پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

کاربرد کاغذ دیواری : یکی از سوالاتی که شاید برای شما هم پیش بیاید این است که کاغذ دیواری چه کاربردی دارد.در ابتدا باید شما شناختی از کاغذ دیواری داشته باشید تا بتوانید به درستی درکی از آن داشته باشید . کاغذ دیواری ها یکی از روکش هایی می باشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. با کاغذ دیواری می توان منزل خود را زیباتر کرد . کاغذ دیواری علاوه بر این برای منازل استفاده می شود گزینه مناسبی برای ادارات و محیط های کاری نیز می باشد و به راحتی می توان تغییرات بزرگی را در دکوراسیون منزل به وجود آورد.

کاربرد کاغذ دیواری

کاغذ دیواری همواره مزایای زیادی را با خود به دنبال دارد و یکی از این مزیت ها که می توان به آن اشاره کرد این است که تعدادی از افراد به بوی رنگ حساسیت دارند به راحتی می توانند از کاغذ دیواری استفاده کنند به این علت که کاغذ دیواری بوی خاصی ندارد و از ریخت و پاش کمتری برخوردار است و خیلی سریع تر از رنگ خشک می شود و نصب آن در مدت زمان کمتری انجام می شود.

در گذشته استفاده از کاغذ دیواری زیاد مرسوم نبود چون زیاد قابل شستشو نبودند اما امروزه با پا به عرصه بازار نهادن کاغذ دیواری های قابل شستشو دیگر دغده ای برای نصب کاغذ دیواری نداریم و با تنوعی که در بازار موجود است به راحتی می توان انتخاب کرد و نصب آن را انجام داد.کاغذ دیواری های قابل شستشو به راحتی می توان با یک دستمال مرطوب آن را تمیز کرد و دردسر زیادی ندارد.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری این امکان را فراهم میکند که به جای استفاده از طرح های محدود رایج از بی نهایت طرح و نقش در دکوراسیون منزل و محل کار خود استفاده نمایید. کاغذ دیواری در طرح های مختلفی تولید میشود و همین امر موجب شده است که اکثر سلیقه ها را به خود جذب نماید.از دیگر نمونه های کاربرد کاغذ دیواری ، استفاده از کاغذ دیواری های شطرنجی در رستوران ها و فست فود ها توصیه میشود به این دلیل که حالت شطرنجی در افراد حس بدون توقف بودن و حرکت کردن را القا میکند و مناسب فست فود هایی است که با سرعت غذاها را آماده و برای مشتری سرو میکنند.

کاغذ دیواری نقش تعیین کننده ای در دکوراسیون منزل و محل کار داشته و بهتر است برای طراحی دکوراسیون داخلی و همخوانی بیشتر، مبل و سایر لوازم منزل را مطابق با طرح استفاده شده در کاغذ دیواری خود تهیه و بچینید. همچنین میتوانید در صورتی که در کف اتاق از کف پوش ساده و با رنگ های خنثی کار شده است در دیوار ها با استفاده از کاغذ دیواری های ساده و با رنگ ملایم حس تازگی و نشاط را به دکوراسیون خود القا نمایید.

گلستانی ها با تیمی مجرب در زمینه بازسازی ساختمان ، تعمیرات ساختمان ، بازسازی آشپزخانه و اتاق خواب و نورپردازی و کلیه امور مرتبط با تعمیرات ساختمان، فعالیت می نماید.

گلستانی ها
کاغذ دیواری , پارکت, کفپوش
 تولید درب های تمام چوب داخلی (اتاقی و سرویس)
 تولید درب های تمام چوب ورودی
 تولید درب های تمام چوب لابی
 تولید انواع کابینت آشپزخانه مدرن با متریال روز
 تولید انواع کابینت کلاسیک تمام چوب و روکش چوب طبیعی
 تولید انواع کمد های دیواری مدرن (ریلی، آکاردئونی) و کلاسیک
 طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری، تجاری و مسکونی
 بازسازی و نوسازی واحد های اداری، تجاری، مسکونی و ویلائی  
جهت مشاوره با تیم اجرایی و طراحی با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

نصاب کاغذ دیواری درگرگان

نصاب پارکت درگرگان

فروش کاغذ دیواری درگرگان

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی