت رزرو ویلا اجاره ای , سوئیت فول امکانات و کلبه های جنگلی در روستای ییلاقی چجا با این شماره تماس بگیرید.

 

09114481870

 

اجاره ویلا در علی آباد کتول

 دهکده ییلاقی چجا در استان سر سبز گلستان واقع در 25 کیلومتری شهرستان علی آباد کتول می باشد. این روستای زیبا در بخش استراباد قرار گرفته است و برای رسیدن به این روستای ییلاقی زیبا باید از دهنه محمد آباد فاضل آباد گذر کرد. محمد آباد در فاصله 5 کیلومتری فاضل آباد قرار دارد.

اجاره ویلا در چجا

اجاره خانه روستایی در گلستان

روستای چجا یکی از بهترین روستاهای دهنه محمد آباد میباشد و اگر شما هم دوست دارید مه و اقیانوس ابر را تماشا کنید حتما سری به این روستا بزنید. بعضی از ویلاهای اجاره ای روستای چجا در بلندترین از قسمت از روستا قرار گرفته اند و به همین دلیل شما هجوم ابرها را خواهید که تا روی تراس می آید.

اجاره ویلا چجا

روستای چجا یک روستای بی نهایت زیبا و با چشم اندازی فوق العاده زیبا می باشد. این روستا در ارتفاع 1650 متری از سطح دریا قرار دارد و دارای هوای بسیار خوب و خنک در تابستان میباشد. و در زمستان اکثرا برف و هوا نزدیک به صفر درجه میباشد. اگر خوش شانس باشید و یک روز بارانی به فکر اجاره ویلا در چجا باشید شما در این روستا حتما اقیانوسی از ابر را خواهید دید.

بناهای قدیمی روستای چجا

این روستا دارای ۲ بافت قدیمی و جدید است. بافت قدیمی روستا را خانه ها و بنا هایی قدیمی از سفال، خشت و گل تشکیل داده است که بسیار جالب توجه هستند. در ابتدای این روستا، گورستانی قدیمی قرار دارد که حکایت از گذشته های این دیار دارد.

آبشار چجا

در جنوب محمدآباد و با عبور از جاده ای پر پیچ و خم که به زبان محلی به آن ته کوه تل گفته می شود به این ییلاق خواهید رسید. در ابتدای این روستای خوش آب و هوا، گورستان قدیمی به چشم می خوردکه نشان از تاریخ کهن این دیار دارد. آبشار چه جا در نهایت زیبایی در نزدیکی این روستا خودنمایی می کند و پذیرای بازدیدکنندگان خویش است.

 

دانلود لیست ویلاهای اجاره ای در چجا

 

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی